Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Újabb kérdésem támadt. Használtan vettem a motort és olyan tükrök vannak rajta, amik valószínű csak azért lettek rátéve, hogy a rendőr ne kössön bele, gyakorlati haszna igen csekély. Végiglapoztam a '98-as PC34 gyári leírását, de nem találtam a tükör méreteit. Esetleg valaki tudna mondani egy "a x b" méretet a gyári tükörről, illetve a szár méreteiről valamit? Köszönöm!

Üdv!
Minél puhábbat. Én elsőnek Pilot Road 2-t vettem. Na az egy tragédia volt...
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, és a jókívánságokat!
A kekhold se nél most jók a páros akciók. Beszéltem velük, azt modta a csaj, h 2016- os évjáratú gumikról van szó. Rendeltem is egy pilot road 2- es párt. Én is most kezdtem újra a motorozást. Ez szerintem jó lesz nekem.
A rövidebbiknek 109mm, a hosszabbiknak pedig 118 mm, a felfekvési felülettől a gomba tetejéig mérve.
Pontosan, abbol a meretbol nincs nagy valasztek. Metzeler sportec m3, abbol volt 16-os is. Tobb turan es palyanapon voltam vele, nem draga es meg tapad is. :-)
Elsőévesnek hiperszuper pályacucc nem mondom hogy totál felesleges csak félig.
Valszeg az első évben kockára fogja gyalulni a tapadós-kopós cuccot.
Inkább egy modernebb sporttúra,nem rosszak tapadásban és a 2ct meg hasonlók miatt nem fog gondot okozni a peremen átdöntés 800 km után sem.
Nem az első évben fog PB-t ugrani az euroringen.
nagy valasztek nincs sajnos a 16-os elso kerekhez, szoval ajanlhatnak barmit ha nem letezik belole 16-os.
Én sportgumit ajánlanék, mert abban meglesz a bizalom, ami feltétlenül szükséges a döntögetéshez. Először nem mered, mert kezdő vagy. Utána azért nem mered, mert a gumi nem olyan, stb.

De ha van egy jó műszaki állapotú motorod és egy jó sportgumid, akkor nem keresel majd kifogásokat, hogy miért nem mered ledönteni. Erőt veszel majd magadon, aztán elkezdesz döntögetni egyre mélyebbre majd.

Amúgy a nyílt napok lassú csoportját is tudom ajánlani szintén sportgumival, ahol biztonságosan meg tudod, hogy mennyire megy a motorozás, próbálkozhatsz, stb. Egy Euroringes nyílt nap hatalmas fejlődést tud hozni, ha már tudsz motorozni.

Mindenki mást mond, ezért lehet, hogy amit mondtam, más megcáfolja vagy hülyeségnek tartja. Már az elején nem árt tudatosítani magadban, hogy mindenki tanácsot ad csak, de tiéd a döntés és a saját utadat kell járni. Nem fogunk tudni helyetted dönteni, sem választani, neked kell igazából pénzt, időt és energiát belefektetni, hogy tudást és tapasztalatot szerezzél. Te tudod, hogy mit akarsz, mennyire tudsz motorozni, stb.
Egy Metzeller Z8 Interacttal jól jársz. Én a 900-ason 15.000-et mentem vele hátul, pedig 85%-ban ketten vagyunk a motoron. Ha jó az aszfalt akkor a széléig dönthető, esőben is rendben volt.
Én olvasnivalót javaslok. Sok balesetmentes km-t!
http://users.atw.hu/yzf-thunde...
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tanács formájában gumiválasztás terén. Kezdő motoros vagyok, egy szezon van mögöttem, gyakorlatilag még tanulom a motorozás csínyját-bínyját. '98-as PC34-es Hornetem van, és a következő szezonra essedékes a gumicsere. Ugyan most még nem döntögetek koptatóig, viszont ezt a szezont a kanyarodás és a vezetéstechnikai ismeretek elsajátításának szentelném, a cél, hogy augusztusra már menjen az a döntögetés, ezen felül országúti túrákra mennék a Darázzsal. A kérdés tehát, hogy ilyen felhasználási körülményekre milyen gumit javasolnátok? Előre is köszönöm!

Üdv.
mekkora a teljes hossza a gombának?
15ezer + postáért vihető.
Igazából csak a konzolt kellene cserélnem, mert az hajlott el (két csavar tartja nekem, ez egyik ami elszakadt, a másik meg a blokk tartó csavar. Erre a kettőre megy a konzol, amin a gomba van), a gomba az nem kopott el komolyan. Mennyit kérnél ezekért a gyáriakért? Itt is jó, vagy akár privátban is :)
Hát ez elég sufni megoldás, a gyári lényegesen kulturáltabb. Van pont egy szett nálam elfekvőbe ha érdekel.
Az egyik előző motoromnál volt hasonló megoldás, ott a bukócső volt így rögzítve. Egy ilyen szárat elég könnyen be tudsz szerezni, így ez sok gondot már nem tud okozni. A képet elnézve viszont keresnék valami megoldást, hogy a szárra és legfőképpen a vázba ne jusson víz, így ne tudjon rozsdálni.
Nem bírtam ki, megnéztem most. Őrület, igazad volt! A képen látható csavar volt benne, ami átment keresztben az egész motoron. A túloldalról ki tudtam húzni.
Nagyon köszi a tippet! Ismét bebizonyosodott, hogy jó ez a Hornet fórum :)
Elsőnek megírtam ezt a választ:
"Sajnos nem. Egy olyan váz csőbe megy be a csavar, ami átmegy keresztben az egész motoron, a túloldalán a jobb oldali bukógomba van felcsavarozva rá."
Aztán a párom aki nem ért hozzá, de éppen erre járt és ránézett a monitorra, azt mondta, hogy most pont azt írom le amit írtál és, hogy ő csak lefordított két magyar mondatot.... Létezik. hogy ez egy 50 centis csavar ami átmegy az egész csövön, az egyik végén egy csavarfejjel, a másikon meg egy kúpos fejű anyával? Durva lenne. Ma már nem fog menni, de holnap ennek igyekszem utánajárni. Köszi!
Igen, olyan mint ha egyáltalán nem lenne menet. Ezt a dupla anyás dolgot talán meg tudom próbálni, bár sajnos annyi azért nem lóg ki belőle. Max valami vékony anyát ha találok.
Attól félek, hogy azért nem jön ki, mert esetleg úgy beütődött, hogy a menetet elszakította, illetve bent letépett valemennyi menetet a vázból és úgy esett be. így ment nincsen rajta ami kihúzná, de a csavar belső végén mégiscsak van annyi, hogy ne engedje ki. :S Remélem, hogy tök hülyeség amit gondolok.
hát remélem valami kiégés lehetett a kipuffból!Cseréltem olajat és tegnap mentem vele egy 100km-ert.Jött velem egy bátor jelenkező,jött mögöttem és probáltam mindenféle terhelést alkotni külömböző fordulatokon és semmi!Olajban nem volt semmi(víz,vagy bármi különös,hűtővízből is vettem mintát az is tiszta volt,talán mintha híg lett volna de vizkozitást nem mértem:-) ).Köszönöm a válaszokat,tippeket!
volt gázra is meg motorfékre is
Nem lehet hogy ez egy hosszú menetes szár és a túloldali végén van a másik gomba?
Szia,

ha jól értelek akkor a menetnek annyi (vagy a csavaron, de sajnos sanszosabb, hogy amibe bele ment). Esetleg meg próbálhatná felcsavarni rá egy, esetleg két anyát (össze kontrázni) és amikor csavarod kifelé akkor alulról (a csavar alatt) óvatosan két oldalról feszíteni miközben csavarod kifelé.
Sziasztok!
A 900-as Hornetemmel tavaly elcsúsztam és a bukógomba konzoljának az elülső csavarjának leszakadt a feje. A gondom az, hogy a csavar viszonylag könnyel elforgatható, de "üresben" pörög, nem jön kifelé. Sőt! Ha akarom akkor forgatás nélkül tudom befelé tolni. Sajnos a gond az, hogy kifelé viszont nem tudom kihúzni. Megakad külső állásban, ott viszont hiába tekergetem, nem történik semmi. Van valami tippetek, hogy mit lehetne csinálni vele? Köszi!
Képek:
neten talált gyári állapot:
http://gde-fon.com/download/Ho...
saját: