Szia! Nem hivatalosan a 3. SM. parkoló találkozó! Nemsokára az Sm is beszámol róla!
Április 8. Szombat Zámolytól északra! Minden féle motor lesz ott, de Hornet se kevés lesz.
Bövebb infó
Események
3 parkoló találkozó
Oksa. Csak tanacsolni tudom hogy ne csinald legkozelebb. A siklocsapagyban a ket felulet puha fembol van es kozottuk az olajfilm. Ha megszunik a nyomas az olajkorben par fordulat alatt kitolja a csapagy a meg megmaradt olajat es azutan mar a ket femfelulet er ossze. Pont hogy puhafem eloszor csak kenodik es nem serul igazan majd mikor mar szarazon er ossze akkor mar durvabban kezd elnyalodni. Az ujra felepulo olajfilm ujra teszi a dolgat de mar nagyobb a hezag. Nem akarok belemenni hany ilyen olajcsere kell a csapagyak vegleg tonkremenetelehez de ne tedd kerlek. Az a fel liter ami ott marad egye fene. Csokkentsd az intervallum idejet es hidd el sokkal halasabb lesz a motor. Pl a 12 ezer km olajcseret felejtsd el. Max 5000. Ezutan az olaj elfarad felhigul es nem olaj tobbe. Leghamarabb a vezermulancnak faj.
En ha ilyet tennek mar halott lennek.
Szia!
Nagy bánatomra még csak a porfestés van meg. A polírozás csak jövő héten lesz kész, mivel holnap viszem csak a szakinak. Addig meg hallgatom ahogy mindenki más vígan nyargalászik a jó időben. Egyik haverom Hornet-jén a küllők "lábáig" van polírozva, nálam viszont csak perempolír lesz, az én ízlésemnek ez jobban bejön, pluszban kevesebbet kell pucolni hogy szép legyen.
Sziasztok!
Valaki említett valami 8-át, mások pedig úgy reagáltak, mint akik tudnak róla. Ez pontosan micsoda? Esetleg valami Hornetes találkozó? Ha igen, tudnátok mondani, vagy linkelni részleteket? Esetleg, hogy ti honnan értesültetek róla? Köszi!
A szakszervízekkel az a nagy gond, h teli van az iskolát elvégzett "tanulóval"
Fingja nincs h mit csinál!
Én már megszámolni nem tudom h hány tanoncot küldtem el, mert nem érdekli, több kárt csinál, vagy mert mindig eltünik!
Persze a pénz az kell neki!
Még 5-6év és alig lesznek szakemberek, mert csillag születik meg x faktor az a jövő
Micsoda logika, 180e km után se eszi az olajat, ergo nem ártott neki az olaj nélküli járatás. Ez aztán a logikus következtetés.
Apropó a szakszervízes kollégák is mindig arról híresek, hogy nagyon értenek a belsőégésű motorokhoz... Tudnék mesélni :D
Tény, hogy terhelés nélkül nincs akkora igénybevétel az olajfilmen és TALÁN nem árt neki. De aki ilyet csinál az a szememben egy kegyetlen szakbarbár. De ha neked így tetszik, egye fene csináljad!
Két ferdehatásvonalú acélgolyós csapágy tandemben szerelve, olajködkenéssel 100000/perc fordulaton megy. Ha a kenést megszünteted még min 10 percet tud károsodás nélkül.
Mivel a gépiparban dolgozom, nem akármilyen minőségű arkanol zsírokkal, és olajakkal tudok róluk egysmást. Mivel a honda szakszervizben is elindítja a szerelőm az autómat pár másodpercre, és 180-ekm után sem eszi az olajat. Mivel terhelés nélkül még elég sokáig védi a kialakult olajfilm az alkatrészeket. Viszont megszabadulok a maradék fél liter fáradt trutyitól, ami azonnal bomlasztani kezdi a új olajat. Nem kell sápítozni nem árt a motornak.
Április 8. Szombat Zámolytól északra! Minden féle motor lesz ott, de Hornet se kevés lesz.
Bövebb infó
Események
3 parkoló találkozó
Ogerg a fő szervező!
Kérdez bátran!