Motoralkatresz.eu
Ha bejelentkeztem akkor egyből adott kedvezményt, 1390ft volt
Majd ha nekiállok vaxolni akkor rakok fel egy galerit!
Mindenesetre kíváncsi vagyok az eredményre
1-be azt mondom hogy még nem a világ vége ha kicsit hangosabban csattan, de a többiben szerintem még1x szerintem nem kéne....
Hidegen nekem 1be semm csattan, de melegen már igen....
mind1 élvezzük amink van
csak lehessen már kimenni
Annak idején, amikor a motort megvettem friss Repsol olaj volt benne, így vásárlás után nem is cseréltem... meg akkor kezdtem el motorozni (sok tapasztalatom nem volt)
aztán Motul 10w40 1-200km után vettem észre a különbséget, jobb lett...
most kipróbálom a 10w50-et, hát haaaaaa.....
90%ban kuplung nélkül váltok, nem recseg kattog a váltó, kuplung-al meg néha "CSAK" üzem melegen hangosabban veszi a sebességet.
1x kiprobáltam egy kolléga darazsát 10w50 volt benne, bőőőven üzem meleg volt, kuplung-al meg nélküle is hang nélkül vette a sebességet
Hát 1 próbát megér szerintem
ha nem lesz jobb elfogadom ilyennek
Űdv az úraknak
Pik-pak meg jött a kis egység csomagom
Sokat gondolkoztam az olajon
7100 10w40 vagy 5100 10w50
Végül belevágok az 5100 10w50-be!
Csak a váltási "érzet" miatt nem a megszokott 5100 10w40-et választottam!
Üzem melegig vajpuha a váltás aztán kicsit "csattogosabb"
Ha nem válik be akkor vissza a 10w40-hez...
De a tapasztalataimat majd megosztom veletek
De az még nem februárban lesz
Ha bejelentkeztem akkor egyből adott kedvezményt, 1390ft volt
Majd ha nekiállok vaxolni akkor rakok fel egy galerit!
Mindenesetre kíváncsi vagyok az eredményre
Hidegen nekem 1be semm csattan, de melegen már igen....
mind1 élvezzük amink van
csak lehessen már kimenni
Mééé mi történik ha 1be rakod? Beborul az ég, villámlik?
aztán Motul 10w40 1-200km után vettem észre a különbséget, jobb lett...
most kipróbálom a 10w50-et, hát haaaaaa.....
90%ban kuplung nélkül váltok, nem recseg kattog a váltó, kuplung-al meg néha "CSAK" üzem melegen hangosabban veszi a sebességet.
1x kiprobáltam egy kolléga darazsát 10w50 volt benne, bőőőven üzem meleg volt, kuplung-al meg nélküle is hang nélkül vette a sebességet
Hát 1 próbát megér szerintem
ha nem lesz jobb elfogadom ilyennek
Jóó lesz, légy pózitív
Ha nem akkor buktam 10 matyit
Mi baj lehet
Pik-pak meg jött a kis egység csomagom
Sokat gondolkoztam az olajon
7100 10w40 vagy 5100 10w50
Végül belevágok az 5100 10w50-be!
Csak a váltási "érzet" miatt nem a megszokott 5100 10w40-et választottam!
Üzem melegig vajpuha a váltás aztán kicsit "csattogosabb"
Ha nem válik be akkor vissza a 10w40-hez...
De a tapasztalataimat majd megosztom veletek
De az még nem februárban lesz
http://media.givi.it/XN-Prodot...
vagy itt
http://www.givi.it/my-motorcyc...(07_%3E_10)
http://www.motorcycleplanet.co...
keress rá, hogy givi a309 .pdf
Ha a plexit oda illeszted az elejére akkor valahonnan a burkolat alól jön fel.
Pont ezért irtam, hogy le kellene venni a burkolatot, hogy alatta mi van.
Vagy a burkolat felé kell rögzíteni, amit furcsállanék nála.
Draga sajnos. Feltenni meg szinte lehetetlen holyagmentesen, ezert a fekete a jo, nem a szintelen. Van meg 1-2 mas marka, erdemes rakeresni a neten.
Nagy fekezesnel hasznos, mert combbal tudsz erosen kapaszkodni. Kulonosen a csuszos farmernal szamit. Borben nem akkora a kulonbseg