Dobogoko-Esztergom egesz turheto volt. Az Esztergom Visegrad szakasz szinten.
A Visegrad-Szentendre kozotti erdei ut viszont tiszta latyakos, havas volt, igy azt kihagytam. A Duna menten, a fouton mentem Dunabogdanyon at Szentendrere. Elegge csuszott ez a szakasz, mert az uton valami olajos trutyi folyt ki.
Az autosokat inkabb nem kommentalom. Mentek ossze-vissza, kikanyarodtak elem, stb. Volt egy nagy vizatfolyas, ahol le kellett lassitani. Mogottem jott a Logan MCV es kikerult, majd telibe vert az 5 centi mely vizzel... Utana gratulaltam neki, de csak kussolt a bunkaja. Annyit nem volt kepes mondani, hogy bocs. Azt nem tudom, hogy csak bena volt es keson vett eszre es ki akart kerulni vagy nem vagta, hogy miert lassitok es azert kerult ki. Vagy szandekosan frocskolt telibe le az idiotaja.
Amugy ilyenkor azert ha szamon kerem, akkor egy bocs, elbaxta, ne haragudj kombo sokat szamit. Meg sosem rugtam le tukrot, de most egeszen kozel alltam hozza...
Szia!
Amire szukseg lenne itt, az egy alapos atvizsgalas elso korben. Illetve kellene neked egy nagyszerviz, ha meg nem volt ilyen, mert fogalmad sincsen, hogy mi mikor lett cserelve.
A benzincsapnal van egy fekete gumi tomites, amit cserelni kellene. Ez tomit elvileg, ha jol emlekszem. Szilikon az nem birja a benzint, meg kendacsolas. Kell egy rendes O gyuru, aztan kesz.
A villaban kell szimeringet cserelned, illetve ki kell pucolni az egeszet. Gyari rugoval 10Ws olaj kell bele. Kemenyebb sportrugokkal a 15W a jobb valasztas. Kb 0,9 liter kell a kettobe osszesen, szoval 1 flakon eleg.
A lampadnal ki kell merni mindent, mert valahol kontakt hiba van. Kezd el kimerni a vezetkeket, hogy meglasd, hogy van szakadas.
Javaslom, hogy keress egy jo szerelot, vidd el, nezesd alaposan at, aztan csinaltasd meg a dolgokat. Egy ilyen koru motornal kell mar hutofolyadek csere, illetve a tomitesek cserei is ernek. Gyertya, legszuro, stb szinten idoszakosan cseres. A lancot is csekkolni kellene, stb.
Tavaly Hornet tulajdonos lettem - végre- és szeretnék még most egy pár dolgot megcsinálni rajta hogy tavasszal gondtalanul gurulhassak, és ebben kérnék segítséget.
Ami a legégetőbb: a benzincsapból vagy a benzincsap felett szivárog a benzin de nagyon... ez típushiba? Szétszedtem, a csapot átvizsgáltam és nem úgy tűnt hogy az ereszt, mégis mindig az ázik a benzinben..ha esetleg a tankhoz rögzítő menetnél ereszt akkor szilikonnal toljam körbe? Az nagyon sufni megoldás...nem? Vagy eleve a benzinszűrőnek kéne tömíteni a csapot és ha már onnan kiszivárog akkor az a ludas?
Másik problémám hogy a hátsó lámpa csak akkor világít ha fékezek, helyzetjelzés nincs, és hiába cserélgetem az izzókat mert ugye ezek dupla szálasak, sehogy se megy... biztosíték, vezeték vagy mi lehet a baj?
És végül első teleszkóp szimeringet kell cseréltetnem... milyen olajat ajánlotok?
Bandit fórum,néha ha nem valami régi légolajos japo gép a téma hosszú nehezen olvasható kirohanás jön hogy mindig kinyiffan és csak hülye műmájer tudatlan magamutogató bunkó veszi aki csak monitormotoros.
Ez dióhéjban a lényeg.
Nem ez a gond,hanem hogy ha a szimering elfossa magát az a két decit simán elrejti a gumiharmonika,nem csepeg,észre se veszed csak mikor már ledarálta a belét.Ezé kéne néha ránézni.
A Visegrad-Szentendre kozotti erdei ut viszont tiszta latyakos, havas volt, igy azt kihagytam. A Duna menten, a fouton mentem Dunabogdanyon at Szentendrere. Elegge csuszott ez a szakasz, mert az uton valami olajos trutyi folyt ki.
Az autosokat inkabb nem kommentalom. Mentek ossze-vissza, kikanyarodtak elem, stb. Volt egy nagy vizatfolyas, ahol le kellett lassitani. Mogottem jott a Logan MCV es kikerult, majd telibe vert az 5 centi mely vizzel... Utana gratulaltam neki, de csak kussolt a bunkaja. Annyit nem volt kepes mondani, hogy bocs. Azt nem tudom, hogy csak bena volt es keson vett eszre es ki akart kerulni vagy nem vagta, hogy miert lassitok es azert kerult ki. Vagy szandekosan frocskolt telibe le az idiotaja.
Amugy ilyenkor azert ha szamon kerem, akkor egy bocs, elbaxta, ne haragudj kombo sokat szamit. Meg sosem rugtam le tukrot, de most egeszen kozel alltam hozza...
https://www.youtube.com/result...
Amire szukseg lenne itt, az egy alapos atvizsgalas elso korben. Illetve kellene neked egy nagyszerviz, ha meg nem volt ilyen, mert fogalmad sincsen, hogy mi mikor lett cserelve.
A benzincsapnal van egy fekete gumi tomites, amit cserelni kellene. Ez tomit elvileg, ha jol emlekszem. Szilikon az nem birja a benzint, meg kendacsolas. Kell egy rendes O gyuru, aztan kesz.
A villaban kell szimeringet cserelned, illetve ki kell pucolni az egeszet. Gyari rugoval 10Ws olaj kell bele. Kemenyebb sportrugokkal a 15W a jobb valasztas. Kb 0,9 liter kell a kettobe osszesen, szoval 1 flakon eleg.
A lampadnal ki kell merni mindent, mert valahol kontakt hiba van. Kezd el kimerni a vezetkeket, hogy meglasd, hogy van szakadas.
Javaslom, hogy keress egy jo szerelot, vidd el, nezesd alaposan at, aztan csinaltasd meg a dolgokat. Egy ilyen koru motornal kell mar hutofolyadek csere, illetve a tomitesek cserei is ernek. Gyertya, legszuro, stb szinten idoszakosan cseres. A lancot is csekkolni kellene, stb.
Tavaly Hornet tulajdonos lettem - végre- és szeretnék még most egy pár dolgot megcsinálni rajta hogy tavasszal gondtalanul gurulhassak, és ebben kérnék segítséget.
Ami a legégetőbb: a benzincsapból vagy a benzincsap felett szivárog a benzin de nagyon... ez típushiba? Szétszedtem, a csapot átvizsgáltam és nem úgy tűnt hogy az ereszt, mégis mindig az ázik a benzinben..ha esetleg a tankhoz rögzítő menetnél ereszt akkor szilikonnal toljam körbe? Az nagyon sufni megoldás...nem? Vagy eleve a benzinszűrőnek kéne tömíteni a csapot és ha már onnan kiszivárog akkor az a ludas?
Másik problémám hogy a hátsó lámpa csak akkor világít ha fékezek, helyzetjelzés nincs, és hiába cserélgetem az izzókat mert ugye ezek dupla szálasak, sehogy se megy... biztosíték, vezeték vagy mi lehet a baj?
És végül első teleszkóp szimeringet kell cseréltetnem... milyen olajat ajánlotok?
A vas 2002-es 600-as olasz import.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Gabor
Ez dióhéjban a lényeg.
Amúgy a kardán hajtás olajszintjét nézzed rendszeresen,ha nem akarsz mindenféle fogaskerekekkel és ezek ledarálásával álmodni.