Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5évig bőrben jártam, ~60000km, megutáltam.
Gyári ktm.

Nem vagyok benne biztos hogy egy alsóbb kategóriás bőr jobban véd mint egy középkategóriás farmer vagy kordura. De a legfontosabb hogy kényelmesebb sokkal, esni nem akarok, de ha esek is, az a legritkabb utcan hogy addig csuszok mig megallok. Előbb jön szembe valami kemény tárgy.
Eloszor nekem is diszkomfort volt. Szoritott, megertem felvenni, stb. De miota meretre igazitottak, azota olyan kenyelmes, mint egy farmer vagy textil ruha. Megeri aldozni erre, mert hatalmas a kulonbseg.

Nekem Difi Velencia Pro ruham van egyebkent, ennek lukacsos volt a mellkasnal az anyaga. Ezt is betomtek, igy mar nem fazik a mellkasom 15 fokban sem. A gyenge pontja a zipzar volt, ezt is csereltek. Most teljesen tuti, csak a gallerja kikopott. Miutan atalakitottak, utana szerettem meg es valt a minden napok ruhazatava.
Havernak is kevlaros farmere van. Esett benne es szetszakadt. Nem jott pont le a bore, de ott figyelt a combnal a 3 centis lyuk. Azota ugy vagyok vele, hogy varosba oke, meg kisebb tavokra, kisebb tempoval. De azert nem egy borruha szintu valami.
Jo a doboz, hogy van benne sarga is.
Én lemondtam a bőrruháról, farmerom van, kevláros. Kényelmesebb ezerszer mint a bőr, nem is hiányzik már. Nálunk teljes a turistaskodas
Egyébként, mióta méretre szabattam a bőrruhát, azóta kényelemben motorozok én is...
Én is abban nyomom, nyugi. Most viszem a Cölöpékhez javítani amúgy szerdán. A gallér lukasra kopott sajnos...
huhh Most számoltam össze Kb 40e Km túristamenet van mögöttem egy csupaszmotoron jobbára bőrruhában.
kényelmesen.Általában napi 5-700 Km.
Látom, a lényeget megértetted...
Simán lehet bőrruhában túristáskodni kényelemben.
Szep is legyen, olcso is legyen es lassal is vele.
Ebbol valaszthatsz kettot.

Amugy el kell donteni, hogy most turamotorost jatszunk lampaval, dobozzal, lancolajzoval, navival, vagy sportmotorost egy szal borruhaban a csupasz motorral. Sajnos olyan nincsen, baxok is, meg szuz is maradok.

Mindenki sportmotorosnak indul, aztan gyoz a kenyelem.
Nekem egyik sem tetszik. Motorra vannak szebbek is, bár gondolom joval dragabban mint ezek. Abbol az ff-ből 1et el tudok kepzelni a lampa alatt a horneten, de ketoldalra nem illik szerintem hozzá
Egyébként az lenne az igazán fasza, ha lenne 1 pár ilyen és egy pár ködlámpa ebből. Ugyan úgy néz ki a két féle, csak más a vetített képe. A refi előre visz (de nem annyira pontszerű, mint a kinai U5), de ködlámpa meg egy laposabb, szélesebb nyalábot vetít.

Az nem tudom, hogy mennyire lenne legális, ha lenne egy ilyen, egy olyan. Aztán a ködös része a tompítottal éghetne együtt, a refivel meg a szűrőfény.
https://alkatreszek.hu/fsz1fa008283811
20 388 Ft a reflektor szett.

Szerintem szebb, mint a Micro DE.
Igen, nagyon csúnya...:) El sem tudnám képzelni a motoromon ezzel a fasza villára rögzítő kittel...
Ez tul nagy :D csunya plane egy horneten, de meg ezen az R-en is csunya :D
Ha kellően felizgatott a villára rögzítés gondolata:
http://www.ebay.com/itm/2Pcs-B...

Ócskább, de olcsóbb rögzítő.
Hella FF50 refiben is van, meg ködlámpában is.
Kell egy ilyen refi fentre, meg egy Micro DE a bukógombához lentre. Aztán akkor elvertél 50 rugót, de látsz.

Ha csak látszani akarsz, arra én egy LED rudat vennék a lámpa alá.
Ár értékben nem vészes, látszani lehet vele, látni nem nagyon. Refi mellé jó de akkor kibassza a szembejövő szemét. Ami pofás és jó is az horror áron van. Havernak wunderlich van, ködlámpa de szerintem nem sokat ér. Nekem inkább a távolsági legyen erős, ha tompítottal megyek akkor tökmindegy mert a szembejövőtől úgy se látok.
Az az igazság, hogy tegnap nekiálltam a dolognak. Elbaxódott, aztán hezitáltam, hogy miként lehetne hasznosítani. De miután reménytelennek éreztem egy óra agyalás után is, fogtam és kidobtam a szemétbe. Sajnos nem tudom már megpörkölni neked. De a gumitömítések is ott vannak az izzó mellett. Ha kibírja az izzót a lencse, akkor a szilikon tömítés nem fogja majd bírni. Én sokat matekoltam este ezen. Hidd el nekem, a halogén izzós megoldás zsákutca.

Amit el tudok képzelni, hogy kibéleled alufóliával mondjuk (ez lesz a foncsor) és telerakod LED-del. Persze nem a 60W-os OPT7 LED izzóra kell gondolni, hanem valami kis hőt termelő változatra. Egyébként az autóba való (H7 mondjuk) LED "izzós" megoldás jobb sokkal, mint a halogén, mert ott az izzó fenekén levő borda disszipálja el a hőt, nem maga a LED fog szétégetni mindent. Hátrafelé sok a hely, igazából a lámpa első harmadában van a LED meg a gyűjtőlencse, a 2/3-a hátrafelé üres doboz. Ezért az autós LED beépítésére látok esélyt mind hely, mind hő szempontból.

De azért had említsem meg azt a tényt, hogy ez egy kínai szar, amire kár költeni. Ha van otthon LED, meg idő, akkor lehet vele játszani, de megbízható és minőségi termék sosem lesz ez. Olcsóbb venni egy eleve jó terméket, ami E jeles és nem pontban világít a végtelenbe. Hogy példát mondjak egy Hella FF50 reflektor is beépíthető a motorra és kb 40x jobb.
En azert kiprobalnam, autoban is vannak muanyag lencsek es nem olvadnak meg
Amiatt, hogy műanyag a gyűjtőlencse, nem lehet bele halogén izzót tenni, mert elolvad az egész. A LED az 3-4 centire van a lencsétől, illetve a NYÁK (amin ül a LED) másik felére egy hűtőlemez van ragasztva, ami a lámpa házának adja át a hőt szilikonzsír közbeiktatásával. Ha halogén izzót teszel bele, akkor csak a H3 jöhetne szóba a méret okán, de ez is olyan hőt bocsátana ki, hogy megolvadna fél percen belül a tőle fél centire levő műanyag lencse.

Ha üveg lenne a gyűjtőlencse, akkor működhetne, de így nem, mert szétolvad az egész. Amúgy a műanyag gyűjtőlencsét egy szilikon gumigyűrű veszi körbe (tömítés), ami szintén 1 centire lenne az izzótól. Miután 500+ Celsius fokos az izzó, ezért az is meggyulladna azonnal.

(A Hella Micro DE az fém és üveg kombinációja, ezért is működik halogénnel. Ebbe xenon is tehető, a neten van róla sok anyag.)
Probald mar ki azt, hogy teszel bele egy spot talan ez a neve, foncsort es izzot, csak probabol, kivancsi vagyok hogy vilagit ha egyaltalan bele fer.