Kormányt mindkét irányban elfordítod, ha a tank és a kormány közé beteszed az ujjaid és nem egyforma a hézag mindkét oldalon a motorral estek.
Nekem se egyforma, pedig csak a kúton kiállva dőlt el, de a hézag azonnal más lett.....
A felnit is nézd át a peremén, mert ha ott van benyomódás akkor padkázták.... mindkét oldalt mindkét keréken alaposan.
Láttam már olyat is hogy a blokk volt hegesztve!
Az tipikusan akkor törik ha valaki bukógombával esik, mert ahova be van tekerve, az pont a blokk eleje.
Menti a vázat de töri a blokkot...:-(
Hideg legyen a motor mikor beindítják, mert ez a motor MINDIG pöcre indul hidegen is, kivéve ha elvan zárva a benzincsap....
Ha nem akkor akksi vagy beteg szegény.
Alapbol minden motort alaposan at kell nezni, mert minden hiba kijavitasa sok penz. Ha valami nem stimmel, akkor nem kell feltetlen elallni a veteltol, de az arat ugy kell alakitani, hogy a hibakat figyelembe vesszuk.
Az, hogy nem serult a vaz, a villa, a lengovilla, az alap. Motorikusan se legyen baja, induljon, ne okadja a kek fustot, legyen benne kello mennyisegu olaj, stb.
Probakor soran vizsgalni kell a motor viselkedeset, hogy szepen megy e, a valto nem dobalja e a fokozatokat, a fekek fognak e, a kormanycsapagy kotyog vagy szorul e, stb.
A lampaknak egnie kell, minden elektromos fogyaszto mukodjon. Ha valami nem jo, akkor csinaltassa meg a tulaj, ne neked kelljen vele foglalkozni, mert ki tudja, mennyi lesz a vege...
Ha kopott a gumi, a fek, az alku kerdese. A lanc es a lanckerek allapota is alku targya lehet.
Ami tipushibanak tudhato be, a vezermulancfeszito hibaja. Ez sok CBRt is erintett. A benzintank csapja is sok modellen tonkrement mar, nem zar vagy a gumimembran atszakadt. A km ora mutatoja sok modellen remeg, ez is tipushiba. A feszultsegszabalyzo is gyenge pont a Hondakon, ezzel is lehet gond. Amugy a Ducati feliratos a gyari szabalyzo mellesleg.
A tulaj jelleme fontos dolog, mert ha becsuletesen szervizelte a motort, akkor sok penzt megtakarithatsz.
Ha sportdob van rajta, akkor kerdezz ra, hogy a karbit utana allitottak e. Nekem extrem szegeny lett a keverek az Akrapovictol.
A motorra akkor is kell kolteni, ha nincsen rajta hiba elsore. Lsd karbiszinkron, olajcsere, esetleg szelephezagallitas, teloolajcsere, egyeb nem vart hiba, stb. Legyen tartalekban erre 2 kilod.
99-est semmiképpen mert azon 18-as az elso kerek es keves fele gumi van hozza. 2000-tol mar 17-es de ellenorizd nehogy csak az uzembehelyezes legyen 2000.
Üdv mind!
Arra lennék kíváncsi hogy milyen típus hibák vannak ilyen cb 600-on miket érdemes megnézni és mikre kell vigyázni vételkor?
Motor vásárlás előtt állok és kicsit nagy a szórás az árak között. Tudnátok valami tanácsa ellátni? Buktatókat még ilyesmi!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Lehet ezen is segíteni. Vannak állítható lábtartók, amik kiküszöbölik a problémát.
Egyébként szerintem sem érdemes 190-es gumit feltenni, mert a motor a 180-assal sem csúszkál kigyorsításkor. A szélesebb gumival meg csak rosszabbul fordulna. A gyári felni sem a 190-es gumira lett tervezve, mert nem elég széles ahhoz.
Ha pályázni akarsz komolyabban, akkor nem a Hornet-tel kell ezt művelni, hanem egy szupersport motorral. Ott adott a futómű, az erősebb fék, a magasabb lábtartó, stb.
Nalam is elojott a tipikus CBR betegseg: kigyengult a vezermulanc feszitonek a rugoja, aztan neha elegge hangosan elkezdett csorogni a lanc. Mostanaban mar alapjaraton sokszor hallottam a laza csorgest sajnos.
Vettem hozza manualis CCT-t, kb 10 perc volt a szerelese. Addig feszitettem, amig a csorges el nem mult. Egyszeru es gyors munka volt. Azota ujra csendes a motor. So far so good.
Most csak sp-t találtam, bárdinal kell trükközni mert a motoros részleg nagyon gyenge. 12500ft kb a teljes ára, ebből lejön elég sok kedvezmény ha van egy jó ismerősöd 38% talán, vagy mégtöbb.
Ne csodálkozz ha állva fog padlót és hajlik.