üdv az Uraknak. Majdnem tulaja lennék egy gyönyörű Hornetnek, de a tapasztaltabbaktól lenne egy pár kérdésem. Adott egy hornet, amit megnéztem, de nekem gyanús a vázszám/. Tudna valaki mutatni egy normális vázszámot, hogyan kellene kinéznie? Szerdán visszük eredetiségvizsgára, de annyi helyen olvastam, hogy az sem biztos, hogy kicsit dilemmában vagyok. Állami rendszerben a motor leinformálva: 2014-ben került az országba, olaszból. Mai napig azóta egy tulaja volt, rendszer szerint nem körözik, semmi probléma vele. Jelenlegi tulaj egy kereskedőtől vette (aki behozta), aki anno az adásvétel előtt elrendezett vele minden papírmunkát. (gondolom eredetiségvizsgát is) Azóta volt 2x műszakin, semmi probléma nem volt a motorral, de én mégis gyanakodom kicsit.... Az is furcsa számomra (bár másik hornet tábláját még nem láttam) hogy a homologizációs rész is üres a plaketten...
Azért is akarom kipróbálni nagyobb izzóval mert magas a feszkó. Világítás nélkül 15,7V világítással 15V 4-5ezres fordulaton.
Megrendeltem már, leírom a véleményem ha megjött.
De:
- magasabb homersekletet csinal. Ha nem is olvad el a foncsor, elobb megmattul.
- kozel 2x annyi a vezetekekben folyo aramerosseg, amit egy vekonyabb vezetek nem bir ki.
- plusz terheles a generatornak is. Elvileg el kellene birnia, de nem hasznal annak sem. Ha minden fogyaszto megy, akkor lehet, hogy nagyobb az aramfelvetel, mint a generator toltoarama es emiatt lemerul az akku. Lsd markolatfutes, telefontolto, ego lampak egyidejusege.
Kormányt ha valaki cserélne tudom ajánlani a trw kormányát, van egy merevitő rajta de azt levettem, igy is bírja mert már elfektettem a motort kb 30cal és semmi baja
A hornet gyári kormányát meg első mozdulattal le kell cserélni.
Más volt a szaga a kipufogó gáznak. Többet fogyasztott és gyengébb lett. Ha ráhúztam a szívatót, akkor jobb lett sokkal.
Amúgy is kapott egy K&N szűrőt, aztán ezzel még rosszabb lett az AFR. Elvittem Bubushoz, aki padon lemérette és beállította a megfelelő értékre.
Az alsó tartományt csavarral lehet állítani. A középtartományhoz alá kell gyűrűzni a tűt, illetve a rugóján is lehet variálni. Fentre meg nagyobb fúvóka kell, hogy minden okés legyen. Nekem fúvókacsere nem volt, ezért van még 1-2 LE a motorban.
Így is 90+ LE lett a motor hátsó keréken mérve az erősített lánccal. Nekem kb 10 LE-t hozott az Akrapovic dob a K&N szűrővel és a karbi utánállítással.
A fogyasztásom a szinkron és a karbiállítás ellenére magasabb, mint másoknak. Lehetséges, hogy a "tuning" miatt.
Most ősszel/télen sokat jár alapjáraton, míg felöltözök, majd sokat dugózok a városban is. Nekem így most 8 l-t eszik a városban.
Országúton, vegyesben haladva 6,5-7 között eszik általában. (Falu 50-60, országút 120-140 között, szerpentinen csapatás)
Autópálya 160-180-as tempónál is olyan 7,5-8 literrel működik.
Egyébként nem csigáz fel a fogyasztás dolog. Kifogy, megtankolom, aztan megyek tovább. Szándékosan nem kínzom/pörgetem sosem a motort, de nem vezetek spórolósan.
Egyidejuleg szoktak szivacsot is cserelni, pluszban hozza adni. Lehet zselet es futest is beepiteni. Ha a fullos csomagot keree, az 60-80e Ft kb.
Megrendeltem már, leírom a véleményem ha megjött.
En inkabb a tuning izzokat javaslom a gyari teljesitmenyen. Pl GE Megalight +90%, Osram Nightbreaker, stb.
A vetitett kepet nem rontja el, legalis maradsz, de jobban latsz valamivel. Ezek hatranya a magasabb ar es a rovidebb elettartam.
De:
- magasabb homersekletet csinal. Ha nem is olvad el a foncsor, elobb megmattul.
- kozel 2x annyi a vezetekekben folyo aramerosseg, amit egy vekonyabb vezetek nem bir ki.
- plusz terheles a generatornak is. Elvileg el kellene birnia, de nem hasznal annak sem. Ha minden fogyaszto megy, akkor lehet, hogy nagyobb az aramfelvetel, mint a generator toltoarama es emiatt lemerul az akku. Lsd markolatfutes, telefontolto, ego lampak egyidejusege.
H4 halogen 100/90w izzó nem rongàlja meg a foncsort? Aki esetleg próbàlta màr.
PC34 hez
Eladó hátsó és oldaldoboz tartó konzolt keresek, vagy valakit aki foglalkozik a gyártással!2004-es 600-as hornetre!
Shark Race-R Optigon kupakomtól megvállnék ( S méret + Iridum plexi)
santakukac@gmail.com címen lehet érdeklődni
Üdv
A hornet gyári kormányát meg első mozdulattal le kell cserélni.
Amúgy is kapott egy K&N szűrőt, aztán ezzel még rosszabb lett az AFR. Elvittem Bubushoz, aki padon lemérette és beállította a megfelelő értékre.
Az alsó tartományt csavarral lehet állítani. A középtartományhoz alá kell gyűrűzni a tűt, illetve a rugóján is lehet variálni. Fentre meg nagyobb fúvóka kell, hogy minden okés legyen. Nekem fúvókacsere nem volt, ezért van még 1-2 LE a motorban.
Így is 90+ LE lett a motor hátsó keréken mérve az erősített lánccal. Nekem kb 10 LE-t hozott az Akrapovic dob a K&N szűrővel és a karbi utánállítással.
A fogyasztásom a szinkron és a karbiállítás ellenére magasabb, mint másoknak. Lehetséges, hogy a "tuning" miatt.
Most ősszel/télen sokat jár alapjáraton, míg felöltözök, majd sokat dugózok a városban is. Nekem így most 8 l-t eszik a városban.
Országúton, vegyesben haladva 6,5-7 között eszik általában. (Falu 50-60, országút 120-140 között, szerpentinen csapatás)
Autópálya 160-180-as tempónál is olyan 7,5-8 literrel működik.
Egyébként nem csigáz fel a fogyasztás dolog. Kifogy, megtankolom, aztan megyek tovább. Szándékosan nem kínzom/pörgetem sosem a motort, de nem vezetek spórolósan.