Meg ha lenne műszaki tudásod. Nyilvan nincs. Akkor tudhatnád hogy a nyomaték és bizonyos rezgések miképp befolyásolják az élettartamot. Azt is tudnád hogy a 20ezren visitó kacatodban miért bir többet egy főtengely.
Szerintem ülj le, egyes...
Egyszer mar kifejtettem kettőnk vezetési stílusa közt mi a különbség. Persze ha úgy mész mint egy lány akkor örök életű a motorod, és a futoművet sem érzed rossznak.
Azt elfelejtettuk kozolni hogy ahhoz hogy menjen kellett cserelni egy komplett futomuvet gsxr-re meg tarcsiba kell tartani egy blokkot.
Szerintem a koszveny hondamba dupla km lehet de nem kell fotengelyt vennem.
Mindezt 120-130 gebe miatt.
Nekem a motor élvezeti cikk, így élből elutasitom hornet és társait.
Egy krossz, supermoto vagy sportmotor mar rendben van.
Nem állítom h a TL gyárilag jo motor, de legalább van benne potenciál és közútra elegendő tűz. Egy +4-es áttétellel hátra :D
Az F3 állítható futóműve,masszív váza semmit nem nyaklik,egész patent úgy hogy nem nyúltam se én se az elmúlt 20 év alatt hozzá.
A hátsó gátlót fel kell újítani de az is gáztartályos állíthatós,jó nincs 180-as kerék,alacsony a lábtartó is meg a kormány is.De különösebb baj nincs vele...............csak a fék.
Az érdekes hogy ataaa F4-ese elvileg jobb de olyan szar fékem még sosem volt. Még az F3-asé is jobb érzés.
120körül volt az én ülésem, elöl hátul zselé, új huzat, varrás, logó. Kényelmes nagyon, 10óra motorozás után is kényelmes, de ha én kellett volna kifizessem biztos nem csináltatom meg.
Tanulómotor vagy városi szaladgálós mindenes. Az ereje elég egy jó motorozáshoz, nem kell vele 200folott menni, de ha forgatod jo szerpentinen, futomuve nincs a helyzet magaslatan, fék az még elmegy, vázgeometria nem a legtutibb de a tl-nél is van ilyen baj ha csak nem ultetsz elejen.
Kérdés, hogy ennek milyen a kényelme, az van-e benne zselé, mennyire jól van tömve. A kidolgozása nagyon tetszik a képek alapján, szerintem ennek több értelme van, mint a pofátlan magyar "rablókat" gazdagítani.
Felhívtam őket, mondtam neki, hogy a kárpit nem sérült, de ki van ülve, a szivacsa felújításra szorulna és zselé beépítése is felmerült bennem.
Válasz:
- gyári szivacsot nem tud rendelni, csak pótolni tudja. Szerintem ez nem lenne gond.
- "ha zselé kell, akkor menjek a Tommothoz, mert ők tudnak olyat"
- csak műbőr huzatot tud, ha kellene cserélni, gumisabb (tapadósabb) anyaguk nincsen
- 20-25e Ft lenne egy ilyen szivacspótlás
- pár napig kellene ott hagyni a motort
Az egyik haverom most akarja a motorja ülését megcsináltatni a télen. Sajnos megfertőzőtt kissé és nekem is most ezen jár az agyam. De miután megláttam a Tommot és az egyéb cégek árait, egyből kezdett elmúlni az ülésfelújító-korságom...
Most komolyan 70e Ft-ot ki kell jattolnom, ha kényelmesebb ülést akarok?! Vagy van valami olcsóbb cég? Esetleg DIY megoldások?
Azért sokat nem költök rá, csak ami kijár neki: jó fékbetét, rendszeres szervíz, jó gumik, stb.
De azért az is benne van, hogy sokkal drágább egy jobb motor. Egy Hornet mondjuk 600, egy jó 600RR meg 1,5 millió. Minden jobb motor drágább sokkal. Ha kicsit költök rá, akkor sem közelítem meg a jobb motorokat árban...
Szerintem ülj le, egyes...