gyakran a kormanycsapagy szokott kotyogni/zorogni ami megteveszto lehet. Lehet hogy felkoppan mert puha, az is lehet hogy a csuszogyuruk kopottak, vagy teljesen mas zorog... Fel kell emelni az elejet, tehermentesiteni es megrangatni szepen.
Igen én is igy gondoltam.de itt a környéken az egyik azt mondja jó ez a másik nemtudja a harmadik meg nivemberbe ér rá. Gyirsabb tempóba nem veszek èrze különbséget kanyarokba se,de lassu vàrosi tempóba zavaró tud lenni. Csavarokat átnèztem semmi nem volt laza.
Ez igy elegge keplekeny, Barmi okozhat zajt. Lazara huzott csavarok, meglazult oracsoport, stb. Kene rola video vagy valami. Azt hiszem innentol mar csak egy tapasztaltabb ember tud segiteni szemelyesen.
Igen persze tudom nem a teljesen fenn lévő helyen kell állnia. Most gurultam egy kisebb kört,még azt kérdezném meg hogy,vagyis az idegesit hogy kisebb huplik meg ilyesmikbe elég nagyot csattanik valami. Amugy igen ráülök 2-3 centit megy le a teló.
10W az elvileg jo teljesen vegyes hasznalatra a gyari rugo melle.
Nem a teljesen kinyujtott vegpont a normal helyzet. A motor es a rider tomegetol a rugo osszeul valamennyire. Buckanal benyomodik a becsuszoszar, godornel pedig kimegy az a teljesen nyujtott vegpontig, ha kell. Ha vegponton lenne kint a belso resz, akkor godornel/kigyorsitasnal nem lenne tapadas elol. A terep motoroknak sokkal nagyobb a rugoutja, hogy le tudja kovetni az uthibakat. Sportmotoron kisebb a rugout es feszesebb a rugozas, hogy stabilabb legyen a motor nagy temponal/fekezesnel/kigyorsitasnal.
Helyesen beallitott rugoelofeszitesnel, 25-30 mm-t ul le az elso villa a motor, a vezeto es a felszereles kummulalt sulyatol. Hatuljanak 20-30 mm-t kell leulnie sport(os)motoron. (Elol a bcsuszoszar elmozdulasat merik, hatul pedig a motor magassaganak valtozasat.)
Köszi, ja nem szeretnék képről venni de nem nagyon tudok mást. 100-200 mérföldekre vannak a traderek + nem is értek hozzá szóval kb feleslegesen utaznék.
Itt szigorúbbak a törvények a kereskedőkkel szemben.
"MO-n szerintem olcsóbbak, bár ez rajtad nem segít:("
Hát nem sokat. Amúgy itt egy kis tax van meg a biztosítás. átíratás ingyenes.
A nagy melegben, sokat hasznalva higabb lesz az olaj a villaban. Szepen mondva lecsokken a viszkozitasa. Emiatt nincs akkora csillapitas es hamarabb be es kirugozik a motor. Ha nincsen lathato olajfolyas, akkor ennyi.
Plusz el is hasznalodik az olaj, ez is okozhat valtozast. Ezert kell cserelni 2 evente.
Reggel figyeld, mikor elindulsz. Elvileg ekkor kemenyebb az eleje, majd hasznalat soran egyre puhabb lesz.
Kell egy olcso defektjavito szett. Ma rendeltem az ebayrol 800Ftet egyet. Kutyaszarosnak csufolt kukacos rendszeru. Kitagitod a lyukat, majd specko gumis pasztaval atkenve belenyomod a kukacot V alakban a lukba. Youtubeon van video.
Atmenetileg jo, 100 alatt menjel vele. Ha lesz penzed, vegyel uj gumit.
Nekem N86 van. Ennek az utodmodellje az N87. Mas az also beomlo dizajnja, meg a beles szine. Amugy kb ugyan az.
Az N86-rol tudok beszelni, szerintem minden adaptalhato az N87-re is. Szerintem jo a sisak, nekem a tejbetok fejemre passzol. (Lofejueknek az AGV es a Shoei jobb.) Minosegre okes, nekem van benne kb 1500 fel es levetel es 25e km, de meg mindene mukodik. A belese moshato, nekem vagy 6x volt mar a mosogepbe bedobva. Epp ma szedtem le a szaritorol megint. Van benne pinlock, ami nalam mar nem tomit, de igy sem parasodik. A beepitett napszemuveg is jol mukodik. Szoval hasznalom, nalam abszolut egy hasznalati cikk, nincsen kimelve, telen-nyaron naponta hordom, de eddig jol birja. Zajra kozepes, 100 folott hosszutavon fuldugot hasznalok. Szerintem ar-ertekben a legjobb. Persze, van jobb sisak is nala, de 3x ennyibe is kerul. Es torestesztre (SHARP) is jo 4*.
Képről mki csak találgatni tud. Persze ha nagyon kilóg a lóláb azt kiszúrjuk, de az kevés. Az utolsón pl érdekes a duda, meg a hűtő is fura nekem kicsit, de lehet csak másik rács van rajta.
Van valaki szaki vas megyében? Furcsállom a telóimat mintha igen puha lenne,kanyarokban is érzek valami furcsaságot,ahogy megállásnál is. Valaki ránézhetne nekem,mert itt a szerelők össze-vissza beszélnek... Megköszönném :
első lényeges változtatás 2005-2006 modelleken van, fordítot teló, katalizátor, benzinszintjelző. 2007-től szinte minden változott, alu váz, befecskendezés, más blokk, nem szereltem még de ránézésre 95%-ban újítottak. Ha megteheted 2005-től nézegess.
MO-n szerintem olcsóbbak, bár ez rajtad nem segít:(
Piciz ez kinek szólt?
Feher az nekem nem jon be. Akkor vennek olyat, ha utana lenne rajta valami muveszi minta vagy retros csikozas.
A kepen lathato lenne a legszebb
Nem a teljesen kinyujtott vegpont a normal helyzet. A motor es a rider tomegetol a rugo osszeul valamennyire. Buckanal benyomodik a becsuszoszar, godornel pedig kimegy az a teljesen nyujtott vegpontig, ha kell. Ha vegponton lenne kint a belso resz, akkor godornel/kigyorsitasnal nem lenne tapadas elol. A terep motoroknak sokkal nagyobb a rugoutja, hogy le tudja kovetni az uthibakat. Sportmotoron kisebb a rugout es feszesebb a rugozas, hogy stabilabb legyen a motor nagy temponal/fekezesnel/kigyorsitasnal.
Helyesen beallitott rugoelofeszitesnel, 25-30 mm-t ul le az elso villa a motor, a vezeto es a felszereles kummulalt sulyatol. Hatuljanak 20-30 mm-t kell leulnie sport(os)motoron. (Elol a bcsuszoszar elmozdulasat merik, hatul pedig a motor magassaganak valtozasat.)
Itt szigorúbbak a törvények a kereskedőkkel szemben.
"MO-n szerintem olcsóbbak, bár ez rajtad nem segít:("
Hát nem sokat. Amúgy itt egy kis tax van meg a biztosítás. átíratás ingyenes.
Plusz el is hasznalodik az olaj, ez is okozhat valtozast. Ezert kell cserelni 2 evente.
Reggel figyeld, mikor elindulsz. Elvileg ekkor kemenyebb az eleje, majd hasznalat soran egyre puhabb lesz.
Atmenetileg jo, 100 alatt menjel vele. Ha lesz penzed, vegyel uj gumit.
Az N86-rol tudok beszelni, szerintem minden adaptalhato az N87-re is. Szerintem jo a sisak, nekem a tejbetok fejemre passzol. (Lofejueknek az AGV es a Shoei jobb.) Minosegre okes, nekem van benne kb 1500 fel es levetel es 25e km, de meg mindene mukodik. A belese moshato, nekem vagy 6x volt mar a mosogepbe bedobva. Epp ma szedtem le a szaritorol megint. Van benne pinlock, ami nalam mar nem tomit, de igy sem parasodik. A beepitett napszemuveg is jol mukodik. Szoval hasznalom, nalam abszolut egy hasznalati cikk, nincsen kimelve, telen-nyaron naponta hordom, de eddig jol birja. Zajra kozepes, 100 folott hosszutavon fuldugot hasznalok. Szerintem ar-ertekben a legjobb. Persze, van jobb sisak is nala, de 3x ennyibe is kerul. Es torestesztre (SHARP) is jo 4*.
A 2. Képek alapján full gyári pc36
3. Bár nekem a pc41 nem tetszik, de meg kell nézni közelebbről
Ne hogy képek alapján vegyél motort! Legyen eszed
MO-n szerintem olcsóbbak, bár ez rajtad nem segít:(