Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.banggood.com/12V-Du...


ezt rendeltem de még nem jött meg
ha megjön felteszek képet.
Szerintem ez a típus a legjobb, én is ezt használom:
http://www.ebay.com/itm/12V-Wa...
Valami ilyesmire gondoltam:
http://www.ebay.com/itm/Motorc...

Ez tolti a GPS-t, meg ha kell, akkor a mobiltelefont is. (Sok GPS-t lehet USB-rol is tolteni.)

Kepet tudnatok felrakni, hogy nalatok mihez lett rogzitve es hogyan?
Szia!

Őszinte leszek én így intéztem:
bangood aliexpres
Az ülés alatt van a gyári riasztó csatlakozója. Abban van fix 12V és gyújtás 12V is. Bubusbak asszem van még hozzávaló csatlakozója is (jelenleg lehet csak vakdugó van rajta).
12Voltos aljzatot szeretnek beepiteni a motorba, mert jo lenne aram a mini kompresszornak, a GPSnek, stb.

Ezzel kapcsolatosan varok tanacsokat, tippeket. Arra gondoltam, hogy direktben az akkurol szedem le az aramot, igy gyujtas nelkul is menne minden. Kapna a plusz egy lengo biztit, aztan menne tovabb a kabel az aljzatba.

Ami kerdes, hogy milyen aljzatot es hova? Ugye eso ellen is kellene vedelem, talan az ules alatt lenne a legjobb. Azonban kerdeses, hogy akkor odaer e a GPShez a kabel? Ti hogyan csinaltatok? Kepeket is varok... Koszi.
Egyebkent, ha gyarto lenne, akkor en is azt nyomatnam, hogy mindent egyszerre kell cserelni. Es nem csak a tobb eladott alkatresz es a nagyobb munkadij miatt. Igy garantalhato a maximalis elettartama a lancnak, illetve a lanckerekeknek. Igy nincsen garancialis problema, vita, hogy mi mitol ment ido elott tonkre, stb. Ertheto a hozza allasa a markaszerviznek, en is ezt csinalnam a helyukben, mert igy a legkorrektebb a javitas, illetve igy maximalis az elettartama ezeknek a cuccoknak.

Azonban ha nem ragaszkodunk ehhez az elvhez, probalunk sporolni, akkor sok esetben lehet hasznalni hasznalt lanckereket is, mert egy alig kopott lanckerek nem okoz semmi problemat. Meg igy is lehet, hogy az uj lanc elobb tonkremegy, mint hogy a hasznalt lanckerek nagyon elkopna.

Minden motorosnak tudnia kell, hogy mire hasznalja a motort. Aki 10e km alatt megoli az egykerekezessel a lancot, annak siman mehet fel egy hasznalt lanckerekre uj lanc. Ugy is az uj lanc elobb megnyulik.
Ha valaki elmegy tobb 5000 km-es turara, nagyon finoman kezeli a vasat, van lancolajzo, cel a max elettartam, akkor lehet, hogy erdemes mindenbol ujat venni, hogy kimaxoljuk a lanc es a lanckerek elettartamat. Utobbi esetben ugy is elenyeszo koltseg 1-1 lanckerek a tobbi utazasi koltseghez kepest.

Mindenki erzi, hogy mit akar, mennyire hamar gyilkolja le a lancot es a lanckereket, ennek fuggvenyeben es ezek aktualis allapota alapjan el lehet konnyen donteni, hogy mit kell/akarunk cserelni es mit nem.
Mire az lanc megnyulik, jellemzoen elkopik az elso lanckerek is. A hatso viszont siman lehet meg jo, de annyira nem horror draga, ezert mondjak, hogy a tuti az, ha szettben cserelsz.

A tapasztalt motorszerelokkel beszeltem errol. Azt mondtak, hogy ha szemmel lathatoan alig vagy nem kopott az elso vagy hatso lanckerek, akkor nem kell cserelni a lanccal egyutt foloslegesen! Viszont kopott lanckerek melle nem jo az uj lanc, mert tonkreteszi azt.

A tanulsag szamomra az, hogy kopott cuccok melle nem teszunk ujat. De ha ujszeru valamelyik elem, akkor nem kell foloslegesen kicserelni.
még a végén leleplezel egy világméretű összeesküvést és eltesznek lábalól!
Lehet el kéne adnom?
Csinald en ki akartam probalni de egyik motorom sem maradt meg addig hogy 2szett lancot elkoptassak
Én legutóbb erősen gondolkodtam, hogy csak láncot cserélek. Eddig 2x cseréltem a Horneten. A gyári szett fogaskerekein (20e Km) nem volt szemmel látható kopás. A következőn (25e Km) az elsőn igen, a hátsón megint semmi.
Következőre a topik érdekében lehet tényleg kipróbálom, hogy csak láncot cserélek
Hozzferes megtagadva.
Igaz nem honda csak simson viszont műszaki szempontból ugyan úgy megállja a helyét. Kis ismeret bővítés.
http://simson.hu/index.php?mit...
Ugy érzem F.Levi kapisgálja a lényeget...
Nekem a lánc az kuka, de cserélek mindent, de majd jól szemügyre veszem a lánckerekeket ha már le vannak szerelve...
viszont mindig sokkal kopottabban jön le mint a hátsó. Tehát ha az elsőt cserélgeted akkor meghosszabbítod az élettartamát a láncnak de nem cserélheted csak az elsőt mert akkor kéne a szettet is
de 3-4x kevesebb erő is van rajta:)
Azért én sok esetbe egymás mellé tennék 1 használt és egy új hátsó láckereket... Értem én hogy párban cseréljük, de egy olyan lánckereket amin nincs szemmel látható kopás, és a mérhető kopás is elhanyagolható, azt miért kell ledobni?

Illetve sokat lehet hosszabbítani egy lánc élettartamán ha a kicsit cserélgeted, mert ugye nagyjából egy kicsi 3-4x többet forog mint a hátsó. Akkor most nem tehetek fel új kislánckereket mert azt tönkreteszi a "kopott" lánc? ....

Há mondtam én olyat, hogy csak 1 valamit cserélek??
A hátsó már elég csere érett de még elmegy. Amúgy meg láncot lánckereket együtt cserélünk.
Már csak a szakikra várok, aztán kap egy új szettet
Cseréld le! A kopott hajlott fogú lánckerék elqrja az új láncot ! Ezen ne takarékoskodj!!
Sziasztok!
Szerintetek kopottak a lánckerekek?
A hátsóról nincs jobb képem...
Cserélek mindent, de a lánckerekeket nem dobom ki =re
Én az első képen valami forgó vágóeszköz nyomait vélem felfedezni.