Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mármint én egy Duke 690 ellenében gondolom így. Próbáltam, de életveszélyes :-)
Csak mire 8000 fölé érsz, addig az árkon bokron a pille súlyával és nagy nyomatékával. Ha meg jönnek a kanyarok, akkor csak növekszik az előny :-)
Nem vettem a szivemre. Csak elmondtam a velemenyemet, ami nem egyezik mindenben a tieddel. Ertem, hogy miert vesz valaki 1000-res motort, nem kell ragozni. En is erre vagyok most mar...
Nekem mindegy. Úgy érzem nagyon szivedre vettem hogy lenezem kicsit a 600asokat.
Pályán ugyanaz a rider jobb kört megy egy Gixxerrel! Közúton is elveri. Az SV egy túramotor...
Egy 600-as Gixxer 125le, szóval kicsit keveslem azt a 15-t.
"600-as soros négyhengereseknél várni kell erre 8000 környékére és nem hátbavágás csak taszajtás"
Pont emiatt jo telen, esoben, faradtan, szorakozottan. Ha nem porgeted, akkor nem er meglepetes, nem kell allandoan eberen figyelni.

A hatba vagas nyilvan nem a 600-as sor4 terulete, viszont, ha versenyezni kell vagy temposan veretni, akkor kivaloak ezek a motorok. Kulonben V2 lenne a CBR600RR, meg a Gixxer 600 is.
Gixxer sem fogja, max ha nagyon le van attetelezve. Nem kell verni a Gixxer-re, semmivel sem jobb, mint egy R6 vagy egy CBR600RR. Sot az en Hornetem es egy gyari Gixxer kozott nincsen 15 LE kulonbseg sem.
"Lehet kicsit tobbet tanultam a motorkerekparokrol mint te "
Lehet, de nem azt merik sehol sem, hogy mennyit tanultal, hanem, hogy mit tudsz.

"De mit is hasonlitottam mihez?"
Bocs, de ez nem derult ki tisztan. SV-bol van 650-es is. Ugy gondolom, hogy azt illene a 600-as Honret-hez hasonlitani, nem az 1000-t. Nyilvan utobbi erosebb es jobban megy. Mondjuk a hangja nem tetszik, meg a vibracio sem, amit a V2 csinal.

Alacsony fordulaton nem eros a 600-as sor4, ez nem is vita targya. Azt mondtam csak, hogy temetni nem kellene oket azert, mert ha elerik a 8000-res fordulatot, akkor a lent eros motort siman be tudja erni es le tudja hagyni. A jo 600-as sor4 vezeto porgeti a vasat, ha verseny vagy action van, nem 3000-rol all neki gyorsulni...
A Gixxer fogja!
A 600-as sor4 nem fogja.750 biztos.
De nem tolod le őket, mert egy 600 sor4 elveri egy ezres V2-t, főleg egy SV-t!
Idiot....
Ritka de Zolinak van most a legnagyobb igaza :) esetleg a v4, lehet az honda vagy aprilia...
Lehet kicsit tobbet tanultam a motorkerekparokrol mint te :) egyebkent van igazsag abban amit irsz. De mit ishasonlitottam mihez ? Egy ezres motort egy 600ashoz, ahol loeroben is az ezres, legyen neven nevezve sv1000s az erosebb es nem a hornet vagy a fazer.

Elmagyarazom megegyszer amit irtam. Te elhiszed hogy a sor4 ed (hornet) akkor megy kurvara amikor forgatod. Erre irtam en hogy ezen nevetek amikor en alacsony fordulaton tolom le oket.
Azert Execnek válaszoltam mert neki egy 1,7es szornye van, 2hengerrel...
Dumától függetlenül az emberek jó része azt szereti ha a gázkar apró megmozdítására hátbavágja a gyorsulás azonnal.
Ezt viszont általában a V2,sor2 adja meg vagy a literes brutalerős soros motorok.
A 600-as soros négyhengereseknél várni kell erre 8000 környékére és nem hátbavágás csak taszajtás.

Ezért jó köztes a Sor3.
Pc41 van a tesztben, nekem 36volt, neked sem 41van. A 36nal jobban megy az fz6.
Ezt még a dízel pártiaknak magyarázd el.
Nekem is a sor4 hangja tetszik a legjobban, sportmotorhoz az is illik.
Az RSV4-re nem reagálnék... Az RVF400-nak szebb hangja van, ha már V4.
"hanem a lokethossztol"

Igen, de a kevesebb hengerbol nagyobb furattal es lokethosszal lehet elerni ugyan azt a hengerurtartalmat. Tehat van benne valami ok-okozati osszefugges. Persze semmi sem torvenyszeru.
Azt nem tudjak, hogy nem a nyomatek a teljesitmeny mertekegysege. A loero (es a kW) az.
A nyomatek es a fordulatszam egyuttese az, ami megadja a loerot.Ez a lenyeg, nem az, hogy lent mennyi a nyomatek, mert fordulat nelkul a nyometek nem ad teljesitmenyt. :)

Ha megkerdezel egyebkent 10 amatort, abbol 9 azt mondja, hogy a sor4-nek van a legszebb hangja. De ez mar izles kerdese.

Tegnap egy Akrapovic-os Aprilia RSV4 ment el mellettem. Nah az rohadtul jol szolt.
Az ilyeneknek magyarázhatod, benyelik a nyomatékról szóló maszlagot, amit olvasnak és ennyi.
Az extrém talicska.
az en talicskam 3000-nel mar szetforogja magat:)
SV 3000 alatt ugy rángat mint egy 55-ös mélyszántó eke betonban.
meg mindig nem hengerszam fuggo hogy hol huz, mennyit forog, es mekkora a nyomatek hanem a lokethossztol (nagyvonalakban). Ez ilyen teves berogzodes ami gondolom a csopperes vonalbol indult el hogy "a sor4 porog fent huz, a V2 meg lent huz viszont nem forog annyira". Haver apriliaja V2-es az is forog mint a hulye es a felso tartomanyban megy a legjobban, SV-k ugyanez, Ducati szinten.