Hahó, ez a Honda Hornet fórum... Lehet, nem itt kellene értelmetlen és véget nem érő vitákat folytatni a a supermoto és a sportmotorok képességeiről.
Köszi !
Olyan gondom van a motorral, hogy ha magasabb sebességen használom, véletlen időközönként elfogy az ereje hiába húzom a gázt. Ha tartom a gázkart még tartja a sebességet, de szépen lassul. Ha visszaejtem a kart akkor le is áll a motor, viszont ha várok kicsit újra elindul, mintha mi sem történt volna. Annyit vettem észre, hogy ha menet közben, mikor le akar állni elkezdek döntögetni mintha gumit melegítenék, néhány döntés után újra erőre kap. Nemrég volt fényezve a moci, azt hittük hogy talán elrakódott a tankban lévő szűrő meg a karbi homokkal, de teljesen tiszta mind a kettő. Esetleg valakinek valami tippje?
Nézd meg videón. Nem sok komoly kanyar van benn. 200km/ó fölötti átlagokat mennek rajt. Nyilván ennyit nem tudna egy Supermoto, hisz nincs ennyi a végsebessége...
Hol írtam olyat, hogy a leggyorsabb? Mutasd már meg légy oly kedves. Egyszerűen könnyebb vele gyorsan menni. Pont. Értő kezek meg nincsenek a közutakon. Hidd el még te sem vagy az. (vagy inkább főleg te sem)
Tulajok alapján alkotsz véleményt a sportmotorokról és én vagyok az idióta?!
A Supermotonak csak az olyan pályákon van előnye, mint pl. Kakucs, de mint mondtam ott a Robogó pedig a Supermotot veri el, mégsem azt szűröm le ebből, hogy akkor a Robogó a leggyorsabb a kanyarokban.
Értőkezekben a Sportmotor veri és nem csak gyors kanyarokban.
Mert a tapasztalatom ez. Lehet, hogy a sportmotor is képes arra a kanyarsebességre (sőt). De a sportmotorosok 90% a felét se használja ki. Mondom ez a saját tapasztalatom. Egyébként szerintem a kis súly a supermotok előnye ami miatt könnyebb vele gyorsan menni a kanyarokban, valamint a korméány meg az üléspozíció. De értő kezekben szerintem egálban vannak. Max a gyors kanyarokban van a sportmotoroknak előnye.
Egyébként meg magam se értem miért társalgok egy idótával, teljes időpocsékolás a részemről.
És te hányszor mentél már a Man TT-n? Na ugye...
Ami a 600-as sportmotorokat illeti a tapasztalat nem ezt mutatja. A tapasztalatom az ,hogy nem a motor számít hanem a motoros.
Mert a ManTT útvonala mivel másabb, mint ha itthon kijelölünk egy utcai szakaszt?! Tudod a ManTT nem épített pályán van! A Bükkben és a Mátrában is veri egy hatszázas sportmotor a supermotókat.
Köszi !