Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Ma nèztem meg hogy a gyár által megadott gominyomás elöl 2,5 hátul 2,9. Tènyleg ilyen sokat kell bele nyomni? Mert èn ilyen 2,2ről tudtam.
valakit nem érdekel egy hornet szelepfedél,cserélhető honda cbr 600 f2 szelepfedélre
Mi a szakmád?!
bocsi, de ha nincs megfelelő tudásod hozzá nem biztos hogy neki kellene állnod.
Akkor marad az hogy a csapat zenész.Hangosabbra kell tekerni a hangerőt.
Sziasztok szelepbeállításról egy kis segítséget tudtok adni 24.500km er van a pc 41 es hornetben szívó ,kipufogó hézag és milyen sorrendben csináljam , csavarok meghúzása Nm, illetve felső holtpontra hogy tudom majd felvinni a dugattyút? köszike előre is...
Sokat segít ha megírod melyik típushoz kell (PC34/36/41). Ha jól látom neked PC36 van, ahhoz ha minden igaz 110 szemes kell. Gyári lánckereket Honda kereskedésben tudsz csak rendelni/venni szerintem.
Inkább kérdezz 2x, mint 1x rosszat rendelj!
http://www.m0moto.hu/did-chainset-honda-lanc-szett-honda-cb600f-hornet-pc34-pc36-did-japan-spro-p-36535.html
http://motoralkatresz.eu/motorok/honda/600/CB600F_Hornet/2003/
Bubus rakta fel, O is allitotta be. Ott nem volt hiba, legalabbis a szerelesben. Elso lanckereket kidobtam 2e km utan kidobtam, a helyet atvette a gyari, amit megint Bubus rakott fel. Azota csend van.
Szerintem hangositsatok fel a rádiót.
Amúgy lehet lazább vagy egyebb hiba is.
Köszi srácok a válaszokat! még annyit kérdeznék hogy melyik hosszúságú láncot rendeljem? Az első lánckereket gyáriba hol tudok rendelni?
Bocs a gyagyás kérdések miatt de eddig csak terep motorjaim voltak, és inkább szégyenszemre kérdezek mint hogy bakizzak!
Az a durva, hogy nem csak nekem tunt fel. A Mecsekben gurultunk Santakukaccal, amikor en az ut szelen mentem, O meg kozelebb a felevonalhoz mellettem. Meg O is hallotta, hogy nagyon zajos a lancom.
Hézagold ki.Leszuratsz pár fele vastagságú alátétet és annyi sem lesz.
Annyiféle hangja van egy motorkerékpárok mindenféle helyzetben hogy én csodálom azokat az apszolut hallasuakat akik egy bizonyos hanghoz tudnak még hibát is megnevezni.
Mondjuk hogy csendesebb vagy finomabb váltó egy olajcseretol vagy ez a visitast.
Hozzáteszem, a JT-nek tengelyirányban van mm-es játéka, a gyárinak nincs.
Nekem van tapasztalatom. Nekem eddig is JT volt elöl, nem kabócázott (a'la Nándi :-) ) Most cseréltem pár hete, megint JT, ennek bizony van egy kis hangja, de eddig még tolerálható.
Nincs saját tapasztalatom, csak a fórumokon olvasta erről. Nekem megér annyit, hogy gyári menjen bele. A többi alkatrész árán simán megspórolom a különbséget. Nekem is trolisan zúg, mikor egyesben, behúzott kuplunggal gurulok a piros lámpához nagyobb tempóban. Gyorsan üresbe is vágom ilyenkor....
Srácok,ezt az ugy.lanckerek visitast saját tapasztalatból tudjátok ennyire biztosan vagy csak fórumon,haverok közt elterjedt és emiatt mondja mindenki ennyire tutira?
Csak mert akkor nekem mákom van vagy a sunstar csak nekem ad voodoo mágiával lanckereket mert egy fia visitast nincs,de komolyan.
Pedig gumi az nincs rajta,de a Hondán gumi van,viszont a váltó az elég troli hangú egyesben.
Az a baj, hogy már nem tudom mit raktam bele... :)
Ami most van benne, azzal teljesen meg vagyok elégedve. Mostanában kezdett kicsit szórakozni a váltó, de ugyebár csereérett az olaj. Olyan helyen is sikerült üresbe tenni, ahol nagyon nem számítottam rá. Vagy 4-5 között, vagy 5-6 között. Rendesen meglepődtem....
A lényeg, hogy árban mindkettő egyforma....
Szia Imre!
Ha jól tudom neked tavaly Motul 10w-50 volt a motorban?
Most 10w-40 raksz bele?
Majd szólj ha érzel különbséget!!!
Én jövőre kiprobálom a 10w-50-t
melegben a váltó szerintem jobban müködik.... (persze kuplung nélkül vajpuha 10w-40-el is)
Hali!

Én pont ma vettem a motoralkatresz.eu-ról egy hátsó lánckereket (SunStar márkát adtak), meg egy DID 525VXGold láncot. Ez így 27.300 Ft-ba került. Első lánckereket meg berendeltük a gyártótól, mert az azon lévő gumi réteg nem visít menet közben, mint az utángyártottak, amiken nincs ez a réteg.

Amúgy szeretnék szólni, hogy a jövőhéten szerzem be nálunk (Bárdi Autó) a motorolajat, meg a gyertyákat. Akit érdekel, az szóljon, és tudok segíteni az árban. NGK gyertya (N1-CR9EH9) 1.700 Ft/db, Motul 5100 10W-40 11.000 Ft/4L
Ha más olajat/gyertyát szeretnétek, akkor írjátok le, és megmondom az mennyibe kerül "nekem".
Szia!
Én a gyári első kis lánckereket a Honda wilker-től rendeltem 10e ft, ha után gyártott első lánckereket raksz bele, akkor hangos lesz....
Hátulra JT (42) Gyári áttétel
Lánc d.i.d. 525 gold, ezeket a motoralkatresz.eu-tól rendelem
sziasztok !
Látom mostanság szó van a láncról!
Lenne is egy olyan kérdésem, hogy ki milyet ajánl? leszeretném cserélni a láncot meg a fogaskereket. Köszi előre is!
üdv!
Rendben köszi a választ.
azért nem ilyen egyszerű, ellenőrizni nem igazán lehet max cserélni. Általában ilyenkor szimeringet is szoktak cserélni persze nem muszáj, és érdemes a rugó hosszát is megnézni. A profil lapomon találsz hornet (pc34) manualt abban benne van minden angolul.
Ha nem útközben kell javítani, legjobb levenni a gumit és belülre egy köpenyfoltot. Nem tömlőfolt ennek kék a széle és kék cement kell hozzá.
Rendben köszi akkor talán nem komoly. Csak mintha hirtelen jött volna,vagy csak eddig nem tűnt fel. És azt is leirnád nekem hogy tudom ellenőrizni az olajat? Vagy inkább lecserélni?