Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja az átlag motoros pont Assenben, Monzában meg a Man TT-n motorozik. Nem is a Mátrában, Bükkben vagy bármelyik szerpentinen.
Micsoda éles meglátás, hogy a pályákra kifejlesztett sportmotorok a pályán jobbak bárminél :D
Persze, mert oda kell a végsebesség....
A technikás egyenesekbe :-)
A kedvedért jó lesz a Hring is.
Assen, Mnza, Barcelona stb. De egy szerpentin is jó, vagy vidd ki őket a ManTT útvonalára. Ha neked egyáltalán kérdés melyik nyerne, az elég szomorú...
Akkor hol hasonlitsuk ossze őket?
Kamerának szóló bohóckodás, nem élesben ment ez simán látszik.
Ezek tények, egy sportmotornak nem ellenfél egy supermoto. Most Kakucst meg az ilyen semmilyen pályákat hagyjuk, mert ott egy robogó a legjobb.
Ez az ami neked incs
Semmit nem kell leszerelni hozzá, csak tudás kell....
Háát....
70Nm nem a világ vége, de ott van 5500-on már, a Hornet 62Nm-e meg 4000-en. Mindez 150 kilóhoz. Ahhoz, hogy olyan lapon fordulj mint egy Dukeval, elég sok mindent le kellene szerelni szerintem a Hornetról...
Nem, felülök rá és az összes motorost kifékezem!
Pont ezért írtam bassz,felülsz a gromra így fellépőruhádban és kiolvadnak a közlekedési lámpák is.
Nem te vagyok!
Te transzvesztita szinésznő vagy ne tetézd a vizuális környezetszennyezést.
Egy Honda Grommal mindent és mindenkit lenyomok szerpentinen!
Mi előtt? Egy sportmotor gyorsabb a kanyarokban is! Ergo...
Egyet kell értsek. Hányszor volt, hogy a Mátrában a 125(!) XR-el előztem meg 600-as motorokat. A 350-es Beta-val meg 1000-eseket. Motorozni kell megtanulni, egyenesben 200-al a hülye is tud menni (vagy inkább csak a hülyék de ez már csak az én véleményem).
Na ezt mond a cápának.
Mikor kezdo nagymotoros voltam, akkor le voltam nyugozve a teljesitmenytol. Allandoan ment a gyorsulas, nagy tempoju zuzas, stb. Aztan rajottem, hogy egyenesen menni nem akkora dolog, a lenyeg a kanyarokban van. Rajottem, hogy nem kell 200LE, meg 150Nm a gyors motorozashoz, sokkal fontosabb, hogy jol tudjak kanyarodni. Azota erre gyurok folyamatosan, probalok minel gyorsabb lenni a kanyarokban. Ez nagyobb elvezet is.

Lehet mondani barmit, de ha mesz egy szerpentinen nem az a lenyeg, hogy 600-as vagy 1000-res, hanem az, hogy mennyire mered es tudod donteni, mennyire talalod meg az idealis ivet, stb. Lehet, hogy a KTM, SV, akarmi lent jobban huz, de kit erdekel!? A Hornet is boven eleg eros, kanyarban, szerpentinen abszolut nem az eron/nyomatekon mulik a tempo.

Utassal es/vagy autopalyan kozlekedve erzem, hogy keves a 600-as, jo lenne egy erosebb es nyomatekosabb motor. De egy emberrel szerpentinen, varosban, kozuton, ringen eleg a 600-as ereje is. Ugy is a kanyarodason mulik az elet, nem a par Nm kulonbsegen.
Ez a 70 Nm nem a vilag vege. A Hornet is tud 63 Nm-t 10.000-ren. :) Csak ott kell tartani.

"Úgy fordulnak lapon, hogy meg sem próbálom követni öket."
Ez nem a Hornet hibaja...
Két kollégámnak is van Duke 690-e. Úgy fordulnak lapon, hogy meg sem próbálom követni öket. 70 Nm az 70 Nm. na meg 150 Kg teletankolva :-)
Tanusítom! Igaz nem KTM-em van hanem egy 600-as Husqvarnám és mellette használok egy idomos pc36-ot. Teljesen más a két motor. Igazából kár összehasonlítani. Az egyhengeres tol 2500-tól mint a barom, aztán elfogy, kanyarban egyszerűen verhetetlen, viszont az utazó max 110-120, ráz stb. A Hornet meg 7-8000 alatt hulla, utána meg úgy húz az is mint a barom. Viszont kényelmes illetve mindig azt veszem észre, hogy 130-140-el megyek mert nem tép le a szél ás nem rezonál.
Viszont az én szívemhez közelebb van az egyhenger nyersessége minden hibájának ellenére. De teljesen megértem azt is aki sor4-el jár.