Átalakítót a neten bárhol találsz, 22->28. Tapasztalatom nincs, mert 5 perc után ment vissza a gyári. Az átalakítóval magasabbra került a szélesebb kormány... így minden vezeték és bowden feszült, nagyon nem ajánlom.
Sziasztok szeretném lecserélni a gyári kormányomat. Nézegettem a kormányokat a neten és nem tudom eldönteni hogy maradjon meg a 22mm-es átmérő vagy vegyek hozzá átalakítót és 28mm ármérőjű kormányt vegyek? Valakinek van ezzel kapcsolatban hogy melyik lenne jobb?
Megoldódott a probléma!
Megnéztem ma reggel a biztosítékokat, és kiderült, hogy elpattant a balról a negyedik 10 amperes, ami közvetlen a 20 mellett van. Kicseréltem, és minden normális. Az egy másik kérdés, hogy miért pattant el........
A héten én is beszereztem a láncsere alkatrészeket:
*gyári honda első lánkerék = 10.000 Ft (Honda Wilker)
*sunstar hátsó lánkerék = 6.800 Ft (Göd web)
*DID 525 vx gold lánc = 20.500 Ft (Göd web)
"Lánckerekek esetén nem garantáljuk a gyártmányt, de csak minőségi gyártók termékeit forgalmazzuk. Rendeléskor a gyártó nem választható.
Csak megbízható és kiváló minőségű lánckerekeket szállítunk: JT, Sunstar, Esjot, PBR, Grosskopf, JR.
JTR1304"
Bubus azt mondta, hogy ez teljesen jó hozzá, jó márka.
Szivesen! Nem csak mutogatni szoktam a papirjaimat, e tekintetbe nem különb egy motor egy autóhoz képest vagy buszhoz.
Na jó a busz egy kicsit hosszabb
Nagyon rendes vagy. Holnap még ránézek a biztosítétkokra, mert azt is említette Bubus.
Csörges meg, ha felébredtél, és mehetek. Holnapra motorozni akartunk, de így............
Szóval én ráérek egész nap.
Köszi mégegyszer...
Holnap du.n rátudok nézni elektromosan! Ha jó neked!
Du 3ig tuti aludni fogok... vagy kitudja...
Mkbikes-hoz meg idöpont egyeztetés szükséges, hirtelen más imerösöm nincs!
Ugyanezt a szettet vettem én is. Ha jól emlékszem, akkor JT-t mondtál hátsó lánckerékre, de ez SunStar, amit én is vettem.
Más:
Itt is megköszönöm a fékbetét cserét!
Képzeld, hazajöttünk, aztán egy gyors pakolás után elmentünk vásárolni. Meséltem, hogy tegnap hogy jártam az index-el, hogy nem villogott, és a visszajelző helyet a tartalék lámpája villogott indexes ütemben.
Most vásárlásba menet már ez sem volt, hanem szinte SEMMI....
Egyedül a fényszóró ment az elektromos cuccok közül, se index, se hátsó helyzetjelző/féklámpa, sem a műszerfalon a visszajelzők, sem a mutatók, sem a digitális kijelző...
Hívtam Bubust, aki távolról nem nagyon tud mit mondani, szerinte valami test probléma lehet. Mondtam neki, hogy ilyen állapotban nem merek bevállalni egy Tinyei utat.
Kérdésem az lenne hozzád, hogy nem tudsz itt a 17-kerben, vagy környékén valakit, aki rá tudna nézni, esetleg kimérni műszerrel a dolgokat?
Ha valakinek van ilyen ismerőse, kérem ne tartsa magában. Fontos a dolog, mivel nekem a moci, az a napi munkába járást IS jelenti.
Előre is köszi mindenkinek!
Nekem régebben volt Martin a 2001-esen, de nem melegedett szinte semennyire. A gyári sokkal forróbb volt mindig. Gondolom mivel nyitott, ezért kevesebbet van benne a gáz.
Tank levegőző csövét nézd meg nincs-e eldugulva a tank alján az a vékonyabbik lehet nem kap olyan gyorsan levegőt mint ahogy fogy a tankból és ez miatt kezd ürülni a karbi
Én még csak most éledezek
Megnéztem ma reggel a biztosítékokat, és kiderült, hogy elpattant a balról a negyedik 10 amperes, ami közvetlen a 20 mellett van. Kicseréltem, és minden normális. Az egy másik kérdés, hogy miért pattant el........
*gyári honda első lánkerék = 10.000 Ft (Honda Wilker)
*sunstar hátsó lánkerék = 6.800 Ft (Göd web)
*DID 525 vx gold lánc = 20.500 Ft (Göd web)
Ehh a kis betüs részek kimaradtak
"Lánckerekek esetén nem garantáljuk a gyártmányt, de csak minőségi gyártók termékeit forgalmazzuk. Rendeléskor a gyártó nem választható.
Csak megbízható és kiváló minőségű lánckerekeket szállítunk: JT, Sunstar, Esjot, PBR, Grosskopf, JR.
JTR1304"
Bubus azt mondta, hogy ez teljesen jó hozzá, jó márka.
Na jó a busz egy kicsit hosszabb
Mot.eu-n szó sincs sunstar-ról, hanem csak jt-ről
Sebaj, jó lesz ez
Igy is meglepödtem h ma átvehettem...
Csörges meg, ha felébredtél, és mehetek. Holnapra motorozni akartunk, de így............
Szóval én ráérek egész nap.
Köszi mégegyszer...
Du 3ig tuti aludni fogok... vagy kitudja...
Mkbikes-hoz meg idöpont egyeztetés szükséges, hirtelen más imerösöm nincs!
Más:
Itt is megköszönöm a fékbetét cserét!
Képzeld, hazajöttünk, aztán egy gyors pakolás után elmentünk vásárolni. Meséltem, hogy tegnap hogy jártam az index-el, hogy nem villogott, és a visszajelző helyet a tartalék lámpája villogott indexes ütemben.
Most vásárlásba menet már ez sem volt, hanem szinte SEMMI....
Egyedül a fényszóró ment az elektromos cuccok közül, se index, se hátsó helyzetjelző/féklámpa, sem a műszerfalon a visszajelzők, sem a mutatók, sem a digitális kijelző...
Hívtam Bubust, aki távolról nem nagyon tud mit mondani, szerinte valami test probléma lehet. Mondtam neki, hogy ilyen állapotban nem merek bevállalni egy Tinyei utat.
Kérdésem az lenne hozzád, hogy nem tudsz itt a 17-kerben, vagy környékén valakit, aki rá tudna nézni, esetleg kimérni műszerrel a dolgokat?
Ha valakinek van ilyen ismerőse, kérem ne tartsa magában. Fontos a dolog, mivel nekem a moci, az a napi munkába járást IS jelenti.
Előre is köszi mindenkinek!
Idő elött megjöt a lánc+hátsó lánckerék
Már csak a gyári kis lánckerék kell és jövő7 után végre újra a nyeregben lehetek
Egy gyors kérdés: Martin titán dob mennyire melegszik? Nem égeti meg az asszonyt hátul?