Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az fz6 nem tud elmenni, pedig az erosebb mint az en motorom, azfz6meg egy hajszallal jobban megy mint mondjuk a te horneted, tudom mert mig hornetem volt 2fz6ossal is motoroztam.

Placebo ez az egesz hogy amikor a sor4 600elkezd menni akkor nagyon megy, azert erzed erosenk mert addig nem ment... Ugyanaz mint a 125os 2t...
Nem Legend!
És volt aki még ráakasztott egy turbót,csak le kellett korlátozni a töltőnyomást mert nem maradt meg az aszfalton.
Ez a legend bassz.

http://youtu.be/rla9KU0m808
Vazze de az 2300cc!
A rocket III bazijól tol,nem veri a litereseket de jó tol.
Csak a vonat egyenesen tud menni.Beledöglesz ha el kell fordulni 360 kilóval.
Vannak gyöngyszemek, nekem amikor egy 1800cc chopperes mondta, hogy ez bizony veri az ezres sportgépeket, mondom hogyne... Mert ugye a nyomaték stb.
álom világ
Multkor egy choperes fazon kiröhögöt hogy mi eez hacáá?
Az hát, megfelelő henger számmal ellátva
-az gáz
-
-v2 1600 az már megy
- akkor menjünk!

3 lámpával odébb már nem nézet rám
Pedig jobbat rajtolt

Jó kis izgága motor a 690 duke, de nem kéne
Azt ne mond már, hogy egy KTM Duke partyban van egy sornégyessel.
mindegyik ilyen kismotoros igy gondolja mint te
Aztan elerik a 10e-ret es ok nyomnak le teged... :D
Mert egy ratyi pöcs vagy!
miota nagyobb kobcentive es kevesebb hengerrel motorozok, csak nevetek amikor a 600as sor4 motorok 10ezer felett forgatjak en meg 5-8ezer kozott tolom le oket
inkabb fordulatbol tol az mint izombol
En meg a Simson feken. Az elso normalis fekkel rendelkezo motorom az YBR125 volt.
Nem csak a hang miatt szeretem porgetni. Imadom, amikot nekiall izombol tolni. Nekem egy 900-as kene igazabol, de most mar mindegy. A kovi az CBR1000RR lesz, addig meg kibirom.
Nekem ezért van Mivv X-cone
ezt nem kell pörgetni hogy halják
Hangtompitó nélkül meg
Sorry csak lefagyott az applikáció és azt hittem nem küldi el az üzenetet.
Én sajnos egy daytona 675 fékjén szocializálódtam.

Amúgy a tied és a CBR közt van 10 év.Valószínű már módosítottak a féken olyat amit nem látsz kívül,pl más felső munkahenger és nagyobb dugattyúk alul.
Ez inkább csak olyan középkategória.
A betéten tényleg sok múlik.
Egy kis felújítás lehet elférne. A Hornet azért nem a rossz fékről híres. Én a gyári betétekkel határhelyzetben is kifejezetten elégedett voltam, volt visszajelzés. Most EBC HH van benne. Ez is nagyon jónak tűnik, vészfékezni még nem kellett, de a Hungaroringen nem volt gond
Jóvan, jóvan megértettük
Ha lejössz Paksra rögtön két évjáratot is megnézhetsz
En 5000 alatt akkor megyek, ha hideg a motor... :D Jo, persze nem porgetem foloslegesen, de azert szeretem a hangjat, mikor visit. :D
Maradjunk anyiban h elégedet vagyok vele, ha 6.5 v 7et kajálna se érdekelne!
Iszákos a tiéd
Nagy vonalakban 80-90 között megyek (néha elgurúl a bogyó akkor kis etapban 150-170)
5ezer fölé nem nagyon pörgetem, megy ez így is

Rekord 4.3 de azt hogy hoztam össze ,ne kérdezd!
Max 5.6 volt
De akkor még ismerkedtünk
Nekem fem fekcsovek vannak a motoron, uj Motul folyadekkal es minosegi betettel: gyari vagy Carbone Lorainne XBK5. Ezzel fog a fekem rendesen, a visszajelzes kozepes.

Nyilvan mas szintu egy szupersport motor radialis nyergenek a visszajelzese es hatasfoka, de sportos vezetesre a Hornet feke is eleg szerintem.
"És még nem volt karbi szinkronon, pedig nyitót kipuf. van rajta... "
Semmi koze a kipuffogonak a szinkronhoz. Attol nem nyit jobban a pillangoszelep az egyik hengeren, mint a masikon, mert mas a kipuffogo.
Ami kellene neki, az egy AFR vizsgalat, hogy nem tulsagosan szegeny-e a keverek. Ha igen, akkor allitani kell a karbikon es a tuket cserelni kell.