az fz6 nem tud elmenni, pedig az erosebb mint az en motorom, azfz6meg egy hajszallal jobban megy mint mondjuk a te horneted, tudom mert mig hornetem volt 2fz6ossal is motoroztam.
Placebo ez az egesz hogy amikor a sor4 600elkezd menni akkor nagyon megy, azert erzed erosenk mert addig nem ment... Ugyanaz mint a 125os 2t...
álom világ
Multkor egy choperes fazon kiröhögöt hogy mi eez hacáá?
Az hát, megfelelő henger számmal ellátva
-az gáz
-
-v2 1600 az már megy
- akkor menjünk!
3 lámpával odébb már nem nézet rám
Pedig jobbat rajtolt
miota nagyobb kobcentive es kevesebb hengerrel motorozok, csak nevetek amikor a 600as sor4 motorok 10ezer felett forgatjak en meg 5-8ezer kozott tolom le oket
Nem csak a hang miatt szeretem porgetni. Imadom, amikot nekiall izombol tolni. Nekem egy 900-as kene igazabol, de most mar mindegy. A kovi az CBR1000RR lesz, addig meg kibirom.
Én sajnos egy daytona 675 fékjén szocializálódtam.
Amúgy a tied és a CBR közt van 10 év.Valószínű már módosítottak a féken olyat amit nem látsz kívül,pl más felső munkahenger és nagyobb dugattyúk alul.
Ez inkább csak olyan középkategória.
A betéten tényleg sok múlik.
Egy kis felújítás lehet elférne. A Hornet azért nem a rossz fékről híres. Én a gyári betétekkel határhelyzetben is kifejezetten elégedett voltam, volt visszajelzés. Most EBC HH van benne. Ez is nagyon jónak tűnik, vészfékezni még nem kellett, de a Hungaroringen nem volt gond
Nekem fem fekcsovek vannak a motoron, uj Motul folyadekkal es minosegi betettel: gyari vagy Carbone Lorainne XBK5. Ezzel fog a fekem rendesen, a visszajelzes kozepes.
Nyilvan mas szintu egy szupersport motor radialis nyergenek a visszajelzese es hatasfoka, de sportos vezetesre a Hornet feke is eleg szerintem.
"És még nem volt karbi szinkronon, pedig nyitót kipuf. van rajta... "
Semmi koze a kipuffogonak a szinkronhoz. Attol nem nyit jobban a pillangoszelep az egyik hengeren, mint a masikon, mert mas a kipuffogo.
Ami kellene neki, az egy AFR vizsgalat, hogy nem tulsagosan szegeny-e a keverek. Ha igen, akkor allitani kell a karbikon es a tuket cserelni kell.
Placebo ez az egesz hogy amikor a sor4 600elkezd menni akkor nagyon megy, azert erzed erosenk mert addig nem ment... Ugyanaz mint a 125os 2t...