Nem tudom, hogy az enyémbe is olyan lenkerék kell-e, mint a tiedbe (2003-as 600-as, már a digitális műszeres), ha igen, és amúgy is rendelsz, akkor megtennéd, hogy kettőt rendelsz be. Nekem is aktuális a csere. Hátsót, meg láncot a motoralkatresz.eu-n fogok venni.
első kereket gyárira cseréld (sajnos 2* annyiba kerül) mert visítani fog az utángyártott (indexes hornet fórumon is most volt ez téma), Hátsónak jó a JT féle.
Igazából a lánc bárhol bármennyire "nyúlt" forgás közben nem változik a hossza. (persze van egy kis turpiszság). A lényeg, hogy a problémát inkább a lánckerék excenterességében kell keresni.
sejtettem!
A kicsi meg a nagy fogaskerekek jónak tünnek, de fél munkát nem vëgzek, legalább a kis lánckereket kicserëlem gyárira, a hátsó meg amilyet találok.
Kezdj gyujteni uj lancra,egxenlore annyit tehetsz hogy a legfeszesebb reszen allitod be a normal logast,van nemi elet benne de nem sok,igy a laza Reszek elobbutobb leugorhatnak.
Ezt hivjak szakaszos nyulasnak,ami nem nyulas hanem bizonyos szakaszokon az o gyuruk feladtak igy eltunt a belso kenoanyag es ott a csapok jobban koptak mint a tobbi reszen.
Sziasztok!
Gondoltam állítok a láncfeszességen...
Aztán jött a meglepetés
Belöttem nagyjából a megfelelő feszességet, de amint elkezdtem forgatni a kereket, akkor van egy pont ahol úgy megfeszül a lánc, hogy se fel se le nem mozdul meg, aztán megint jó, majd megint van egy pont ahol megfeszül...,
Hiába nézem a láncot, nem látok benne olyan részt, ahol lenne egy furcsa szem...
Szerintetek is kuka a lánc??
Vagy még mit nézzek meg rajta??
Nem tudom mennyi lehet a láncban, de gondolom nem d.i.d. lánc a gyári a motorban 34e km van...
nekem ez az óra van rajta és átvan kötve mert ugye ezekben még nincs üzemanyag mérő, hanem a vízhömérségleketet mutatja, megpróbálom a hétvégén szétszedni és átnézem a csatlakozót, a jeladót melyik részen találom h ne kelljen annyit keresgetnem h melyik micsoda?
Az ebay-es kepet megneztem, es kajak ugyan olyan, mint az enyem.
Lehetosegek:
1, Ugyan az a ketto
2, Lemasolta a kinai fullra a gyarit pofatlanul
3, Kinai ellopta a gyari fotojat
4, Ami most bent van, az is utangyartott kinai mar
Nezem a termekeket az ebay-en, odairja a kinai, hogy OEM xzy termek. Nem ertettem eloszor, aztan rajottem: csinaltak a kinaiak olyan markat, hogy "OEM". Igy mar nem hamisitas... Van pofajuk mindenhez...
Miutan a Lenovo kinai ceg, ami megvette az amerikai IBM notebook uzletagat. Ha mar notebook, azert az Ideapad nem a legjobb. Thinkpad alatt nem vennek Lenovot.
Igen ha egyáltalán szerelhető! De nagyon gyanús, hogy csak roncsolással bontható. De azt Te is meg tudod nézni, hogy csavarokkal van-e összeszerelve, vagy peremezett! Én a kínaival úgy vagyok, hogy csinálnak ott jó dolgokat is! De elég sok hulladékot !
Az enyemben mar nincsen mozog alkatresz, mert negyszogjelet kuld a jelado a km oranak. Az ora ezt jelenti meg a mutatoval. Gondolom valami feszultsegerteket csinal a negyszogjel fekvenciajabol egy IC, aztan a feszultseget mutatja a muszer valojaban.
Neztem az ebay-en, van kinai ebay-es oracsoport a Hornethez. Nem tudom, mennyire lehet jo vagy rossz. Lehet, megeri kicserelni idovel az egeszet. Gyari bontott az draga es kerdeses ott is, hogy milyen allapotu.
Nem tudom, hogy az enyémbe is olyan lenkerék kell-e, mint a tiedbe (2003-as 600-as, már a digitális műszeres), ha igen, és amúgy is rendelsz, akkor megtennéd, hogy kettőt rendelsz be. Nekem is aktuális a csere. Hátsót, meg láncot a motoralkatresz.eu-n fogok venni.