Szét kellene szedni egy ilyen műszert hogy mi van belül! A régi műszerek úgy működtek, hogy a spirál egy mágnest forgatott, Ez a mágnes pedig a körülötte levő Alu.-serleget a fordulat arányában fordította el rugó ellenében. Ha viszont a mágnes tengelyének a csapágya megkopott akkor állt elő a leírt hiba, hogy rángatta a serleggel együtt levő mutatót. De mindez csak feltételezés amíg nem tudjuk mi van belül. A másik: Ezek általában nem szerelhetők, ha meghibásodik akkor ki lehet dobni, hogy kénytelen légy újat venni! Ha javíthatóra készítik az a nem éri meg a gyárnak!
Ha mar itt tartunk, nekem a km ora mutatoja ugral 80 folott, de eszmeletlenul. Nekem digitalis a km-ora jeladoja, nem bowdenes, viszont maga a megjelenitese mutatos.
Olyan, mintha valami csillapitas tonkrement volna benne. Nem tudom, hogy ez egy gumikarika vagy egy kondenzator. Neztem a neten videokat, masoknak is megvan valamennyire ez a mutato remeges, mozgas a 2003 utani modelleknel.
Javaslom próba képpen a jeladót és a csatlakozást ha van a műszerig átnézni, nem csak a rezgés miatt lehet kontakt-probléma? Vagy magában a műszerben szakadt fel forrasztás?!
A hus es- kavedaralokat meghagyjuk azoknak, akik nem tudnak motorozni...
Tegnap hazafele az autopalyan talalkoztam egy 900-as Hornettel. Kepen eddig nem jott at, de eloben megtetszett. Nagy nyomatek, nagy tank, dupla kipuff, injektor, nagy fek...
Mai arc rovat.
Elvittem az asszony egy baratnojet motorozni kicsit ma. Meg nem ult motoron, uj volt neki az elemeny. Eloszor lajtosban ment a gurulas, nagyon ment neki, szo nelkul kapaszkodott combbal, dolt velem, stb. Aztan egyre jobban kivancsi volt, hogy mit elveznek a sportmotorosok...
A csaj keresere kimentuk a palyara, mondom bal oldalamat utod, ha lassulunk, jobbat, ha gyorsulunk. Csaj folyamatosan verte a jobb oldalamat.
Kitoltam neki 220-ig, majd lebaszott minket a szel. Azt mondta, hogy isteni erzes, ahogyan megy, gyorsul, dol a kanyarban. Kb fel ora alatt beleszeretett a motoromba...
Ez a Hornet mindenkibol kihozza az allatot. Vagy az Akrapovic hangja, nem tudom... Pedig a holgy 335xi BMWhez van szokva. Azert nem semmi, hogy a 306 LE-s BMW utan is ekkora elmenyt ad a Hornet.
Egyebkent mondta a csaj, hogy abszolut nem felt mogottem, bezzeg a volt pasijaval a kocsiban fosott... Arc rovatnak vege.
Sziasztok új Hornet tulajdoso vagy 1 hónapja vettema szépséget CB600 F 1999-es, új gyertyák vezérlánc karbi szinkron olaj stb minden meg volt de vagy egy olyan problémám h a fordulátszám mérő túlságossan kileng akármelyik sebességben. tartom a gázt pl 6000 es fordulatban és a mutató 4 tő 8-10 ig is fel le ugráll, mi lehet a baj, ha valami érzékelő akkor azt hol találom meg. Köszönöm :)
Elol mindegy teljesen, ugyan ugy tapad 2,5-nel, 2,2-nel es 2.0-nel is. Nagyobb nyomasra jobban kanyarodik es picit jobban pattog, de tapadasra ugyan az.
Hatul a gyari 2,9-cel jol tapad, de picit sok rossz uton. 2,5 jo kompromisszumnak tunik. Ekkor picit jobban tapad es nem pattog el. 2.0-nal tapad nagyon a hatso, jol be is melegszik, stabil, viszont szemlatomast nagyon kockasodik. Ez kozutra nagy kopast ad, nem eri meg ennyire leengedni.
Ha veszek egy sportgumit, az jobban tapad majd, mint a turabakelit, oda lehet, hogy a gyari nyomas jo lesz.
Olyan ez a Diablo Strada, hogy olcso, jo, hamar bemelegszik. Csak keveset tud az elso, ha a majrecsik eltuntetes a cel... Turazni ajanlom egyebkent, csak csapatni nem annyira jo. Szerintem egy puhabb elsovel jo dontes lehet ez a Strada, mert a hatulja franko nagyon.
Megcsinaltam, lebegett teljesen az eleje a motornak. Jelentem, kotyogas nulla, kormany szepen, akadalymentesen fordul kis erohatasra is. Ahogyan a nagykonyvben meg van irva...
Most, hogy leengedtem az elso villat kicsit, jobb a motor, vegig semleges. Mikor nagyon dontom, akkor egyszer csak erzem, hogy az eleje lassan elszall. Szerintem ennyit tud ez a 2006-os konstrukcioju, egykomponensu Diablo gumi.
Nem kopik nagyon, hamar bemelegszik, hatul nem kapar el, egyenesben az elso is tapad rendesen. Annyi, hogy az eleje gyenge, mikor atmesz Rossi uzemmodba. Lehet, az elvarasok a nagyok reszemrol es nem a zsemle kicsi.
Javaslom még a guminyomást tapasztald ki mert lehet lejjebb kellene emelni pár tizedet, hogy ne pattogjon! De majd kitapasztalod.
Én akkor éreztem bizonytalannak jötte vele haza , hogy megvettem Tatabányáról és nekiláttam rendbe tenni amikor többek között a lengővilla csapágy cserére szorult!
Megneztem azokat is, de ugy tunik, hogy azok rendben vannak, meg a kormanycsapagy is okes.
WP rugok vannak bent elol egy gyari WP kozdarabbal, ami az elofeszitest adja. Szerintem tul magasan van az eleje, illetve kemenyebb is, mint a gyari rugokkal, emiatt nincsen kello suly az elejen. Plusz a gumi is turas, nem tapad annyira, mint kene.
Hatul 30mm-t ul a motor segge, ha rajta ulok, ez elvileg okes. Most elol olyan 35mm kb az ulese. Ahhoz, hogy a hatulja induljon el, jol ra kell tekerni a hatso rugokat. Ekkor viszont tul kemeny a segge, nem ul szinte semmit sem, plusz el is pattog.
Ezert marad hatul a beallitott 30mm-es ertek, ez 4/7-es elofeszitesnel van meg. Az elejet meg leviszem kicsit inkabb, hogy nagyobb suly legyen elol. Most ezt probalom beloni ugy, hogy semleges legyen a motor vagy picit inkabb a segget tolja a kanyarokban...
Lejjebb raktam a motor elejet kb 88mm-rel. Most kicsit meredekebben all elore, mintha hatul a rugora ratekertem volna 3 kattanast. Max fekezeskor kb 2 centire van a gumiharang az also villaosszekoto vastol.
Annyiban jobb igy, hogy nem kemeny annyira az futomuve, viszont kevesbe alulkormanyzott most a motor.
Ettol fuggetlenul meg mindig az elejet erzem kisebb tapadasunak. Valszeg puhabb elso gumi kellene nekem, mint hatso, hogy ne legyen bizonytalanabb az eleje...
még mielött az arrow a motorodra került azelött ha jól emlékszem , te nem a katalizätort vagdostad hanem a dobot...
Vagy tévedek?
Az arrow meg nyilván faintosan szól
Motorrol beszelek. Bmw felaras kiegeszito a ledes index, 55e/par (2eve ennyivolt) baromira lathato az az idex, komolyan mondom az megéri az árát. 2kis vacak led, lencsével.
Ha már auto, ott az audinak a nappali fény ami nagyon észreveheto, de mellette az index nem latszodna ezert elhalvanyodik a nappali menetfeny. Teljesen jol mukodik, hasznos. Kerulhet felolem akarmennyibe en ugy sem veszem meg, viszont latom ha indexel.
Olyan, mintha valami csillapitas tonkrement volna benne. Nem tudom, hogy ez egy gumikarika vagy egy kondenzator. Neztem a neten videokat, masoknak is megvan valamennyire ez a mutato remeges, mozgas a 2003 utani modelleknel.
Van erre valami gyogyir?
Tegnap hazafele az autopalyan talalkoztam egy 900-as Hornettel. Kepen eddig nem jott at, de eloben megtetszett. Nagy nyomatek, nagy tank, dupla kipuff, injektor, nagy fek...
Elvittem az asszony egy baratnojet motorozni kicsit ma. Meg nem ult motoron, uj volt neki az elemeny. Eloszor lajtosban ment a gurulas, nagyon ment neki, szo nelkul kapaszkodott combbal, dolt velem, stb. Aztan egyre jobban kivancsi volt, hogy mit elveznek a sportmotorosok...
A csaj keresere kimentuk a palyara, mondom bal oldalamat utod, ha lassulunk, jobbat, ha gyorsulunk. Csaj folyamatosan verte a jobb oldalamat.
Kitoltam neki 220-ig, majd lebaszott minket a szel. Azt mondta, hogy isteni erzes, ahogyan megy, gyorsul, dol a kanyarban. Kb fel ora alatt beleszeretett a motoromba...
Ez a Hornet mindenkibol kihozza az allatot. Vagy az Akrapovic hangja, nem tudom... Pedig a holgy 335xi BMWhez van szokva. Azert nem semmi, hogy a 306 LE-s BMW utan is ekkora elmenyt ad a Hornet.
Egyebkent mondta a csaj, hogy abszolut nem felt mogottem, bezzeg a volt pasijaval a kocsiban fosott... Arc rovatnak vege.
Hatul a gyari 2,9-cel jol tapad, de picit sok rossz uton. 2,5 jo kompromisszumnak tunik. Ekkor picit jobban tapad es nem pattog el. 2.0-nal tapad nagyon a hatso, jol be is melegszik, stabil, viszont szemlatomast nagyon kockasodik. Ez kozutra nagy kopast ad, nem eri meg ennyire leengedni.
Ha veszek egy sportgumit, az jobban tapad majd, mint a turabakelit, oda lehet, hogy a gyari nyomas jo lesz.
Olyan ez a Diablo Strada, hogy olcso, jo, hamar bemelegszik. Csak keveset tud az elso, ha a majrecsik eltuntetes a cel... Turazni ajanlom egyebkent, csak csapatni nem annyira jo. Szerintem egy puhabb elsovel jo dontes lehet ez a Strada, mert a hatulja franko nagyon.
Most, hogy leengedtem az elso villat kicsit, jobb a motor, vegig semleges. Mikor nagyon dontom, akkor egyszer csak erzem, hogy az eleje lassan elszall. Szerintem ennyit tud ez a 2006-os konstrukcioju, egykomponensu Diablo gumi.
Nem kopik nagyon, hamar bemelegszik, hatul nem kapar el, egyenesben az elso is tapad rendesen. Annyi, hogy az eleje gyenge, mikor atmesz Rossi uzemmodba. Lehet, az elvarasok a nagyok reszemrol es nem a zsemle kicsi.
Én akkor éreztem bizonytalannak jötte vele haza , hogy megvettem Tatabányáról és nekiláttam rendbe tenni amikor többek között a lengővilla csapágy cserére szorult!
WP rugok vannak bent elol egy gyari WP kozdarabbal, ami az elofeszitest adja. Szerintem tul magasan van az eleje, illetve kemenyebb is, mint a gyari rugokkal, emiatt nincsen kello suly az elejen. Plusz a gumi is turas, nem tapad annyira, mint kene.
Hatul 30mm-t ul a motor segge, ha rajta ulok, ez elvileg okes. Most elol olyan 35mm kb az ulese. Ahhoz, hogy a hatulja induljon el, jol ra kell tekerni a hatso rugokat. Ekkor viszont tul kemeny a segge, nem ul szinte semmit sem, plusz el is pattog.
Ezert marad hatul a beallitott 30mm-es ertek, ez 4/7-es elofeszitesnel van meg. Az elejet meg leviszem kicsit inkabb, hogy nagyobb suly legyen elol. Most ezt probalom beloni ugy, hogy semleges legyen a motor vagy picit inkabb a segget tolja a kanyarokban...
Annyiban jobb igy, hogy nem kemeny annyira az futomuve, viszont kevesbe alulkormanyzott most a motor.
Ettol fuggetlenul meg mindig az elejet erzem kisebb tapadasunak. Valszeg puhabb elso gumi kellene nekem, mint hatso, hogy ne legyen bizonytalanabb az eleje...
Vagy tévedek?
Az arrow meg nyilván faintosan szól
Ha már auto, ott az audinak a nappali fény ami nagyon észreveheto, de mellette az index nem latszodna ezert elhalvanyodik a nappali menetfeny. Teljesen jol mukodik, hasznos. Kerulhet felolem akarmennyibe en ugy sem veszem meg, viszont latom ha indexel.