Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Messze laksz Badacsonytól?
Szét kellene szedni egy ilyen műszert hogy mi van belül! A régi műszerek úgy működtek, hogy a spirál egy mágnest forgatott, Ez a mágnes pedig a körülötte levő Alu.-serleget a fordulat arányában fordította el rugó ellenében. Ha viszont a mágnes tengelyének a csapágya megkopott akkor állt elő a leírt hiba, hogy rángatta a serleggel együtt levő mutatót. De mindez csak feltételezés amíg nem tudjuk mi van belül. A másik: Ezek általában nem szerelhetők, ha meghibásodik akkor ki lehet dobni, hogy kénytelen légy újat venni! Ha javíthatóra készítik az a nem éri meg a gyárnak!
Ha mar itt tartunk, nekem a km ora mutatoja ugral 80 folott, de eszmeletlenul. Nekem digitalis a km-ora jeladoja, nem bowdenes, viszont maga a megjelenitese mutatos.

Olyan, mintha valami csillapitas tonkrement volna benne. Nem tudom, hogy ez egy gumikarika vagy egy kondenzator. Neztem a neten videokat, masoknak is megvan valamennyire ez a mutato remeges, mozgas a 2003 utani modelleknel.

Van erre valami gyogyir?
Nekem 4k tol 9k ig ugrált műszerfal rögzítés miatt jó sok idő volt mire rájöttem.
Javaslom próba képpen a jeladót és a csatlakozást ha van a műszerig átnézni, nem csak a rezgés miatt lehet kontakt-probléma? Vagy magában a műszerben szakadt fel forrasztás?!
ingen ott is minden fordulatnál ugrál, alapgázt az szépen mutatja és olyan 3.000 ig
A hus es- kavedaralokat meghagyjuk azoknak, akik nem tudnak motorozni...

Tegnap hazafele az autopalyan talalkoztam egy 900-as Hornettel. Kepen eddig nem jott at, de eloben megtetszett. Nagy nyomatek, nagy tank, dupla kipuff, injektor, nagy fek...
csak azért a hornetbe szeretett bele mert még nem ült 1700ccm-es vibrátoron!
Mai arc rovat.
Elvittem az asszony egy baratnojet motorozni kicsit ma. Meg nem ult motoron, uj volt neki az elemeny. Eloszor lajtosban ment a gurulas, nagyon ment neki, szo nelkul kapaszkodott combbal, dolt velem, stb. Aztan egyre jobban kivancsi volt, hogy mit elveznek a sportmotorosok...

A csaj keresere kimentuk a palyara, mondom bal oldalamat utod, ha lassulunk, jobbat, ha gyorsulunk. Csaj folyamatosan verte a jobb oldalamat.

Kitoltam neki 220-ig, majd lebaszott minket a szel. Azt mondta, hogy isteni erzes, ahogyan megy, gyorsul, dol a kanyarban. Kb fel ora alatt beleszeretett a motoromba...

Ez a Hornet mindenkibol kihozza az allatot. Vagy az Akrapovic hangja, nem tudom... Pedig a holgy 335xi BMWhez van szokva. Azert nem semmi, hogy a 306 LE-s BMW utan is ekkora elmenyt ad a Hornet.

Egyebkent mondta a csaj, hogy abszolut nem felt mogottem, bezzeg a volt pasijaval a kocsiban fosott... Arc rovatnak vege.
Szia ha ha jobban pörgeted mondjuk 10k vagy fölötte akkor is ugrál?
Sziasztok új Hornet tulajdoso vagy 1 hónapja vettema szépséget CB600 F 1999-es, új gyertyák vezérlánc karbi szinkron olaj stb minden meg volt de vagy egy olyan problémám h a fordulátszám mérő túlságossan kileng akármelyik sebességben. tartom a gázt pl 6000 es fordulatban és a mutató 4 tő 8-10 ig is fel le ugráll, mi lehet a baj, ha valami érzékelő akkor azt hol találom meg. Köszönöm :)
Elol mindegy teljesen, ugyan ugy tapad 2,5-nel, 2,2-nel es 2.0-nel is. Nagyobb nyomasra jobban kanyarodik es picit jobban pattog, de tapadasra ugyan az.

Hatul a gyari 2,9-cel jol tapad, de picit sok rossz uton. 2,5 jo kompromisszumnak tunik. Ekkor picit jobban tapad es nem pattog el. 2.0-nal tapad nagyon a hatso, jol be is melegszik, stabil, viszont szemlatomast nagyon kockasodik. Ez kozutra nagy kopast ad, nem eri meg ennyire leengedni.

Ha veszek egy sportgumit, az jobban tapad majd, mint a turabakelit, oda lehet, hogy a gyari nyomas jo lesz.

Olyan ez a Diablo Strada, hogy olcso, jo, hamar bemelegszik. Csak keveset tud az elso, ha a majrecsik eltuntetes a cel... Turazni ajanlom egyebkent, csak csapatni nem annyira jo. Szerintem egy puhabb elsovel jo dontes lehet ez a Strada, mert a hatulja franko nagyon.
Megcsinaltam, lebegett teljesen az eleje a motornak. Jelentem, kotyogas nulla, kormany szepen, akadalymentesen fordul kis erohatasra is. Ahogyan a nagykonyvben meg van irva...

Most, hogy leengedtem az elso villat kicsit, jobb a motor, vegig semleges. Mikor nagyon dontom, akkor egyszer csak erzem, hogy az eleje lassan elszall. Szerintem ennyit tud ez a 2006-os konstrukcioju, egykomponensu Diablo gumi.

Nem kopik nagyon, hamar bemelegszik, hatul nem kapar el, egyenesben az elso is tapad rendesen. Annyi, hogy az eleje gyenge, mikor atmesz Rossi uzemmodba. Lehet, az elvarasok a nagyok reszemrol es nem a zsemle kicsi.
Emed fel az elejet, kipufogora ultesd le es ugy nezd a kormanycsapagyat.
Javaslom még a guminyomást tapasztald ki mert lehet lejjebb kellene emelni pár tizedet, hogy ne pattogjon! De majd kitapasztalod.
Én akkor éreztem bizonytalannak jötte vele haza , hogy megvettem Tatabányáról és nekiláttam rendbe tenni amikor többek között a lengővilla csapágy cserére szorult!
Megneztem azokat is, de ugy tunik, hogy azok rendben vannak, meg a kormanycsapagy is okes.

WP rugok vannak bent elol egy gyari WP kozdarabbal, ami az elofeszitest adja. Szerintem tul magasan van az eleje, illetve kemenyebb is, mint a gyari rugokkal, emiatt nincsen kello suly az elejen. Plusz a gumi is turas, nem tapad annyira, mint kene.

Hatul 30mm-t ul a motor segge, ha rajta ulok, ez elvileg okes. Most elol olyan 35mm kb az ulese. Ahhoz, hogy a hatulja induljon el, jol ra kell tekerni a hatso rugokat. Ekkor viszont tul kemeny a segge, nem ul szinte semmit sem, plusz el is pattog.

Ezert marad hatul a beallitott 30mm-es ertek, ez 4/7-es elofeszitesnel van meg. Az elejet meg leviszem kicsit inkabb, hogy nagyobb suly legyen elol. Most ezt probalom beloni ugy, hogy semleges legyen a motor vagy picit inkabb a segget tolja a kanyarokban...
A kerék, vagy a lengővilla csapágyakkal nem lehet gond?!
8mm...
Lejjebb raktam a motor elejet kb 88mm-rel. Most kicsit meredekebben all elore, mintha hatul a rugora ratekertem volna 3 kattanast. Max fekezeskor kb 2 centire van a gumiharang az also villaosszekoto vastol.

Annyiban jobb igy, hogy nem kemeny annyira az futomuve, viszont kevesbe alulkormanyzott most a motor.

Ettol fuggetlenul meg mindig az elejet erzem kisebb tapadasunak. Valszeg puhabb elso gumi kellene nekem, mint hatso, hogy ne legyen bizonytalanabb az eleje...
De a katalizátort nem bántottam egy darabig
még mielött az arrow a motorodra került azelött ha jól emlékszem , te nem a katalizätort vagdostad hanem a dobot...
Vagy tévedek?
Az arrow meg nyilván faintosan szól
Motorrol beszelek. Bmw felaras kiegeszito a ledes index, 55e/par (2eve ennyivolt) baromira lathato az az idex, komolyan mondom az megéri az árát. 2kis vacak led, lencsével.

Ha már auto, ott az audinak a nappali fény ami nagyon észreveheto, de mellette az index nem latszodna ezert elhalvanyodik a nappali menetfeny. Teljesen jol mukodik, hasznos. Kerulhet felolem akarmennyibe en ugy sem veszem meg, viszont latom ha indexel.
Herélééést? Kikérem az Arrow nevében
Hondabubus
Szia 10-20e között www.mkbikes.hu