Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tisztelt fórum társak
Érdeklődnék hogy a2012 es Hornet lámpáját,müszerét rá lehet-e hekkelni egy 2006 os Hornetre?
A CBF600 órája tutira jó egy az egyben a Hornethez. Egyik ismerősöm is úgy használja a Hornetjét, hogy olyan óra van rajta. Vizuális élmény is lehet, hogy hamar lefekszik neki a mutató.
A gyártó cégnél esetleg qrva jó esetben.!
és esetleg valakinek valami rajza a kilóméterórához, vagy a panelhoz vagy bármihez aminek köze lehet ezekhez?
Mi több már a Rizoma is benne van
Javaslom, nézd meg a csatlakozó vezetékek színét, és ha nincs abszolút eltérés akkor nyugodtan összedughatod.
Figyi mennyi a műszaki vizsga?
Meg emiatt is mááázlista!
Mááázlista! Kösz az infót!
Azert el lehet annyira kurni :D a gyari nem rezonal, (nekem 36on 41esnek a tukrei voltak) viszont elotte az evayes tuning szar rezonalt mindenhol.
Akkor ezek szerint minden ugy ment, ahogyan kb eddig is...

Ez az E jel egy vicc amugy. Minden kinai ebay-es szarba bele van mar nyomva alapbol.

Nem tudom, hogy nekem a tukrom E jeles-e. De a gyariba sincsen szerintem beleutve. Amugy most komolyan: egy rohadt tukronel nem kurva mindegy, hogy E jeles-e vagy sem? Azert nem lehet annyira elk..ni egy tukrot szerintem...
Én anno egy kulcsot kaptam a cbr-hez az se gyári volt bementem egy normálisabb másolóhoz rábólintott Ő megrendelte a kulcsot mert nem volt neki telefonáltak mikor megjött bementem motorostól lemásolta próba jó chip másolás próba jó kialszik a hiss lámpa indít működik örül
Nyerskulcsér másolásér kódolásér 10e-t kért én ennyiből úsztam meg
No haza is értem tükör nem gyári de van benn E-jel irányjelző sem gyári de abba is van E-jel dobba beleraktam a CBR-em hangtompítóját kicsit kisebb volt bele de fényképen jó mutat lefényképezték a dobon az E-jelet meg a számsort körbefényképezték a motort km-óra állást alvázszámot fékmérés elől hátul kb fél óra volt papírozással együtt rendszámról matricát lemosták aztán fizetés és góóóó haza nem volt valami meleg eléggé fújt a szél
Tavaly csináltattam pótkulcsot. A Honda márkaszerviz 20 ezret kért volna érte (kulcs rendelés + immobilizer programozás). Ezt sokalltam, ezért inkább magam intéztem az egészet: ismerős ismerősén keresztül megrendeltem a szűz Honda kulcsot, én vittem el a kulcsmásolóba becsiszoltatni és végül egy privát szerelőre bíztam a programozást de ...végül így is ugyanúgy 20 ezernél állt meg a történet.

Szóval lehet, hogy egyszerűbb, ha tényleg egy hivatalos Honda szervizzel csináltatod. Megspórolsz vele magadnak némi időt és utánajárást.
Szia.Véletlen benéztem és olvasom amit ìrsz.Bocs de helyesbìteném az általad használt kifejezést.Nem ELVILEG eredetit mondtam,hanem kifejezetten eredeti Honda panelt.Segítségképpen annyit mondanék hogy a motor a napfényes Itàliában készült az EU piac szàmàra,és a beszállìtò is olasz.Én pedig a gyàrtòtòl kapom.Az ebayes pedig általában kìnai,de ha gyanúsan olcsőnak találod a 25-öt lehet dràgább is.Üdv P.
Üdv.!
Kis segítségre volna szükségem, kulcs másolással/pótlással kapcsolatosan kinek vannak tapasztalatai, infói, esetleg Fejér Megyében Székesfehérvár környékén?
igen, én is azt néztem hogy a cbf 500- 600 és a 900 as hornetnek ugyan úgy néz ki a műszerfala, még csatlakozóra is
pl: http://www.ebay.com/itm/odomet...

http://www.ebay.com/itm/Gauges...
már csak a kérdés hogy mi történne ha egy az egybe rádugnám.
Nekem is volt problémám az órával. Röviden annyi történt, hogy beázott, és elrohadt benne a nyáklap. Egy emberkétől vettem egy utángyártott CBF600-as órát, amiről nem tudta megmondani, hogy működik-e, a fordulat ki volt akadva 7 ezernél. Kért érte így 3.500 forintot. Műszerész haverom átépítette csak a panelt, és azóta is működik rendesen. Egyedül a megtett kilométert buktam, ami nem tudom mekkora gond lesz majd műszakin....
Ha minden kötél szakad, akkor a képesmotoron hirdet egy Jelcsa nevű ember, akit anno felhívtam, és olyan 50-70 ezer körül tudott volna komplett műszeregységet adni. Attól függően, hogy fehér, vagy fekete számlapos kellett volna.
Keress egy értelmes elektro-műszerészt és ne szakszerelőt, keresse ki hol van szakadás vagy forrasztási hiba, mert sokan azt hiszik, aki motorokkal foglalkozik , hogy akinek van egy motorja az milliomos!
sziasztok, segítséget szeretnék kérni, sajnos kilóméteróra gondjaim lettek... ez már a 3. szezonja nálam a motornak, tavalyi szezon felénél elkezdett az óra rakoncátlankodni, néhol kifeküdt hirtelen néha ugrált fel alá nagyon nagy kilengésekkel és hasonló. volt hogy indításnál kifordult ahogy kell csak a fordulatszámmérő nem vissza hanem még tovább kezdett el tovább fordulni. most szétszedtem és én a panelra gyanakszom mert ha egy bizonyos irányba picit megfeszítem a panelt akkor szépen működik de ha pl már rakom össze akkor néha az után sem jó... a csatlakozókat a lámpában is és az órában a panelfelöl is levettem megfújtam érintkezzenek de nekem nagyon a panel gyanús. 2004 gépről lenne szó. szívesen várom az észrevételeket tanácsokat és főleg akinek voltak hasonló gondjai hogy oldotta meg. gondolom csere lesz, csak 392 ezres komplett ár és a 302 ezres csak panel árat kicsit sokallom amit a hivatalos szervizben ajánlottak. bontós már ajánlott nekem csak panelt elvileg eredeti hondát 25 ért de még agyalok. ebayen 60 körül már látok komplettet. 900asé miben különbözhet? mert azt meg 40 ért is látok már.
Én nem parázok, még a killert is kiveszem, hogy halják a megyéből h elindultam
Viccet félre, én elöbb elviszem a vasat, majd ha azt mondja hogy ez rizikós akkor elviszem gyárival, akkor nem kell füldugózni
Nagyon kíváncsi vagyok, mit tapasztalsz, nekem is egy mivv dobbal kellene átcsusszannom.
Szerintem kamu, de hamarosan kiderül. Mellesleg ilyenért biztos nem fizetek, kb. 10 percbe kerül feldobni a gyári dobot. :D
Van mindig az a pénz...