En dolgoztam az osztrakoknal, meg sokat autoztam. Egyszer nem allitottak meg, hogy ellenorizzenek. A roman, ukran, szerb kisbuszokat szedtek ki mindig, hogy a csempeszetet visszaszoritsak. Szarnak ezek ratok, kurvara le sem szar senki sem, ha nem fulbanto a motorod/kocsid hangja.
Sok a varosi mese, hogy ismeros ismeroset kiszedtek es jujj mi lett. Itthon hanyszor szedtek ki?! Nah, kint is pont telibeszarnak majd.
De agyalogjunk. Kiszed, elkeri a papirt, majd megnezi a motort. Latja, hogy minden E jeles, az Akrapovic is. Jo utat kivan, megdicseri a motort, aztan mesz tovabb...
Ez ilyen tipikus magyar, hogy fosol itthon is, kint is. Idejon a nemet, megszeg a minden szabalyt, reszegen uvolt a Balaton partjan, megsem fosik, sot jobban elengedi magat, mint otthon. A magyar kimegy es fulet farkat behuzva retteg, hogy jajj mi lesz. Nah, ezert tartanak ok ott, ahol, minket meg szarba sem neznek, mert fostos, gyava szarok vagyunk... Nem szemelyes a mondandom, hanem altalanos megallapitas.
nem hulyek, ha latja hogy gyari dob es megkozelitoleg a vazra irt adatot meri nem szarozna. A sportdoboddal mindenfele bizonylat nelkul (de meg lehet azzal is) tolnad hazafele a gepet...
Jaaa... pont ma mértük, bent hagyott killerrel alapjáraton 84dB. Késő volt már, így a szomszédok miatt nem húztam rá, de legközelebb, ha a cimbinél járok (neki van ilyen kütyüje) akkor megnézzük fordulaton is!
Apropó: nyáron megyünk Ausztriába 1 hétre. Úgy hallottam, a yard ott simán előveszi a dB mérőt az igazoltatásnál. Szóval azon agyalok, hogy előtte tegyem-e vissza a gyári dobot ( ).
Tudja valaki, hogy milyen fordulaton mérnek hivatalosan és hány dB fölött büntetnek?
THX!
Nem érted. Killerrel is veri az összes nyitott dobot. És killer nélkül is k*** jól szól, sőt: még öblösebb, még rekedtebb. Csak a motoGP-n megszokott hangerő nem feltétlenül kívánatos az utcán. Ennyiről van szó.
A megoldás márpedig gumilap (alátét), a plexi és a konzolja (ill. a csavar) közé, ahogy Den Hadnagy is írta. Szerinte ez nem elegáns, szerintem meg ha méretre vágod, akkor nem is látszik. Ha nem felejtem el, hétvégén majd teszek fel fotót az enyémről.
Ráadásul duplán jó, mert így annak is kisebb lesz a veszélye, hogy elreped a plexi, ha kicsit jobban ráhúzod a csavart.
Ha pedig arra gondolsz, hogy a plekó teteje nagy sebességnél rezonál, az nem csoda, mert egy vékony műanyagról beszélünk. Az ellen szerintem nincs gyóccer. Amúgy én csak a dizájn miatt használom a plexit, mert szerintem sz@rt se véd. Viszont nagyonvagány!
Noo részemről elrakom az egyik 4 kereküt kb
Augusztusig, persze még megkapja a szokásos pollirt... a segrakétát meg elöveszem. Ma amugy kellemeset lehetet gurulni a 15 fokban, csak dönteni még nem az igazi...
No nem azert, de milyen kipuffogo az, ami killer-rel szol csak jol?! Nekem az Akrapovic killer nelkul a legkiralyabb, nem tul hangos, de nem is halk es jo oblos is...
Sziasztok
Gondoltam ma rosszalkodok 1et, és gurulok egy kicsit killer nélkül még jó h vittem magammal a tompitót mert 2km után hülyét kaptam, a közönség meg frászt
Gyorsan vissza is raktam, aztán olyan halknak éreztem a mivvet
Találkoztam egy gsr 600al full bodis rendszerel turáztatja a lámpánál, mellé érve én is adtam a darázsnak, erre meg hátrébb gurul... ilyet szól! NEM MONDOD HOGY ILYET SZÓL KILLEREL??
De de, neki nem voltak benne, de szép mélyet szól
A lényeg mivvnek nincs párja
Arra van valakinek ötlete, hogy a szélvédő plexi rezonálását 3000-4000-es fordulat között hogyan lehet orvosolni? A profilomon lévő képen látható, hogy milyen van, nem tudom a pontos márkáját, mert előző tulaj tette fel. Minőségi darabnak látszik, meg a csavarok is meg vannak húzva, de zavar a hangja. Ismerős gumicsík behelyezését javasolta a fejidom meg a plexi közé, csak az nekem kissé kendácsolt megoldásnak tűnik (olyan gumi, amit a háztartási gépek alá tesznek, pont hangot csillapítani, állítólag az Aldiban kapni).
Inkább egy üléspúp