Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

PR-tól ne is várj mást. Pláne egy olyan erőművön, mint a tiéd
Nem akarok tobbet turas gumit, mert masok az igenyeim. Lehessen lapjara donteni a motort, tapadjon hidegen, melegen. Nyilt napokat is birja. Esoben legyen azert hasznalhato, de nem kell nagy teljesitmeny oda. Es ne kopjon el 5-6e kmnel hamarabb.
Roadsmart volt nekem hatul. Elegge kopott, pedig sporttura. Ha odahuztam neki, kopottabb betonon 2-ben is elporgott, ami azert szar. Fekezesnel is egybol blokkolt, plane, mikor jobban kopott volt. Donteni lehetett, bar akkoriban meg a gyorsulas hatott meg es nem a kanyarodas.

Szoval a Roadsmart szerintem szar gumi ahhoz kepest, hogy mennyibe kerul, meg hogyan tapad
Bridgestone szerintem nagyon jo. Nekem s20volt. Nem tudtam megcsusztatni, de 5000km alatt lekopott az svrol hatul. Kopasjelzoig de ott sem csuszkalt csak mar megvolt az uj szett es felraktam
Rosso corsa jo gumi, de szerintem nem olyan jo mint ahogy kopik.

Dunlop sportsmart2, szerintem ez a legjobb ebben a kategoriaban. Vagy roadsmart vagy mi a neve. Davidnak van ilyen
Ami nekem meg eselyes, az a Diablo Rosso Corsa. Allitolag hasonlo, mint a PP2CT. Bridgestone az milyen? Sosem probaltam motoron.
Nekem eddig power2ct es a pure 2ct is ahogy kopott egyre maszkalosabb lett. Hasonlo jelenseg nem volt sem a metzelernel sem a bridgestonenal.
Kene re egy uj kipuffogo
Ne kavicson probald!

Nekem a kovi gumi az Power 2CT vagy 3 lesz.
kiprobaltam az uj surranokat, hat azert ez is elforog ha akarom.
Akkor én ratyi lettem :)
Előre szólok, hogy mindenki ratyi aki ma motorozik!
Er6n.
Talán látni az U alakot.
Viszont én az miatt hogy ne érje el a kiput, vettem egy állítható rendszámtáblatartót, és inkább ráfúrtam a rendszámot :)
De az enyémen már a farokidom is más :)
A legolcsóbb megoldás, ha hajtasz egy U alakú lemezt, kifúrod mind a két szárát, az egyikbe az index, a másikat meg összecsavarozod az index jelenlegi helyével.Egy skicc:
A piros vonal a tartód meglévő indexfüle, a kék az U alak összecsavarozva a meglévő füllel és az index jobb oldalt.
Az U alakot meg akkorára hajtod, hogy kilógjon az index a táblán kívül.
Nekem így van megoldva! Lapos alumíniumból hajtva! :)
Kizárt, hogy Hornet. Kawa lesz szerintem is.
Davidnak az kerult a motorjaba nemreg, ha jol tudom. Ezert irtam a ferodot...
Kawa er6n szerintem.

Reszvetem a hozzatartozoinak!
Úrak!
Annyira nem egyértelmü, elképzelhetö h ez egy pc41-es Hornet?
A motoros nem élte túl!
Szia! Jó választás
Szép a kékség!
Én így vettem az enyémetj
Sziasztok! Üdvözlök mindenkit a fórumban, most lettem Hornet tulajdonos! :) egy olaszból behozott Hornetem van, a rendszámtábla konzollal kicsit bajban vagyok mert az olasz szabvány keskenyebb mint a magyar és a magyar rendszám gyakorlatilag eltakarja az indexet és ha ütközésig tenném a helyére a kipufogóba is beleérne. Nektek ez a dolog hogy van megoldva?
Ferodo platinum egy sima organikus cucc. A SinterGrip pedig a komolyabb szeria, ami erosebb sokkal.
Nekem most hatul Carbone Lorainne RX3 betet van. Olyan, mint a gyari: jol fog, nem csikorog, nem melegszik el.

Elore van a CL4 meg az XBK5. Utobbi allitolag jobb mar, mint a gyari Nissin. Ez elso meg normal kozlekedesre valo sima betet. Mindegyik szinteres ezek kozul, ahogyan a gyari is az.
70.000e pilot road 3. Ennél olcsóbban nem találni.
Köszi a segítséget, mindjárt neki is esek.

Menniyért sikerült beszerezni a szettet? Milyen gumik?