Nem akarok tobbet turas gumit, mert masok az igenyeim. Lehessen lapjara donteni a motort, tapadjon hidegen, melegen. Nyilt napokat is birja. Esoben legyen azert hasznalhato, de nem kell nagy teljesitmeny oda. Es ne kopjon el 5-6e kmnel hamarabb.
Roadsmart volt nekem hatul. Elegge kopott, pedig sporttura. Ha odahuztam neki, kopottabb betonon 2-ben is elporgott, ami azert szar. Fekezesnel is egybol blokkolt, plane, mikor jobban kopott volt. Donteni lehetett, bar akkoriban meg a gyorsulas hatott meg es nem a kanyarodas.
Szoval a Roadsmart szerintem szar gumi ahhoz kepest, hogy mennyibe kerul, meg hogyan tapad
Bridgestone szerintem nagyon jo. Nekem s20volt. Nem tudtam megcsusztatni, de 5000km alatt lekopott az svrol hatul. Kopasjelzoig de ott sem csuszkalt csak mar megvolt az uj szett es felraktam
Talán látni az U alakot.
Viszont én az miatt hogy ne érje el a kiput, vettem egy állítható rendszámtáblatartót, és inkább ráfúrtam a rendszámot :)
De az enyémen már a farokidom is más :)
A legolcsóbb megoldás, ha hajtasz egy U alakú lemezt, kifúrod mind a két szárát, az egyikbe az index, a másikat meg összecsavarozod az index jelenlegi helyével.Egy skicc:
A piros vonal a tartód meglévő indexfüle, a kék az U alak összecsavarozva a meglévő füllel és az index jobb oldalt.
Az U alakot meg akkorára hajtod, hogy kilógjon az index a táblán kívül.
Nekem így van megoldva! Lapos alumíniumból hajtva! :)
Sziasztok! Üdvözlök mindenkit a fórumban, most lettem Hornet tulajdonos! :) egy olaszból behozott Hornetem van, a rendszámtábla konzollal kicsit bajban vagyok mert az olasz szabvány keskenyebb mint a magyar és a magyar rendszám gyakorlatilag eltakarja az indexet és ha ütközésig tenném a helyére a kipufogóba is beleérne. Nektek ez a dolog hogy van megoldva?
Nekem most hatul Carbone Lorainne RX3 betet van. Olyan, mint a gyari: jol fog, nem csikorog, nem melegszik el.
Elore van a CL4 meg az XBK5. Utobbi allitolag jobb mar, mint a gyari Nissin. Ez elso meg normal kozlekedesre valo sima betet. Mindegyik szinteres ezek kozul, ahogyan a gyari is az.
Szoval a Roadsmart szerintem szar gumi ahhoz kepest, hogy mennyibe kerul, meg hogyan tapad
Dunlop sportsmart2, szerintem ez a legjobb ebben a kategoriaban. Vagy roadsmart vagy mi a neve. Davidnak van ilyen
Nekem a kovi gumi az Power 2CT vagy 3 lesz.
Viszont én az miatt hogy ne érje el a kiput, vettem egy állítható rendszámtáblatartót, és inkább ráfúrtam a rendszámot :)
De az enyémen már a farokidom is más :)
A piros vonal a tartód meglévő indexfüle, a kék az U alak összecsavarozva a meglévő füllel és az index jobb oldalt.
Az U alakot meg akkorára hajtod, hogy kilógjon az index a táblán kívül.
Nekem így van megoldva! Lapos alumíniumból hajtva! :)
Reszvetem a hozzatartozoinak!
Annyira nem egyértelmü, elképzelhetö h ez egy pc41-es Hornet?
A motoros nem élte túl!
Szép a kékség!
Én így vettem az enyémetj
Elore van a CL4 meg az XBK5. Utobbi allitolag jobb mar, mint a gyari Nissin. Ez elso meg normal kozlekedesre valo sima betet. Mindegyik szinteres ezek kozul, ahogyan a gyari is az.
Menniyért sikerült beszerezni a szettet? Milyen gumik?