Terelsz.
Mondtam hogy sportmotoron beleerhet a kormay,belert vaszinak,irtam hogy kicsi az a hatso ules,kicsi,irtam hogy magas a labtarto igy nem olyan kenyelnes,ez is igaz.
Erre hazugsagot emlegetsz.
Es mikor peldaval allok elo meg en leszek negativ?
Basszus te tenyleg trollkodsz.
Jah a street tenyleg fasza motor,es tenyleg nehez ra pakolni.
De ettol fuggetlenul nekem ezt sikerult megoldani.
Ha kivenned a seggedbol a fejed felfognad hogy az eletben lehet tobbfele velemeny helyes nem csa es egyedul az amit a Levi mond.
Na ne tamadj :) erdekes modon mindenre van egy negativ velemenyed, ha azt irtam volna hogy a street egy fasza motor akkor kitalalnad hogy nem az mert nincs rajta hely...
F3-on vaszinak vagnia kellett az idomon,igen tobb a hely szemre mint egy gsxr-en daytonan foleg keves a kettenyernyi parna,ezen motoron konkretan maszkaltam de a streeten is a sarkamon ulok ahhoz kepest feljebb volt a labtarto.
Te egy 60 kilos madarcsontu emberke vagy en nagyon nem.
Alapbol lokod a hulye dumat mintha rajtad kivul senki nem ult volna motoron,pedig kepzeld de.
Milyen motoron ert bele neked a fejidomba ? Valotlant allitasz megint. Te utassal motorozol? Tobb hely van a streeten pakolni ? Megint olyan dolgokat hozol fel elrettentesnek ami a te motorodra is igaz.
Az sv-n magasabban van a labtarto es erdekes nem fajt a terdem soha rajta de a hondan igen. Egy labtarto konzol cserevel lehet valtoztatni a labtarto magassagan... Tehat nem ertem megint ezeket a nagy elrettento peldaidat.
Csak az a gond, hogy a szupersport motorok kenyelmetlenek, meg elfarad rajta az ember hosszu tavon. Olyan motor kene, ami muszakilag okes, lehet veretni neki, meg dontogetni, de ennek ellenere kenyelmes. VFR talan?
Olyan ez a Hornet, hogy jo kis motor, meg jo kezdo nagymotornak, meg altalanossagban mindenre hasznalhato. De azert szepen lassan kijonnek a gyengesei, minel tobbet motorozik vele az ember. Lehetne a vaza merevebb, lehetne erosebb az elso feke. Lehetne sokkal jobb a futomuve (mondjuk kemenyebb, allithato), kene ra szelvedelem, ha 100 folott megyek vele (errol tehet a legkevesbe). Szepen lassan rajovok, hogy kene egy R6 vagy egy 600RR vagy egy GSX-R 750 vagy valami hasonlo.
Tudomasom szerint veztengelyek is masak. De a lenyeg hogy a váz az teljesen mas, nem is csoda hogy stabilabb, a hornetnek egy kis vacak zartszelveny váz van, meg a blokk. Nem is lehet tole nagy csodat várni.
Nem tudom, hogy a gumi (Diablo Strada) miatt van-e, vagy a motor miatt, vagy en miattam, de mikor jol bedontom a motort, elkezd alattam mocorogni, erzem, hogy nem stabil annyira. Az egeszolyan kocsonyasnak erzodik, mintha lassan kicsuszna alolam a motor. Gyari nyomassal meg inkabb ilyen, kisebb nyomassal jobb, de ugy sem erzem marha stabilnak a motort jol ledontve... Szerintem legkozelebb valami echte sport gumit veszek majd a turas helyett...
Egyebkent nem eleg kicserelni elol a rugokat erosebbre, mert akkor hatul alacsony lesz a motor es szar lesz a kormanyzasi szog. Hatul is vagy rugocsere kell vagy pedig jol fel kell fesziteni (preload) a meglevo gyari rugot.
Nekem a WP elso rugokkal es a 100 kilommal most a gyari rugo 6-oson van a 7-bol. Most 3 centi korul van a terheletlen es a terhelt allapot kozotti magassagelteres (static sag). 7-esen tulsagosan magasnak ereztem a hatuljat es kanyarban is nagyon befele akart mar menni.
Nekem elol progressziv WP rugok vannak bent 10W-s olajjal. Rosszu uton kicsit kemeny, jo aszfalton meg kicsit puha... :D Hatul gyari szettem van, de ujra ki lett cserelve a gyari, szoval ujszeru a rugo is, meg a gatlo is benne.
Sajnos a hatso elegge puha a 100 kilomhoz merten, jobb lenne egy erosebb rugo, illetve egy jobb, allithato gatlo. De akkor mar inkabb veszek egy CBR600RR-t, minthogy 2 kiloert vegyek hatulra minden szart bele.
Én is puhának érzem az elejét, de azt mondták h 2-3éves teló olaj után egy friss olajcserével érezni fogom a különbséget! Meg a 70+ kg-hoz nem kell 15s olaj bele...
Majd kiderül márciusba
Majd márciusba viszem!
Kértem tölük árajánlatot, más nap felhivtak.
Nekem közel vannak!
Elég sok emberrel beszéltem és elégedetek!
Robeszomat ők tudták csak megcsinálni!
Ha megcsinálták a darazsamat, ide irni fogok!
Olcsobb ha ők szerzik be az alkatrészeket, de telon mindent elmondanak!
Mondtam hogy sportmotoron beleerhet a kormay,belert vaszinak,irtam hogy kicsi az a hatso ules,kicsi,irtam hogy magas a labtarto igy nem olyan kenyelnes,ez is igaz.
Erre hazugsagot emlegetsz.
Es mikor peldaval allok elo meg en leszek negativ?
Basszus te tenyleg trollkodsz.
Jah a street tenyleg fasza motor,es tenyleg nehez ra pakolni.
De ettol fuggetlenul nekem ezt sikerult megoldani.
Ha kivenned a seggedbol a fejed felfognad hogy az eletben lehet tobbfele velemeny helyes nem csa es egyedul az amit a Levi mond.