Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Terelsz.
Mondtam hogy sportmotoron beleerhet a kormay,belert vaszinak,irtam hogy kicsi az a hatso ules,kicsi,irtam hogy magas a labtarto igy nem olyan kenyelnes,ez is igaz.
Erre hazugsagot emlegetsz.
Es mikor peldaval allok elo meg en leszek negativ?
Basszus te tenyleg trollkodsz.
Jah a street tenyleg fasza motor,es tenyleg nehez ra pakolni.
De ettol fuggetlenul nekem ezt sikerult megoldani.
Ha kivenned a seggedbol a fejed felfognad hogy az eletben lehet tobbfele velemeny helyes nem csa es egyedul az amit a Levi mond.
Na ne tamadj :) erdekes modon mindenre van egy negativ velemenyed, ha azt irtam volna hogy a street egy fasza motor akkor kitalalnad hogy nem az mert nincs rajta hely...
F3-on vaszinak vagnia kellett az idomon,igen tobb a hely szemre mint egy gsxr-en daytonan foleg keves a kettenyernyi parna,ezen motoron konkretan maszkaltam de a streeten is a sarkamon ulok ahhoz kepest feljebb volt a labtarto.
Te egy 60 kilos madarcsontu emberke vagy en nagyon nem.
Alapbol lokod a hulye dumat mintha rajtad kivul senki nem ult volna motoron,pedig kepzeld de.
Milyen motoron ert bele neked a fejidomba ? Valotlant allitasz megint. Te utassal motorozol? Tobb hely van a streeten pakolni ? Megint olyan dolgokat hozol fel elrettentesnek ami a te motorodra is igaz.
Az sv-n magasabban van a labtarto es erdekes nem fajt a terdem soha rajta de a hondan igen. Egy labtarto konzol cserevel lehet valtoztatni a labtarto magassagan... Tehat nem ertem megint ezeket a nagy elrettento peldaidat.
Sokszor beleért a fejidomba,pakolhatatlan,ha ketten mennek a hátsó ülés kínpad,lábszögön nem tud változtatni a kormány stb.
Kell tenni egy egyenes kormanyt es sportmotorra es meg van oldva minden problema :D
Csak az a gond, hogy a szupersport motorok kenyelmetlenek, meg elfarad rajta az ember hosszu tavon. Olyan motor kene, ami muszakilag okes, lehet veretni neki, meg dontogetni, de ennek ellenere kenyelmes. VFR talan?
Olyan ez a Hornet, hogy jo kis motor, meg jo kezdo nagymotornak, meg altalanossagban mindenre hasznalhato. De azert szepen lassan kijonnek a gyengesei, minel tobbet motorozik vele az ember. Lehetne a vaza merevebb, lehetne erosebb az elso feke. Lehetne sokkal jobb a futomuve (mondjuk kemenyebb, allithato), kene ra szelvedelem, ha 100 folott megyek vele (errol tehet a legkevesbe). Szepen lassan rajovok, hogy kene egy R6 vagy egy 600RR vagy egy GSX-R 750 vagy valami hasonlo.
Tudomasom szerint veztengelyek is masak. De a lenyeg hogy a váz az teljesen mas, nem is csoda hogy stabilabb, a hornetnek egy kis vacak zartszelveny váz van, meg a blokk. Nem is lehet tole nagy csodat várni.
A blokk egy az egyben,Talán karbi a DAI sistem miatt más lehet.

Ez valami kezdetleges ramair cuccnak nézem.

Sokat nem hoz mert van vagy 5 lóerő,de van egy egész polipnyi gumicső.
na igen, a ket motorban a blokk ontveny a kozos, meg a kormanykapcsolok, talan ennyi a kozos...
Nevetni fogsz a 97-es F ugyanolyan blokkal egész merev.
Azért mielőtt űrhajót csinálsz belőle próbálj ki másik gumit hátha csak az a bakelit a gond.
ráköltesz egy valag pénzt és a váz akkor is gyenge marad...
Nem tudom, hogy a gumi (Diablo Strada) miatt van-e, vagy a motor miatt, vagy en miattam, de mikor jol bedontom a motort, elkezd alattam mocorogni, erzem, hogy nem stabil annyira. Az egeszolyan kocsonyasnak erzodik, mintha lassan kicsuszna alolam a motor. Gyari nyomassal meg inkabb ilyen, kisebb nyomassal jobb, de ugy sem erzem marha stabilnak a motort jol ledontve... Szerintem legkozelebb valami echte sport gumit veszek majd a turas helyett...
Egyebkent nem eleg kicserelni elol a rugokat erosebbre, mert akkor hatul alacsony lesz a motor es szar lesz a kormanyzasi szog. Hatul is vagy rugocsere kell vagy pedig jol fel kell fesziteni (preload) a meglevo gyari rugot.

Nekem a WP elso rugokkal es a 100 kilommal most a gyari rugo 6-oson van a 7-bol. Most 3 centi korul van a terheletlen es a terhelt allapot kozotti magassagelteres (static sag). 7-esen tulsagosan magasnak ereztem a hatuljat es kanyarban is nagyon befele akart mar menni.
Nekem elol progressziv WP rugok vannak bent 10W-s olajjal. Rosszu uton kicsit kemeny, jo aszfalton meg kicsit puha... :D Hatul gyari szettem van, de ujra ki lett cserelve a gyari, szoval ujszeru a rugo is, meg a gatlo is benne.

Sajnos a hatso elegge puha a 100 kilomhoz merten, jobb lenne egy erosebb rugo, illetve egy jobb, allithato gatlo. De akkor mar inkabb veszek egy CBR600RR-t, minthogy 2 kiloert vegyek hatulra minden szart bele.
Én is puhának érzem az elejét, de azt mondták h 2-3éves teló olaj után egy friss olajcserével érezni fogom a különbséget! Meg a 70+ kg-hoz nem kell 15s olaj bele...
Majd kiderül márciusba
Kicsit nehéz is vagyok meg a 2001es hornetnek elég puha a futóműve sajnos.

Keményiteni akarod az első telókat?
Vagy valami gond volt/van a rúgókkal?
Még a hátsót is cseréled
Nekem is megérkezett az első cucc.
Köööööösssssszzzzz:-D
Majd márciusba viszem!
Kértem tölük árajánlatot, más nap felhivtak.
Nekem közel vannak!
Elég sok emberrel beszéltem és elégedetek!
Robeszomat ők tudták csak megcsinálni!
Ha megcsinálták a darazsamat, ide irni fogok!
Olcsobb ha ők szerzik be az alkatrészeket, de telon mindent elmondanak!
Köszönöm szépen:-D

Végre, valaki, neked ők csinálták? Rendben volt a munka?
Szia!
mkbikes.hu
Teló olaj+szimering csere
Karbi szinkron
Szelep ell +állitás ha kell
Fék folyadék csere
Ez így 50e ft