Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az atkoto tengely mindket felen van egy kontraanya kilazitod (az egyik forditott menetes!) utana a rudat forgatod es allitodik a valtokar.

amugy megjottek az uj surranok:)
Felül a ricnis tengelybe illeszkedő kis kart is arrébb lehet rakni a ricniken és a két anyát fellazítva ami a váltókart és a ricnire illő kis kart köti össze rúdon is lehet tekerni így szabhatod személyre.
Ha kell valakinek fékbetét a Bárdiból, akkor szóljatok!

Kérdés:
Jól gondolom, hogy a váltókaron tudok állítani valahogyan? Most vettem egy új csizmát, ami nem nagyon akar beférni a váltókar alá, ezért feljebb szeretném állítani picit. Még nem nyúltam hozzá, de elképzelésem szerint, ha kitekerem a váltókarnál lévő imbuszcsavart, akkor feljebb fogom tudni állítani a kart. Jól gondolom?
Amúgy jelenleg kb. a csizma oldalával pöccintem felváltáskor a kart...

Köszi!
Hatul nekem volt HH a horneten, ott jo volt. Utana ferodora csereltem az sv-bol. Ferodo platinum, ehez kepest a hh egy tankot is megallitan
Ezt nem ertem teljesen. Le van fojtva A2-es szintre? Elvileg akkor sem lehet A2 legalis, mert az eredeti teljesitmeny max felere lehet lefojtani a motorokat hivatalosan, ez meg ugy is 50 LE folott lenne.

Ha meg nincsen lebutitva A2-re valami modon, akkor meg szerintem nincsen benne semmi fojtas gyarilag, miert is lenne?!
Köszi! Egyszer már mellényúltam, inkább biztosra megyek.
A valódi kérdés az lenne, hogy a Hornet tárcsája szereti-e az EBC-t
Dicsérik, tl topicban most volt róla szó. DE ha van ismerősöd a bárdinál akkor a Brembo SA majdnem féláron van.
Van vkinek tapasztalata az EBC FA226HH fékbetéttel?
Tőled kell megtudnom hogy meleg vagyok?
Huhh, akkor ezt megúsztam
Persze igényli a melegítést, főleg ilyenkor. Ettől függetlenül igaz, hogy minden motornak jobb, ha részterhelésen melegszik, több okból is. Gyorsabban melegszik az olaj, mivel van egy kis terhelés, és magasabb a nyomása is, ami hidegen amúgy is jól jön. Több benzint kap a henger, megint csak hamarabb fog melegedni.
Ilyenkor persze óvatos gáz és nincs forgatás.
Én általában addig rajta hagyom a szivatót míg kinem írja a hőfokot, ez 35 fokot jelent.
Addigra buksi , , kesztyű rajtam van, aztán vissza nyom, majd go...
Nem vagyok egy száguldozó tipus, legalábbis motorral, de még élvezem a hang orkánt Így most átlag 5.5 elmászkálok, de már vissza vettem az intenzív gyorsitásokból...
Nemsokára viszem karbi szinkronra, na arra kivi vagyok hogy utána hogy fog muzsikálni...
en melegitettem kb 1.5 percet szivatot fel perc utan vissza lehetett tolni es kimeletesen elindultam. Nem mondom hogy igy "kell" de nem kopott szet 4 ev alatt mindennapi hasznalatban sem... Ha kicsit forgatod az sem nagy dolog csak nagyon terhelve ne legyen.
Sziasztok!
Segitseg kellene , ki szeretnem "chippeltetni " a 900 as Hornetemet, hogy a folytasok ne legyenek benne es teljesen megjojjon a benne levo "ero". Pesten erdekelne egy jo szerelo. Koszi
Mikor kopik jobban egy motor? Amikor hidegen jar (lassan meegszik, ez a helyben jaratas) vagy amikor elinditod megvarod hogy ne kelljen a szovato es elindulsz vele finoman(ilyenkor harmad annyi ido alatt eleri az uzemi hofokot) ? Igy mar ertem hogy meg tud emelkedni a benzinszinted ha helyben jaratod a motort gyakran.
Dobogokon meg volt ho bakker.

Amugy buzi, aki ma nem motorozott!
Azt irja a gepkonyv, hogy akkor hasznalhato a motor, amikor elhagyta a C betut a mutatot. Ehhez jol be kellene azert telen melegiteni 20 perc alatt a gepet.

Nem pofogtetem orakig, de szeretem, ha mar stabilan porog a motor, abbahagyta a gozolest az Akra. Inkabb elnyomok egy kis benyat, ha ezzel kevesbe kopik a motor. Aztan finoman tolom neki, amig teljesen be nem melegszik.

Ma voltam Pilisben, volt Dobogoko, Visegrad. Vegyesben 6-ot evett sportosan vezetve, de nem vadul veretve.
Ne melegitsd 5-6percet mert teljesen felesleges benzin pazarlas arrol nem is beszelve hogy ha raulsz akkor negyed annyi ido alatt uzemmeleg...

karbis hornet fogyasztasa 5-7liter atlagosany Bar pakson beszeltem egy gyerekkel aki szidta a hornetet mert az ovevel ha finoman ment akkor 8at benyelte. Es dicsekedett hogy o csinalta rajta a szinkront szelephezagolast... Nevettem rajta :)
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van-e esetleg valakinek gyári végdobja 99 es hornetra eladó ?
Sajnos nekem sport dobom van és nem találok benne E-jelzést, ezért muszáj vagyok lecserélni!
Nekem mikor megvettem, akkor 5,5-et fogyasztott. De akkor nem is mentem vele gyorsan, allandoan vigyazva kozlekedtem az elejen. Aztan egyre jobban raereztem az izere, ekkor fel is ment a fogyasztasom 7 literre. Jellemzoen 7-8 liter nekem a fogyasztas mostanaban. Ebben van 5-6 perces reggeli motormelegites allo helyben, majd varos, dugozas, neha 1-2 kigyorsitas izombol, meg 1-2 turasabb, de sportos motorozas.

Teleraktam mult heten, mentem vele a varosban, majd kimentem a Pilisbe veretni. Ugy mentem, mintha egy GSX-R-em lett volna, minden kanyarban jol ledontve, kiulve oldalra, stb. :D Aztan haza nyugisan mentem, igy 7 lett vegyesben a fogyasztasom.

Szerintem megy ez meg lejjebb is, ha lesz egy karbi tisztitas, beallitas es szinkron. De csodakra nem szamitok azert.
Tavaly csináltunk ebből egy körkérdést, többen válaszoltak és az jött ki átlagban, hogy a karbis Hornet túra-üzemmódban kb. 5 litert, városban pedig kb. 7 litert eszik 100 km-en. De pályán benyeli a 9-10 litert is.

Szóval nincsenek csodák: pontosan ugyanaz a motor tudja produkálni a 160-180 km (városi) és a 250-300 km (túra) hatótávolságokat is. Egyértelműen használat- ill. csukló-függő.

Magánvélemény:
Én személy szerint inkább élvezem a motorozást és elfogadom, hogy benyel 7 litert a kicsike, mintsem hogy hatótávolság-rekordokat döntögessek.
Jézusum?! Én simán elmegyek 300 km-t. Igaz nem száguldozok.
Amugy nalam sem megy el tobbet. Jellemzoen 160 km korul elkezd dadogni. Aztan atrakom tartalekra, majd 20 km mulva felvillan a benzinlampa... Jo lenne forditva, hogy eloszor vilagit, aztan kezd csak el dadogni.
Annyit megy el egy tank benzinnel, de nem azért, mert 13 literes a tank, hanem azért, mert zabál, mint az állat!!!