Ezt a GSX-R topicban olvastam. Hallott valaki valamit erről? A neten sajnos nem találtam infót róla. Vajon igaz, vagy csak kamu?
"Március 1-től szigorítás van, csak gyári dobbal szerepelhet a motor a fényképeken, különben szépen megbasszák a vizsgahelyet. Ha van benne e-betű, akkor előtte kpm-en be kell mutatni, ott adnak kétezerpárszáz ftért igazolást, akkor mehet műszakira a motor és bekerül a forgalmiba a nem gyári kipuff léte. Nem mondom, hogy nem fogsz olyan vizsgaállomást találni, ahol vállalják a rizikót, de sok esély nincs rá."
Nyugi ha eddig ment a venti akkor egy lánccserétől nem fog tönkremenni ismerős xx1100-asán nyáron határon araszolás közbe elment a vízhőfok 124-ig hiába ment a ventilátor olyan hőség volt a motornak semmi baja már azóta a 90e km-t is átlépte már
Én max 102 ig engedtem felmenni a hőfokoz aztán leállitottam a motrot.De holnap megprobalom mit csinal 102 felett .
Hány foknál történhet valami baj a motorral?
heloo .
Honda Hornet pc41 2007 es motromon cseréltem hétvégén a láncot és mindkét lánckereket.Az első lánckerék cserélyekor levettem a hűttőfolyadék csövét igy az ki is folyt belle.A szerelés befelyeztével felöntöttem a tank alatti nyiláson a hűtőfolyadékot ahogy kell.Minden rendben is van a motor működik a lánc jó lett csak a hűtőventilátorom nem kapcsol be a lánccsere óta.Valakinek esetleg valami tipp hogy mi lehet a gond?
Előtte működött..mar 70-80 Foknáln bekapcsolt most meg még 102 nél sem kapcsol be...
Bt023 teljesen jó volt. Tapadt, szakadó esőben is jó volt, gokart pályán is koptatócsavart szinte tőre koptatva lehetett vele borogatni. És elég sokat bírt km-ben is. Én a 2. szettnél tartottam belőle, amikor megváltam a mocitól. Kíváncsi leszek az új mocin a Dunlop sportmax d214 mit tud majd nyújtani.
A power is hajlamos egyenes tördezett útfelületen meg-megcsúszva ugrálni.
Pirellivel ilyen nem volt.
Lehet kezelni de fura,a PR2 meg simán kivágota alólam a motort.
Persze ilyenkor már majdnem levegőben volt a fara.
Horneten (ami nem is nehéz motor és nem is egy nyomaték-szörnyeteg), utcán használva biztosan elmegy 5-6 ezret.
Nekem Michelin Pilot Power 2CT van fent, 3 ezer km van benne és nagyon messze még a kopásjelző. Legalább ugyanennyi biztosan belemegy még. Megj.: esetemben 100% utcai használatról van szó.
Ha elkopik, valószínűleg ugyanilyet veszek újra. Nekem nagyon bejön, tapad ahogy kell.
"Március 1-től szigorítás van, csak gyári dobbal szerepelhet a motor a fényképeken, különben szépen megbasszák a vizsgahelyet. Ha van benne e-betű, akkor előtte kpm-en be kell mutatni, ott adnak kétezerpárszáz ftért igazolást, akkor mehet műszakira a motor és bekerül a forgalmiba a nem gyári kipuff léte. Nem mondom, hogy nem fogsz olyan vizsgaállomást találni, ahol vállalják a rizikót, de sok esély nincs rá."
Hány foknál történhet valami baj a motorral?
Kétlem hogy jó az ha nem kapcsol be a ventilátor :-)
Honda Hornet pc41 2007 es motromon cseréltem hétvégén a láncot és mindkét lánckereket.Az első lánckerék cserélyekor levettem a hűttőfolyadék csövét igy az ki is folyt belle.A szerelés befelyeztével felöntöttem a tank alatti nyiláson a hűtőfolyadékot ahogy kell.Minden rendben is van a motor működik a lánc jó lett csak a hűtőventilátorom nem kapcsol be a lánccsere óta.Valakinek esetleg valami tipp hogy mi lehet a gond?
Előtte működött..mar 70-80 Foknáln bekapcsolt most meg még 102 nél sem kapcsol be...
Pirellivel ilyen nem volt.
Lehet kezelni de fura,a PR2 meg simán kivágota alólam a motort.
Persze ilyenkor már majdnem levegőben volt a fara.
Nekem Michelin Pilot Power 2CT van fent, 3 ezer km van benne és nagyon messze még a kopásjelző. Legalább ugyanennyi biztosan belemegy még. Megj.: esetemben 100% utcai használatról van szó.
Ha elkopik, valószínűleg ugyanilyet veszek újra. Nekem nagyon bejön, tapad ahogy kell.
Kétszemélyt nem szereti, egyébként fasza