Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én holnap viszek egy Hornetet mivv kipufogóval majd beszámolok a fejleményekről
Eleve zart rendszer, 110fok korul kezd megforrni + a fagyallonak még magasabb a forraspontja is joval 100fok folott kezd forrni.
Nekem pont fordítva
Ezt a GSX-R topicban olvastam. Hallott valaki valamit erről? A neten sajnos nem találtam infót róla. Vajon igaz, vagy csak kamu?

"Március 1-től szigorítás van, csak gyári dobbal szerepelhet a motor a fényképeken, különben szépen megbasszák a vizsgahelyet. Ha van benne e-betű, akkor előtte kpm-en be kell mutatni, ott adnak kétezerpárszáz ftért igazolást, akkor mehet műszakira a motor és bekerül a forgalmiba a nem gyári kipuff léte. Nem mondom, hogy nem fogsz olyan vizsgaállomást találni, ahol vállalják a rizikót, de sok esély nincs rá."
femalkatreszeknek aztan mi baja lenne 124 foktol, inkabb a hutorendszernek ha felforr de elvileg azon is van egy tulnyomas szelep.
Nyugi ha eddig ment a venti akkor egy lánccserétől nem fog tönkremenni ismerős xx1100-asán nyáron határon araszolás közbe elment a vízhőfok 124-ig hiába ment a ventilátor olyan hőség volt a motornak semmi baja már azóta a 90e km-t is átlépte már
Én max 102 ig engedtem felmenni a hőfokoz aztán leállitottam a motrot.De holnap megprobalom mit csinal 102 felett .
Hány foknál történhet valami baj a motorral?
Pc36 on 103 nál kapcsolt nekem a ventilátor :) ilyen időben meg menetkőzben 75 foknál tovább nem megy fel tuti maximum ha egyhelyben járatod :)
Hány fokig melegedhet a hőfok?
Kétlem hogy jó az ha nem kapcsol be a ventilátor :-)
Jaja, szerintem is.
Lehet most a jo :O
heloo .
Honda Hornet pc41 2007 es motromon cseréltem hétvégén a láncot és mindkét lánckereket.Az első lánckerék cserélyekor levettem a hűttőfolyadék csövét igy az ki is folyt belle.A szerelés befelyeztével felöntöttem a tank alatti nyiláson a hűtőfolyadékot ahogy kell.Minden rendben is van a motor működik a lánc jó lett csak a hűtőventilátorom nem kapcsol be a lánccsere óta.Valakinek esetleg valami tipp hogy mi lehet a gond?
Előtte működött..mar 70-80 Foknáln bekapcsolt most meg még 102 nél sem kapcsol be...
Bt023 teljesen jó volt. Tapadt, szakadó esőben is jó volt, gokart pályán is koptatócsavart szinte tőre koptatva lehetett vele borogatni. És elég sokat bírt km-ben is. Én a 2. szettnél tartottam belőle, amikor megváltam a mocitól. Kíváncsi leszek az új mocin a Dunlop sportmax d214 mit tud majd nyújtani.
a hatsoval nem volt gondom,az elso az igen.
PR2 egy kalap szar...
A power is hajlamos egyenes tördezett útfelületen meg-megcsúszva ugrálni.
Pirellivel ilyen nem volt.
Lehet kezelni de fura,a PR2 meg simán kivágota alólam a motort.
Persze ilyenkor már majdnem levegőben volt a fara.
Horneten (ami nem is nehéz motor és nem is egy nyomaték-szörnyeteg), utcán használva biztosan elmegy 5-6 ezret.

Nekem Michelin Pilot Power 2CT van fent, 3 ezer km van benne és nagyon messze még a kopásjelző. Legalább ugyanennyi biztosan belemegy még. Megj.: esetemben 100% utcai használatról van szó.
Ha elkopik, valószínűleg ugyanilyet veszek újra. Nekem nagyon bejön, tapad ahogy kell.
Most miert? Ami tapad, az azert nem igaz, hogy nem megy el 5-6e kmt. Ennyit tudnia kell a PP2CTnek is, meg a Corsanak is.
Ajaj... akkor mégis inkább tojást a gázkar alá. Jaj, csak sikerüljön! Valahogy biztos megoldható... ugye?!
Biztosan lehetne ilyen gumit csinalni, de kinek lenne haszna belole ? :D
vegulis nincsenek nagy igenyeid:) kb 100 eve probaljak ezt megoldani de sajnos egyik kizarja a masikat
Na jó akkor először ráüléskor határozott kalapácsütésekkel megdolgozod a jobb csuklót hogy ne forogjon.
Tojást... a gázkar... alá?!
Tul sokat varsz,ami tapad az kopni fog 6-8000 nel ne varj tobbet egy szupersport gumitol csak ha tojast raksz a gazkar ala.
Sport
Kétszemélyt nem szereti, egyébként fasza