Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem inkább hasíts atomot
Lehet hogy rosszul tudom. A W30 nem melegszik el?
Nekem a Motul vált be nagyon :) 5100 10w40 en csak ezt használom :) Repsol nem volt jó a horneten olyan "laza" érzetét keltette a váltó :)
Itt meg a nagy forrosagba a 0W-30-as olajat rakjak palya hasznalatra. Hadd visiiiiitson a gep. Elonye hogy kevesebbet fekezi a motort azaz tobb a loero.
Én rendszeresen 5000-5500 Km között kezdem el érezni, hogy leromlik az olaj minősége. Be is fejezem az 5100-at. Egyszer már volt benne 7100 annál nem volt ilyen gond. Szóval részemről 7100
Az 50-es olaj nem fogja elérni hűvösebb időben az üzemi hőfokot, nem lesznek meg a megfelelő paraméterek. Pályahasználatra való.
Nekem márciusban volt olaj csere ( Motul 5100 ), idén már nem is cserélem csak tavasszal még nem egész 6000 km -van benne, egy csepp sem hiányzik, viszont váltó hang van, 1-ben egyértelmű, 2-3-ban araszolásban van hangja ,de nem rendellenes. A többit meg nem hallani most már hála a mivv-nek.. vagy össze szoktam idő közben a váltóval.
A k&N olajszűrő meg, hogy könnyen lejön-e majd február felé megmondom, ami rajta volt Hondaás (nem találtam olyat sajna anno ) az végül is nem okozott gondot leszedésnél, szerintem megfelelő szerszámmal nincs gond.
Fékolajat is a tavasszal tervezem cserélni, meg a hűtő vizet is, vagy hát szezon előtt, amikor van idő ilyenekkel játszadozni - ezekből mit javasoltok?
nehanyszor at lett ragva mar ez a csont. Mar az 5100 is lenyegesen fejlettebb olaj mint amit a gyarto eloirt anno, es ehhez a gyarto 12 ezres cseret irt elo, erre azt mondod 4000-nel mar elfaradt az olaj? Nem hinnem.
Utan en sem toltok sosem, mert 3/4-re megy le a szint csereig.
Február végén raktam bele az új olajat és 1x sem töltötem utána!
Pusztán csak kiváncsiságból lehet h kiprobálom a 7100-at, de a motulon
nem változtatok. De az olajszürön igen, a hilfo helyett k&n-t veszek, az
könyebb leszedni.
Repsol-t probalta valaki?

Annyira nem lehet szar, ha a Hondanak beszallit a MotoGP-be, meg minden komolyabb versenysorozatba. (Persze mas a versenyolaj, meg a kereskedelmi.)

Nekem az 5100 elfarad olyan 4.000km korul. Addig nem eszik belole semmit sem a motor, utana elkezdi csipegetni. Kb 5.000 km-re lemegy a szint 3/4-re.

Amugy olvastam a neten, hogy tobben probaltak a 7100-at es bevalt nekik. Logikus, mert miutan full szintetikus, ezert stabilabb a motorolaj strukturaja, tovabb marad olyan, mint az uj. Elvileg jobb a motornak hosszabb tavon.

Hasznaltam 7100-at a 125-osben korabban es bevalt nekem, finoman jart, nem evett belole egy cseppet sem.
Szintén motul 5100 10w-40
Nincs csattogás, csak 1be, de nem vészesen!
Még májusban mostan át a rendszert ioncserélt vízzel, 3. Átmosás után már
tiszta szemcse mentes volt. A vízpumpát nem szedtem szét, de ha még
szemcsës lenne azt észre veném, mert néha meglesem a hütőnél a vízet, és szép
tiszta, nem uszkälnak bene morzsalékok! Azóta bele ment kb 5000km és
hibamentes!
10W50 is ugyanannyiba kerul de csattogni fog azzal is. Minden motor fogyaszt valamennyi olajat, kerdes hogy mennyi telitodik vissza benzinbol.
Lassan jon az olajcsere ideje. Ti milyen olajat hasznaltok? Most Motul 5100 10W-40 van benne, de melegen csattog a valto, ha dugozok a varosban.

Gondolkozok valami 10W-50-es olajon is. Erdemes lehet kiprobalni vagy nem eri meg vele foglalkozni?

Nalatok a ket olajcsere kozott fogyaszt a motor valamennyi olajat vagy maxon marad, ahol volt?
Jah, nalam sincsen olyan, hogy szezon. Tegnap is meghajtottam a masinat, nehogy mar ne motorozzak egy kis hideg miatt.

Mostanaban ugy nyomom, hogy alaoltozo, majd borgatya. Felol meg van egy thermos alaoltozo, pulcsi, vesevedo, majd a thermo beleses Cordura dzseki. Nyakra szinten textilcso vagy maszk. Kesztyubol is elo kell venni a teliesitettet. Igy lehet mocozni siman, csak 20 perc, mire beoltozol...

A bordzseki ilyenkorra mar hideg, meg nem tudok ala venni annyi ruhat, mert szuk, mint az apacak p..aja. A cordura melegebb is, vedi jobban a derekat is, meg alafer akar 3 pulcsi is, ha beszivom a hasam.

Az elejen nekem is gozolog a kipuff, de mire eleri az also "lukat" a hutoviz, addigra elmulik siman.
a festéket nem oldja a fagyáló ! sőt az a festék amivel a gyárba szorják 340 fokot bir és még a nitró higitó sem tesz kárt benne .. sőt még a festék marokból is csak a jobbik szedi le ...
ez a cuc a szitán fém részecske .. és még hozzá a blocban lévő összes olyan csatlakozásokból ,, vizpumpa alkatrészekből jött le amik ... szépen el kezdtzek korodálni ..... a nem időben elvégzett fagyáló folyadék cseréből adodoan ......

valoszinű hogy a hütö alja is tele van evvel a fém részecskékel .. nem ártana .. el mosni , ki mosni trisós oldatban .. esetleg össze rakás után át öbliteni ecetes deszt vízel .. és ugy rakni bele a fris folyadékot
Mit nyomtál meg 3-4 bárral?
Csak van ott valami ferdeszemű aki nézi mit csesz el a digó.
Olszok voltak, nem japánok !
akkor valószívű hogy itt folyhat össze? Mert leszedtem rákötöttem a levegőt 3-4 bárt másik felét ledugóztam és nem jön levegő.
Nekem fémszemcsének tűnik.
Több mint valószinü hogy a motorba még a gyári hütőfolyadék volt!
Nem fort a víz, csak gondoltam meglesem medig van a hütöben a viz
hát elsápadtam kicsit... szerencsémre Chubby felkarolt, és elmondta, hogy
mit és hogyan csináljak
az öntvényen belülre is kerülhet némi festék vagy mi, amivel lefújják a blokkot
és az idö meg a régi fagyálló ezt lemosta.
ez lenne a teória, azóta szép tiszta
Köszönöm a választ gumicsőlehúzás megtörtént. A kiegyenlítő tartályból meg kinyomtam kompresszorral kis nyomáson.
Azt tudod hogy ez honnan jött?
Mer hogy nem a japok öntötték bele ez fix.