Itt meg a nagy forrosagba a 0W-30-as olajat rakjak palya hasznalatra. Hadd visiiiiitson a gep. Elonye hogy kevesebbet fekezi a motort azaz tobb a loero.
Én rendszeresen 5000-5500 Km között kezdem el érezni, hogy leromlik az olaj minősége. Be is fejezem az 5100-at. Egyszer már volt benne 7100 annál nem volt ilyen gond. Szóval részemről 7100
Nekem márciusban volt olaj csere ( Motul 5100 ), idén már nem is cserélem csak tavasszal még nem egész 6000 km -van benne, egy csepp sem hiányzik, viszont váltó hang van, 1-ben egyértelmű, 2-3-ban araszolásban van hangja ,de nem rendellenes. A többit meg nem hallani most már hála a mivv-nek.. vagy össze szoktam idő közben a váltóval.
A k&N olajszűrő meg, hogy könnyen lejön-e majd február felé megmondom, ami rajta volt Hondaás (nem találtam olyat sajna anno ) az végül is nem okozott gondot leszedésnél, szerintem megfelelő szerszámmal nincs gond.
Fékolajat is a tavasszal tervezem cserélni, meg a hűtő vizet is, vagy hát szezon előtt, amikor van idő ilyenekkel játszadozni - ezekből mit javasoltok?
nehanyszor at lett ragva mar ez a csont. Mar az 5100 is lenyegesen fejlettebb olaj mint amit a gyarto eloirt anno, es ehhez a gyarto 12 ezres cseret irt elo, erre azt mondod 4000-nel mar elfaradt az olaj? Nem hinnem.
Február végén raktam bele az új olajat és 1x sem töltötem utána!
Pusztán csak kiváncsiságból lehet h kiprobálom a 7100-at, de a motulon
nem változtatok. De az olajszürön igen, a hilfo helyett k&n-t veszek, az
könyebb leszedni.
Annyira nem lehet szar, ha a Hondanak beszallit a MotoGP-be, meg minden komolyabb versenysorozatba. (Persze mas a versenyolaj, meg a kereskedelmi.)
Nekem az 5100 elfarad olyan 4.000km korul. Addig nem eszik belole semmit sem a motor, utana elkezdi csipegetni. Kb 5.000 km-re lemegy a szint 3/4-re.
Amugy olvastam a neten, hogy tobben probaltak a 7100-at es bevalt nekik. Logikus, mert miutan full szintetikus, ezert stabilabb a motorolaj strukturaja, tovabb marad olyan, mint az uj. Elvileg jobb a motornak hosszabb tavon.
Hasznaltam 7100-at a 125-osben korabban es bevalt nekem, finoman jart, nem evett belole egy cseppet sem.
Még májusban mostan át a rendszert ioncserélt vízzel, 3. Átmosás után már
tiszta szemcse mentes volt. A vízpumpát nem szedtem szét, de ha még
szemcsës lenne azt észre veném, mert néha meglesem a hütőnél a vízet, és szép
tiszta, nem uszkälnak bene morzsalékok! Azóta bele ment kb 5000km és
hibamentes!
Jah, nalam sincsen olyan, hogy szezon. Tegnap is meghajtottam a masinat, nehogy mar ne motorozzak egy kis hideg miatt.
Mostanaban ugy nyomom, hogy alaoltozo, majd borgatya. Felol meg van egy thermos alaoltozo, pulcsi, vesevedo, majd a thermo beleses Cordura dzseki. Nyakra szinten textilcso vagy maszk. Kesztyubol is elo kell venni a teliesitettet. Igy lehet mocozni siman, csak 20 perc, mire beoltozol...
A bordzseki ilyenkorra mar hideg, meg nem tudok ala venni annyi ruhat, mert szuk, mint az apacak p..aja. A cordura melegebb is, vedi jobban a derekat is, meg alafer akar 3 pulcsi is, ha beszivom a hasam.
Az elejen nekem is gozolog a kipuff, de mire eleri az also "lukat" a hutoviz, addigra elmulik siman.
a festéket nem oldja a fagyáló ! sőt az a festék amivel a gyárba szorják 340 fokot bir és még a nitró higitó sem tesz kárt benne .. sőt még a festék marokból is csak a jobbik szedi le ...
ez a cuc a szitán fém részecske .. és még hozzá a blocban lévő összes olyan csatlakozásokból ,, vizpumpa alkatrészekből jött le amik ... szépen el kezdtzek korodálni ..... a nem időben elvégzett fagyáló folyadék cseréből adodoan ......
valoszinű hogy a hütö alja is tele van evvel a fém részecskékel .. nem ártana .. el mosni , ki mosni trisós oldatban .. esetleg össze rakás után át öbliteni ecetes deszt vízel .. és ugy rakni bele a fris folyadékot
Több mint valószinü hogy a motorba még a gyári hütőfolyadék volt!
Nem fort a víz, csak gondoltam meglesem medig van a hütöben a viz
hát elsápadtam kicsit... szerencsémre Chubby felkarolt, és elmondta, hogy
mit és hogyan csináljak
az öntvényen belülre is kerülhet némi festék vagy mi, amivel lefújják a blokkot
és az idö meg a régi fagyálló ezt lemosta.
ez lenne a teória, azóta szép tiszta
A k&N olajszűrő meg, hogy könnyen lejön-e majd február felé megmondom, ami rajta volt Hondaás (nem találtam olyat sajna anno ) az végül is nem okozott gondot leszedésnél, szerintem megfelelő szerszámmal nincs gond.
Fékolajat is a tavasszal tervezem cserélni, meg a hűtő vizet is, vagy hát szezon előtt, amikor van idő ilyenekkel játszadozni - ezekből mit javasoltok?
Pusztán csak kiváncsiságból lehet h kiprobálom a 7100-at, de a motulon
nem változtatok. De az olajszürön igen, a hilfo helyett k&n-t veszek, az
könyebb leszedni.
Annyira nem lehet szar, ha a Hondanak beszallit a MotoGP-be, meg minden komolyabb versenysorozatba. (Persze mas a versenyolaj, meg a kereskedelmi.)
Nekem az 5100 elfarad olyan 4.000km korul. Addig nem eszik belole semmit sem a motor, utana elkezdi csipegetni. Kb 5.000 km-re lemegy a szint 3/4-re.
Amugy olvastam a neten, hogy tobben probaltak a 7100-at es bevalt nekik. Logikus, mert miutan full szintetikus, ezert stabilabb a motorolaj strukturaja, tovabb marad olyan, mint az uj. Elvileg jobb a motornak hosszabb tavon.
Hasznaltam 7100-at a 125-osben korabban es bevalt nekem, finoman jart, nem evett belole egy cseppet sem.
Nincs csattogás, csak 1be, de nem vészesen!
tiszta szemcse mentes volt. A vízpumpát nem szedtem szét, de ha még
szemcsës lenne azt észre veném, mert néha meglesem a hütőnél a vízet, és szép
tiszta, nem uszkälnak bene morzsalékok! Azóta bele ment kb 5000km és
hibamentes!
Gondolkozok valami 10W-50-es olajon is. Erdemes lehet kiprobalni vagy nem eri meg vele foglalkozni?
Nalatok a ket olajcsere kozott fogyaszt a motor valamennyi olajat vagy maxon marad, ahol volt?
Mostanaban ugy nyomom, hogy alaoltozo, majd borgatya. Felol meg van egy thermos alaoltozo, pulcsi, vesevedo, majd a thermo beleses Cordura dzseki. Nyakra szinten textilcso vagy maszk. Kesztyubol is elo kell venni a teliesitettet. Igy lehet mocozni siman, csak 20 perc, mire beoltozol...
A bordzseki ilyenkorra mar hideg, meg nem tudok ala venni annyi ruhat, mert szuk, mint az apacak p..aja. A cordura melegebb is, vedi jobban a derekat is, meg alafer akar 3 pulcsi is, ha beszivom a hasam.
Az elejen nekem is gozolog a kipuff, de mire eleri az also "lukat" a hutoviz, addigra elmulik siman.
ez a cuc a szitán fém részecske .. és még hozzá a blocban lévő összes olyan csatlakozásokból ,, vizpumpa alkatrészekből jött le amik ... szépen el kezdtzek korodálni ..... a nem időben elvégzett fagyáló folyadék cseréből adodoan ......
valoszinű hogy a hütö alja is tele van evvel a fém részecskékel .. nem ártana .. el mosni , ki mosni trisós oldatban .. esetleg össze rakás után át öbliteni ecetes deszt vízel .. és ugy rakni bele a fris folyadékot
Nem fort a víz, csak gondoltam meglesem medig van a hütöben a viz
hát elsápadtam kicsit... szerencsémre Chubby felkarolt, és elmondta, hogy
mit és hogyan csináljak
az öntvényen belülre is kerülhet némi festék vagy mi, amivel lefújják a blokkot
és az idö meg a régi fagyálló ezt lemosta.
ez lenne a teória, azóta szép tiszta
Mer hogy nem a japok öntötték bele ez fix.