Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amikor hátsó állványra teszed, figyelj oda, hogy ne érjen bele a lánckerék csavarjaiba
Ha kattanást hallasz, akkor az első lánckereked vedd le és tegyél a tengelyre zsírt, mert száraz, rozsdás lehet. Sajnos nem pontosak a lánckerekek és lógnak a tengelyen, ezért ha száraz, ropog.
tapasztalatbol nem tudom, olvasgattam utana meg megkerdeztem egy szervizest akiben megbizok, es nem ajanlotta utcai hasznalatra a sportszuroket. Hosszu tavon nagyobb henger kopas lehet a kovetkezmenye. Nekem a gyari szuro 10k, a sport 15. Ezert akartam venni iagazan, a plussz 1,5LE nem igazan erdekel.
Egyebkent neten talalni hideget meleget is a sportszurokrol szoval barmi lehet az igazsag, mindenesetre en nem kockaztatok mert valoszinu sokaig meglesz ez a motor.
Vettem egy K&N sportlegszurot a motorba. Hat egyelore nem teljes az orom. Lent jol huz, meg gyorsan veszi a gazt, fent is jol megy, megszunt 2500 korul a nyomatekluk.

Sajnos azonban 4000-7000ig gyengebb lett sokkal, kulonosen csutka gazon venni eszre a kulonbseget nagyon, szinte olyan, mintha kimaradna minden masodik szikra.

Valaki tapasztalt mar ilyet? Karbi allitassal es szinkronnal lehet segiteni ezen vagy tegyem vissza a papirt es valjak meg a sportszurotol?
Hali. PC41es ABSes verzió roncsot keresek. Ha tud alaki ilyet, szólhat.
Köszönöm szépen már meg is rendeltem!
Bocs, mellényúltam. Chubby
Chubbí , RC51 (esetleg a többiek is) talán még emlékeztek a nyár eleji problémámra telószimmering csere után alulról jött fel az olaj. Nos, úgy néz ki megoldódott magától a "felszivárgás". Már nyár végén sem láttam olajnyomot, meg most az őszi nagytakarítás során sem, pedig volt használva a gép. Igaz nem annyit mint szerettem volna, de azért eddig is összejött valamivel több mint 5.000km. Vagy kijött a felesleg vagy eltömődött.

Azért ősszel sem fogok unatkozni, mert most a pucolás során vettem észre, hogy a hátsó kerék "üt" egy ponton. A kerék nem mozog semerre, nem folyamatos a morajlás, mint a csapágy esetén, de ettől még arra gyanakszom. Annál is inkább,mert amikor fellazítottam a tengelyt, akkor elhalkult. Vagy esetleg a kis fogaskeréknél a kihajtás lehet még ludas, bár nem onnan hallom.
A 34-es alkatrész az O-gyűrű. Abból kell 2db és mivel bontod, minimum kell még a 12 és a 33.
magát az olaj hűtő radiátort de bizok benne hogy csak O-gyűrű probléma lessze?!
Na ki merre csapatta ma?
Ja ja csak azért írtam mert pláne nyáron izzik a motor és a 0W-30-as olaj kiválóan teljesit. Persze igazad van hogy mások a fordulatszámok de palyazasnal szinte mindig magas fordulaton jár a motor amikor a leghigabb olaj is tulteljesiti a minimum olajnyomast. Palyazasnal mindenki a leghigabb olajat teszi így kevésbé fogja a forgó mozgó alkatreszeket, másrészt pedig kevésbé terheli az olajpumpat. Harmadrészt pedig szeptembertől júniusig Magyarországon 10W-40 a maximum amit motorba kell tenni.
Az már nincs elvitték !
Minek az neked?
Leömlőd van véletlen 2003-2006 közötti hornetre?
Hornet kerek erdekelne fektarcsastol. Mennyi lenne, milyen szinu es allapotu? Mikori motorrol valo? 16 vagy 17 collos az elso kerek?

Fektarcsa milyen gyartmanyu es allapotu? Gumi van hozza? Feknyereg nelkul is elado?

Koszi!
Meg volt a mai jó tett is, ismerösnek kicseréltem a hätsó fékbetétjét
most már harap rendesen és nem haribo

na akkor mehetünk motorozni
2004 -es Hornet motor alkatreszek eladok hengerfej valto generator fedelek kuplung komplett blokk , van még elso es egy hatso kerek komplett tarcsaval meg fekkel.
Kocsikat azért ne keverjük ide. Egész más tészta.
kettőben is felemeli az elejét, konnyebb megtartani is
toled sem veszek motort
Nem. Mondjuk az audi es a Chevy avalanche is 5W-30-as olajat kap full synt. Pedig itt nincs 20 foknal hidegebb.
Az most nem megy neki. Nem lehet be az ellenőrzött zonaba ... Táppénzen csucsul otthon.
Elmentem kicsit gurulni, hogy kiadjam a heti stresszt, meg hogy levegozzek egy kicsit...

Hat nem valo nekem ez a motor. Eloszor ment lazan a tema, de valami megvaltozott egyszer csak. Azt vettem eszre, hogy pirostol pirosig nyelgazon gyorsulok, majd fek. Majd megint nyelgaz egyben, kicsit kiemeli a kereket, majd elvaltom, megint fek. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem allandoan baszatas lesz a vege...

Annyira adja, minel jobban vereted, annal jobban kivanja a test es a lelek. Tokre nyugodt lettem, jobb mint egy rossz kuras.