Amikor hátsó állványra teszed, figyelj oda, hogy ne érjen bele a lánckerék csavarjaiba
Ha kattanást hallasz, akkor az első lánckereked vedd le és tegyél a tengelyre zsírt, mert száraz, rozsdás lehet. Sajnos nem pontosak a lánckerekek és lógnak a tengelyen, ezért ha száraz, ropog.
tapasztalatbol nem tudom, olvasgattam utana meg megkerdeztem egy szervizest akiben megbizok, es nem ajanlotta utcai hasznalatra a sportszuroket. Hosszu tavon nagyobb henger kopas lehet a kovetkezmenye. Nekem a gyari szuro 10k, a sport 15. Ezert akartam venni iagazan, a plussz 1,5LE nem igazan erdekel.
Egyebkent neten talalni hideget meleget is a sportszurokrol szoval barmi lehet az igazsag, mindenesetre en nem kockaztatok mert valoszinu sokaig meglesz ez a motor.
Vettem egy K&N sportlegszurot a motorba. Hat egyelore nem teljes az orom. Lent jol huz, meg gyorsan veszi a gazt, fent is jol megy, megszunt 2500 korul a nyomatekluk.
Sajnos azonban 4000-7000ig gyengebb lett sokkal, kulonosen csutka gazon venni eszre a kulonbseget nagyon, szinte olyan, mintha kimaradna minden masodik szikra.
Valaki tapasztalt mar ilyet? Karbi allitassal es szinkronnal lehet segiteni ezen vagy tegyem vissza a papirt es valjak meg a sportszurotol?
Chubbí , RC51 (esetleg a többiek is) talán még emlékeztek a nyár eleji problémámra telószimmering csere után alulról jött fel az olaj. Nos, úgy néz ki megoldódott magától a "felszivárgás". Már nyár végén sem láttam olajnyomot, meg most az őszi nagytakarítás során sem, pedig volt használva a gép. Igaz nem annyit mint szerettem volna, de azért eddig is összejött valamivel több mint 5.000km. Vagy kijött a felesleg vagy eltömődött.
Azért ősszel sem fogok unatkozni, mert most a pucolás során vettem észre, hogy a hátsó kerék "üt" egy ponton. A kerék nem mozog semerre, nem folyamatos a morajlás, mint a csapágy esetén, de ettől még arra gyanakszom. Annál is inkább,mert amikor fellazítottam a tengelyt, akkor elhalkult. Vagy esetleg a kis fogaskeréknél a kihajtás lehet még ludas, bár nem onnan hallom.
Ja ja csak azért írtam mert pláne nyáron izzik a motor és a 0W-30-as olaj kiválóan teljesit. Persze igazad van hogy mások a fordulatszámok de palyazasnal szinte mindig magas fordulaton jár a motor amikor a leghigabb olaj is tulteljesiti a minimum olajnyomast. Palyazasnal mindenki a leghigabb olajat teszi így kevésbé fogja a forgó mozgó alkatreszeket, másrészt pedig kevésbé terheli az olajpumpat. Harmadrészt pedig szeptembertől júniusig Magyarországon 10W-40 a maximum amit motorba kell tenni.
2004 -es Hornet motor alkatreszek eladok hengerfej valto generator fedelek kuplung komplett blokk , van még elso es egy hatso kerek komplett tarcsaval meg fekkel.
Elmentem kicsit gurulni, hogy kiadjam a heti stresszt, meg hogy levegozzek egy kicsit...
Hat nem valo nekem ez a motor. Eloszor ment lazan a tema, de valami megvaltozott egyszer csak. Azt vettem eszre, hogy pirostol pirosig nyelgazon gyorsulok, majd fek. Majd megint nyelgaz egyben, kicsit kiemeli a kereket, majd elvaltom, megint fek. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem allandoan baszatas lesz a vege...
Annyira adja, minel jobban vereted, annal jobban kivanja a test es a lelek. Tokre nyugodt lettem, jobb mint egy rossz kuras.
Ha kattanást hallasz, akkor az első lánckereked vedd le és tegyél a tengelyre zsírt, mert száraz, rozsdás lehet. Sajnos nem pontosak a lánckerekek és lógnak a tengelyen, ezért ha száraz, ropog.