Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali, múlt héten én is vettem egyet, választhattam hogy gpr vagy a dpm mert egy árban adta és mind a kettő volt akitől hoztam.előtte youtube videókból keresgettem. hát igen BRUTÁLIS :D nem bánom hogy ezt hoztam el. jó lerobbant kormos állapotban volt. akinek a motorján volt az végig killerrel használta jó nehezen jött ki belőle, és hála égnek hogy van hozzá, mert nélküle biztos nem megyek ki külföldre. az biztos hogy már hallanak az emberek amerre megyek
Köszönöm!

Ez gyors volt:-D
en vettem egy ilyet http://www.ebay.co.uk/itm/40mm...

pontosan passzol bele, de levagtam a perforalt reszt es sima csovet hegesztettem ra mert borzaszto hangja van alapbol. A cso kb 8-10cm volt. A gyari a legjobb mondjuk az biztos.
Azt néztem én is:-(
Ebay-en keress hozza gyarit. Itthon szinte senkit se erdekel, nyugaton megnezik a hangtompitot is kis zseblampaval.
Jajj, ezt akartam:
Sziasztok!

Na meglett a dobom, egy DPM Race személyében, annyi galiba van az ügyben, hogy nincs hangtompító benne, kérdésem van ötletetek, hogyan hol csináltathatnák bele?
Köszönöm a segítséget és ötletelést.

megtarthatod! :)
lehet kell még :) :) :)
Köszönöm szépen!
Szia! Igen, megegyezik. 2003-tól 2006-ig pontosan ugyanolyan.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.
Az érdekelne hogy: 2003-as hornet kipufogója megegyezik a 2005-ösével (Dob+összekötő cső)?
szeretnék egy sportdobot a kicsikére, és találtam is Jó áron csak nem vagyok biztos benne hogy passzol e az enyémre.
alig használt szopóálarc?
hozz valami jelképes másik lomot érte és viheted !
ha nem eladni akarod és tudok vele segíteni rajtad akkor még a lom se kell! :)
Ami változást mutat a diagram tuti seggen nem érzni . Csak a hang meg a tudat , hogy Aprokavics dob van hátul és ez milyen király!
Én amikor felraktam a leot a motorra (nem teljesen nyitott) egyenletesebb lett az alapjárat, csökkent a fogyasztás és dinamikusabb lett a motor. Sokat nem állítottam hozzá. Alapajárati keverék és szinkron. Ezeket a gyáridobhoz is hozzáállítottam. Ami nagyon érdekes hogy felraktam a gyári dobot rájátszottam kicsit a gázzal 2-3x elforgattam olyan 7000ig utána már besokalt, a sporttal nem volt ilyen baj és még kevesebbet is evett pedig többet kellett volna.
Honda kereskedesben, ~ 3000ft/db.
Medve anyám! Tiszta Moto GP topik.
Sziasztok. Tudnátok nekem segíteni, hogy hol tudnék beszerezni füst színű irányjelző burát? Sajnos a hétvégén elhagytam az egyiket.
Én pl. kifejezetten csak a hangja miatt cseréltem le, mert így állat. Ennyi. Vagy azt nem ér?!

Majd ha versenyző leszek biztosan érdekelni fog a görbe is.
Es hanyan panaszkodnak hogy meg szarabb lett nyitott dobbal mint volt. Ugy karburatorosnal mint injektorosnal illik hozza allitani.
én hiszek neked, de én akkor sem éreztem szart sem csak azt hogy hangosabb. A legtöbben csak lecserélik a dobot azt kész, nem állíttatnak semmit.
6.-ban és nem 1-estől a pirosban forgatva.
De most frankón.. amikor ilyen teljesítménygörbét belinkelsz, akkor teljesen meg vagy győződve, hogy semmi változás nincs?
Nem kell kirívó teljesítmény növekedés ahhoz, hogy észre vedd, hogy ameddig a gyári csővel 150-től vánszorog a mutató 200-ig, addig egy nyitottal gondolkodás nélkül megugorja. Hozzá kell tenni, dob és dob között van különbség és ne felejtsük el, hogy illik hozzáállítani a motort is..
Placebo. F@szom..