pontosan így van, a motorozók 95%-a nem veszi észre a különbséget. A gumi választás valóban behatárolt (főleg a túra típusok között) de azért van hozzá. Ahogy írták, amit a keret megenged. 2000
Ez a 16"-os kerék dolog túl van spilázva. A Rossi lehet, hogy észrevenné a különbséget, mi nem fogjuk. Jó gumival ugyan úgy húztam a térdem a Kakucson 16-ossal mint 17-essel.
Az viszont tényleg tény, hogy sajnos bizonyos gyártók kezdenek leállni a rá való gumik gyártásával. Pl. a Bridgestone se gyártja már rá a Battlax S20-at, 2014-ben leálltak. Én még pont tudtam venni. Ez az egy szól ellene a többi népi rege a mi szintünkön.
Magánszemély gépe is lehet egy roncs és külföldi forrásból is lehet jót venni. Egyébként az eladó gépek nagyobbik része külföldi (főleg olasz) import, így hülyeség volna egyből kizárni ezeket.
A legfontosabb különbség a 2000 előtti és utáni gépek között van: az utóbbiakat 16" helyett már 17" kerékkel gyártották. Erre érdemes figyelni. 17" kerékkel állítólag stabilabb a kanyarvétel (én magam soha nem próbáltam a kisebb, 16" kereket) és könnyebb gumit találni is könnyebb rá (ez viszont tény).
2003-tól egy kicsit vagányabb lett a dizájn (pl. hegyesebb farok, farokidomba integrált hátsó lámpa), ill. szebb és jobb lett a fényszóró is. Meg állítólag a fékek hatásfokán is javítottak valamit.
Én leginkább ezeket a 2003-tól gyártott gépeket ajánlanám.
A 2005-től gyártottak műszakilag ugyanazok, csak fordított első telóval, plusz digitális km kijelzővel szerelték őket. Ízlés kérdése, nekem személy szerint jobban bejön a hagyományos kerek műszerfal.
2007-től teljesen megújult a Hornet, az már egy teljesen más motor. Ha tetszik és belefér anyagilag is, műszakilag egyértelműen modernebb (pl. injektor).
És persze a legfontosabb közhelyeket se hagyjuk ki:
1. Állapotot vegyél, ne évjáratot!
2. Ne költsd el az összes zsetont a vásárlásra, mert esélyes, hogy rögtön utána még jelentős összegeket fogsz költeni a gépre: gumik, lánc, folyadékok cseréje, karbiszinkron... meg amiket a vásárlás pillanatában még nem is látsz előre.
2003tól (PC36) már 17" az első kerék. De minden attól függ hogy mennyit szánnál rá. A külföldik ólcsobbak és ha kereskedéstől veszed akkor a honosítást általában intézik ők, így neked nem kell vele bajlodnod. De magánszemélynél talán kevesebb a kockázat a motor előéletét tekintve.
Honda Hornet 600 katalizátor nélküli gyári kipufogó fel megy a katalizátoros modellre, stimmel a felfogatás 1az1-ben?
a hűtő is megvan de kuka!
hidd el amit meglehet javítani azt megjavítjuk vagy javíttatjuk. :)
melyik része kellene?
ezeknél történtek változtatások, főleg előnyére.
Az viszont tényleg tény, hogy sajnos bizonyos gyártók kezdenek leállni a rá való gumik gyártásával. Pl. a Bridgestone se gyártja már rá a Battlax S20-at, 2014-ben leálltak. Én még pont tudtam venni. Ez az egy szól ellene a többi népi rege a mi szintünkön.
Magánszemély gépe is lehet egy roncs és külföldi forrásból is lehet jót venni. Egyébként az eladó gépek nagyobbik része külföldi (főleg olasz) import, így hülyeség volna egyből kizárni ezeket.
A legfontosabb különbség a 2000 előtti és utáni gépek között van: az utóbbiakat 16" helyett már 17" kerékkel gyártották. Erre érdemes figyelni. 17" kerékkel állítólag stabilabb a kanyarvétel (én magam soha nem próbáltam a kisebb, 16" kereket) és könnyebb gumit találni is könnyebb rá (ez viszont tény).
2003-tól egy kicsit vagányabb lett a dizájn (pl. hegyesebb farok, farokidomba integrált hátsó lámpa), ill. szebb és jobb lett a fényszóró is. Meg állítólag a fékek hatásfokán is javítottak valamit.
Én leginkább ezeket a 2003-tól gyártott gépeket ajánlanám.
A 2005-től gyártottak műszakilag ugyanazok, csak fordított első telóval, plusz digitális km kijelzővel szerelték őket. Ízlés kérdése, nekem személy szerint jobban bejön a hagyományos kerek műszerfal.
2007-től teljesen megújult a Hornet, az már egy teljesen más motor. Ha tetszik és belefér anyagilag is, műszakilag egyértelműen modernebb (pl. injektor).
És persze a legfontosabb közhelyeket se hagyjuk ki:
1. Állapotot vegyél, ne évjáratot!
2. Ne költsd el az összes zsetont a vásárlásra, mert esélyes, hogy rögtön utána még jelentős összegeket fogsz költeni a gépre: gumik, lánc, folyadékok cseréje, karbiszinkron... meg amiket a vásárlás pillanatában még nem is látsz előre.
Ezt érdemes elolvasnod:
http://www.sportmotor.hu/motor...
A többiek adnak tanácsot honnan.