Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért olyan nagy különbség nincsen, maga a görbe semmit nem változik csak mindenhol több 1-3 LE-vel. Amit érzel úgy hívják placebó
Nekem az ég világon semmit sem változtatott a sportdob a menetdinamikán.
En most csereltem le a gyarit sportdobra. Hat eg es fold a kulonbseg. Alaprol elkezd huzni eleg szepen es sokkal jobban megy!
mentem egy MT-01-el amiből ki volt vágva a két katalizátor, hangja nagyobb volt valamivel de ha volt teljesítmény többlet, én nem éreztem.
szerintem túl nagy fejleményt ne várjál tőle. Meg amúgy is ne szennyezzük jobban a környezetünket mint "muszály"
Az szomorú mert kíváncsi lennék katalizátor nélkül jobban menne e, mert kocsinál működött :D
nem
Üdv
Honda Hornet 600 katalizátor nélküli gyári kipufogó fel megy a katalizátoros modellre, stimmel a felfogatás 1az1-ben?
3000
Mi az ára?
Nem érdekel valakit ez a tükör?
A hűtő radiátor :D
Köszönöm az infókat!
:)
a hűtő is megvan de kuka!
hidd el amit meglehet javítani azt megjavítjuk vagy javíttatjuk. :)
melyik része kellene?
Sérült a hűtő? mert nekem pont az kellene:D
2000-2003-2005-2007

ezeknél történtek változtatások, főleg előnyére.
pontosan így van, a motorozók 95%-a nem veszi észre a különbséget. A gumi választás valóban behatárolt (főleg a túra típusok között) de azért van hozzá. Ahogy írták, amit a keret megenged. 2000
Ez a 16"-os kerék dolog túl van spilázva. A Rossi lehet, hogy észrevenné a különbséget, mi nem fogjuk. Jó gumival ugyan úgy húztam a térdem a Kakucson 16-ossal mint 17-essel.

Az viszont tényleg tény, hogy sajnos bizonyos gyártók kezdenek leállni a rá való gumik gyártásával. Pl. a Bridgestone se gyártja már rá a Battlax S20-at, 2014-ben leálltak. Én még pont tudtam venni. Ez az egy szól ellene a többi népi rege a mi szintünkön.
Igaz! Rosszul emlékeztem, bocs.
Akárkitől veszed, szerelőt mindenképpen vigyél magaddal!

Magánszemély gépe is lehet egy roncs és külföldi forrásból is lehet jót venni. Egyébként az eladó gépek nagyobbik része külföldi (főleg olasz) import, így hülyeség volna egyből kizárni ezeket.

A legfontosabb különbség a 2000 előtti és utáni gépek között van: az utóbbiakat 16" helyett már 17" kerékkel gyártották. Erre érdemes figyelni. 17" kerékkel állítólag stabilabb a kanyarvétel (én magam soha nem próbáltam a kisebb, 16" kereket) és könnyebb gumit találni is könnyebb rá (ez viszont tény).

2003-tól egy kicsit vagányabb lett a dizájn (pl. hegyesebb farok, farokidomba integrált hátsó lámpa), ill. szebb és jobb lett a fényszóró is. Meg állítólag a fékek hatásfokán is javítottak valamit.
Én leginkább ezeket a 2003-tól gyártott gépeket ajánlanám.

A 2005-től gyártottak műszakilag ugyanazok, csak fordított első telóval, plusz digitális km kijelzővel szerelték őket. Ízlés kérdése, nekem személy szerint jobban bejön a hagyományos kerek műszerfal.

2007-től teljesen megújult a Hornet, az már egy teljesen más motor. Ha tetszik és belefér anyagilag is, műszakilag egyértelműen modernebb (pl. injektor).

És persze a legfontosabb közhelyeket se hagyjuk ki:
1. Állapotot vegyél, ne évjáratot!
2. Ne költsd el az összes zsetont a vásárlásra, mert esélyes, hogy rögtön utána még jelentős összegeket fogsz költeni a gépre: gumik, lánc, folyadékok cseréje, karbiszinkron... meg amiket a vásárlás pillanatában még nem is látsz előre.
Az első kerék már 2000-től 17"!
2003tól (PC36) már 17" az első kerék. De minden attól függ hogy mennyit szánnál rá. A külföldik ólcsobbak és ha kereskedéstől veszed akkor a honosítást általában intézik ők, így neked nem kell vele bajlodnod. De magánszemélynél talán kevesebb a kockázat a motor előéletét tekintve.

Ezt érdemes elolvasnod:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Hát elsőre azt mondom 2004 utáni legyen, a 17 colos első kerék miatt...
A többiek adnak tanácsot honnan.
Sziasztok, milyen évjáratot ajánlotok vételre? És hol érdemesebb, magánszemélytől v kereskedésből venni? (nem értek hozzá egyáltalán)
Egy Jó kis VTR1000 SP2 vagy egy RSV 1000 Factory :) Káöt? biztos jó de csak Oszinak :D