Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom, és találkozunk ott is
Bocsánat. 6-os, csak már nem látok a dühtől.
Melyik ez a szerviz? A 9-es alkatrész akkor mi a lóf@sz? Hadoválnak össze-vissza.
Én meg 10:00-ra regeltem !
10:20-ra regeltem!
Király akkor nem leszek egyedül :) Ha valaki fehérvárat érinti menet közben csatlakoznék.
Ma voltam a szevízben és azt mondták, hogy magától lelégtelenedik, menjek vele nyugodtan csak figyeljem a kiegyenlítő tartályt, hogy ne legyen az alsó nívó alatt. Ja és azt is mondták, hogy nincs rajta se radiátor sapka se légtelenítő csavar, ez a tipus ilyen, így kell légteleníteni, ők is ha ilyen tipuson cserélnek vizet mondják a tulajnak, hogy még nem ment bele a teljes mennyiség folyamatosan figyelni kell a kiegyenlítő tartályt, és akkor lesz jó ha mind a 3 liter benne van és az alsó nívó felett van valahol középúton. A hőfokra meg azt mondták, hogy teljesen normális, lényeg, hogy ne menjen 120 fok fölé a víz mert az már veszélyes, de eddig 110 fölé sose ment.
Én is ott leszek
Jut eszembe, valami tippet kérnék kicsi ciripelést hallok mikor az első féket húzom, tavaly volt cserélve a fékbetét és még van rajta bőven, valami tipp mivel szüntethetném meg? A fék fog rendben van.


Köszönöm!
11:00-ra mentem, de nem vagyok valami nagy mágus, széles még a majrécsíkom:-D
Akkor találkozunk.
Sziasztok!

Minap észre vettem, hogy 100 fölött szinte mindig, de néha már 60-80 nál is a km óra mutatója "lötyög".. --PC36
Pl, ha megyek kb 120-al akkor 110-130 között ingadozik a mutató.

Valaki találkozott már ilyennel? Sebesség szenzor lesz?

Előre is köszi a válaszokat.
Hátul azt a két csavart vedd ki, ami a vázhoz rögzíti a billenő konzolt. Ne a tankból vedd ki és ne a csapot húzd ki a konzolból!
Ezt most nem mondod komolyan. A szervizben mit mondtak? Ők is alulról töltik? Emeld fel a tankot, alatta van a betöltő nyílás. Kiveszed a tanknál a két csavart hátul, majd megemeled a hátulját és hátrahúzod az egész tankot, utána fel tudod emelni az elejét.
Levettem a csövet a magasabb résznél a radiátoron és ott töltöttem fel folyadékkal, a kiegyenlítő tartályt felső nívóig töltöttem ha megy el belőle legyen utánpótlás. Ez honda cb 1300 s tipus, nincs a radiátoron se sapka se légtelenítő csavar, állítólag menni kell vele és majd lassan lelégteleníti magát... menet közben 82-86 fokos a víz de városba egyből felmegy 100 fölé és mikor a ventilátor bekapcsol nem hűl vissza olyan hamar mint szokott, úgyhogy tuti levegős még. Bemásoltam a radiátor képét, nincs rajta se sapka se semmi, a szervízben is mondták...
most jutott eszembe van egy komplett kuplungom, kosarral tarcsakkal csapagyakkal, mindennel egyutt, mind csere ertek felett boven, a tarcsak szinte gyari erteken vannak. Ha kell, olcson megszamitom.
ha a sebesseg nem novekszik a fordulattal, akkor biztos hogy csuszik a kuplung. Van holtjatek a karnal? Ha nincs be kell allitani es ugy megnezni, ha van, akkor ra kell nezni a kuplung tarcsakra meg a rugokra.
Azért szerintem függenek ezek a dolgok nagy mértékben a motorozási stílustol is. Én nagyon hiányoltam.
Sziasztok!

Ha 150 környékén elkzed vánszorogni a motor és a végsebességem 180 van de a fordulat emelkedik az kuplung probléma lesz? Szabad így menni vele?

Előre is kösz, Krisz
Majdhogynem por szerü szemcse, csak összevanak ragadva.
A hütőfolyadék kékes szinü, de világosabb. -35fokot mutat a ketyere...
Nem rozsdás, és még 1x sem fort a vizem!
Csak kiváncsiságbol szedtem le a hütősapkát, és meglepödtem, hogy uszkál benne
Fém reszelék. Remélem nem nagy a baj.
Mondjuk nem lenne baj ha én látnám azt a "fémszemcsét". Ha rozsdaszerű valami, akkor egy alapos átöblítés valami hűtőtisztító adalékkal és utána hűtőfolyadékkal feltölteni. Milyen színű volt a hűtőfolyadék?
Chubby!
Adj tanácsot légyszives!
A hütöben találtam fémszemcse darabokat, meg a sapkán is volt, nem kevé
megtapadt szemcse.
Elég lenne átmosni a rendszert ion cserélt vizzel, majd feltölteni fagyállóval
vagy szét kell szednem a vizpumpát, és megnézni milyen állapotban van?
Akkor a palyan talalkozunk:-)
Szia! Én 11:20-as körön vagyok, Ott leszek a csak a fékjeim győzzék :D
Laza a kormánycsapágy, utána kell húzni!
En is megyek