Ma voltam a szevízben és azt mondták, hogy magától lelégtelenedik, menjek vele nyugodtan csak figyeljem a kiegyenlítő tartályt, hogy ne legyen az alsó nívó alatt. Ja és azt is mondták, hogy nincs rajta se radiátor sapka se légtelenítő csavar, ez a tipus ilyen, így kell légteleníteni, ők is ha ilyen tipuson cserélnek vizet mondják a tulajnak, hogy még nem ment bele a teljes mennyiség folyamatosan figyelni kell a kiegyenlítő tartályt, és akkor lesz jó ha mind a 3 liter benne van és az alsó nívó felett van valahol középúton. A hőfokra meg azt mondták, hogy teljesen normális, lényeg, hogy ne menjen 120 fok fölé a víz mert az már veszélyes, de eddig 110 fölé sose ment.
Jut eszembe, valami tippet kérnék kicsi ciripelést hallok mikor az első féket húzom, tavaly volt cserélve a fékbetét és még van rajta bőven, valami tipp mivel szüntethetném meg? A fék fog rendben van.
Minap észre vettem, hogy 100 fölött szinte mindig, de néha már 60-80 nál is a km óra mutatója "lötyög".. --PC36
Pl, ha megyek kb 120-al akkor 110-130 között ingadozik a mutató.
Valaki találkozott már ilyennel? Sebesség szenzor lesz?
Ezt most nem mondod komolyan. A szervizben mit mondtak? Ők is alulról töltik? Emeld fel a tankot, alatta van a betöltő nyílás. Kiveszed a tanknál a két csavart hátul, majd megemeled a hátulját és hátrahúzod az egész tankot, utána fel tudod emelni az elejét.
Levettem a csövet a magasabb résznél a radiátoron és ott töltöttem fel folyadékkal, a kiegyenlítő tartályt felső nívóig töltöttem ha megy el belőle legyen utánpótlás. Ez honda cb 1300 s tipus, nincs a radiátoron se sapka se légtelenítő csavar, állítólag menni kell vele és majd lassan lelégteleníti magát... menet közben 82-86 fokos a víz de városba egyből felmegy 100 fölé és mikor a ventilátor bekapcsol nem hűl vissza olyan hamar mint szokott, úgyhogy tuti levegős még. Bemásoltam a radiátor képét, nincs rajta se sapka se semmi, a szervízben is mondták...
most jutott eszembe van egy komplett kuplungom, kosarral tarcsakkal csapagyakkal, mindennel egyutt, mind csere ertek felett boven, a tarcsak szinte gyari erteken vannak. Ha kell, olcson megszamitom.
ha a sebesseg nem novekszik a fordulattal, akkor biztos hogy csuszik a kuplung. Van holtjatek a karnal? Ha nincs be kell allitani es ugy megnezni, ha van, akkor ra kell nezni a kuplung tarcsakra meg a rugokra.
Majdhogynem por szerü szemcse, csak összevanak ragadva.
A hütőfolyadék kékes szinü, de világosabb. -35fokot mutat a ketyere...
Nem rozsdás, és még 1x sem fort a vizem!
Csak kiváncsiságbol szedtem le a hütősapkát, és meglepödtem, hogy uszkál benne
Fém reszelék. Remélem nem nagy a baj.
Mondjuk nem lenne baj ha én látnám azt a "fémszemcsét". Ha rozsdaszerű valami, akkor egy alapos átöblítés valami hűtőtisztító adalékkal és utána hűtőfolyadékkal feltölteni. Milyen színű volt a hűtőfolyadék?
Chubby!
Adj tanácsot légyszives!
A hütöben találtam fémszemcse darabokat, meg a sapkán is volt, nem kevé
megtapadt szemcse.
Elég lenne átmosni a rendszert ion cserélt vizzel, majd feltölteni fagyállóval
vagy szét kell szednem a vizpumpát, és megnézni milyen állapotban van?
Köszönöm!
Akkor találkozunk.
Minap észre vettem, hogy 100 fölött szinte mindig, de néha már 60-80 nál is a km óra mutatója "lötyög".. --PC36
Pl, ha megyek kb 120-al akkor 110-130 között ingadozik a mutató.
Valaki találkozott már ilyennel? Sebesség szenzor lesz?
Előre is köszi a válaszokat.
Ha 150 környékén elkzed vánszorogni a motor és a végsebességem 180 van de a fordulat emelkedik az kuplung probléma lesz? Szabad így menni vele?
Előre is kösz, Krisz
A hütőfolyadék kékes szinü, de világosabb. -35fokot mutat a ketyere...
Nem rozsdás, és még 1x sem fort a vizem!
Csak kiváncsiságbol szedtem le a hütősapkát, és meglepödtem, hogy uszkál benne
Fém reszelék. Remélem nem nagy a baj.
Adj tanácsot légyszives!
A hütöben találtam fémszemcse darabokat, meg a sapkán is volt, nem kevé
megtapadt szemcse.
Elég lenne átmosni a rendszert ion cserélt vizzel, majd feltölteni fagyállóval
vagy szét kell szednem a vizpumpát, és megnézni milyen állapotban van?