Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát az lehet.
Valószínű ezért nyirták ki rendszeresen az "első generációs" 1100xx-ek is a fesszabályozót, mert még ott is kapcsolható volt a lámpa...!
a régebbi hornetekben nem tudom hogy ugyanolyan e a fesszab, de ott kapcsolós volt a lámpa tehát nem volt "muszály" működnie.
Nem nem . Ha csökkented a motor fogyasztását, azzal még jobban fog fűteni a fesszab, mert az disszipálja el "felesleget".
A kocsiba a generátor teljesen máshogyan működik.
Na egyszerre ugyan azt irtuk 3-an.
Az auto es a te motorod generatora kulombozo keppen mukodik. Magyarul az allando magneses generatornal a felesleget elfuti a szabalyzo. Persze van olyan motor ahol az auto generatora megegyezik pl ZZR1100 vagy GSXF600.
Amit nem a fogyaszton futesz el teljesitmenyt azt a fesszab futi el.


Nem tudom mi a problemad a halogennel. En meg olcso es minosegi ledet nem lattam. Indexbol van ami jo de az 50korul vab a par... Izzo meg tokeletesen vilagit a halogen nekem a motorban
Ha bekukkantasz az 1100XX fórumba, akkor pont ott is taglalták a napokban!
Amúgy amit a fogysztók nem zabálnak meg és az akkumulátor töltése nem emészt fel, azt a fesszabályozónak kell eltűntetni "hőre konvertálva"!
Fesz szabalyzom miert ne bírná, nem fordítottan aranyos a dolog!?
Ha több a fogyasztáson mintsem annak teljesítménye akkor az hevul ill tönkremegy...
Kocsiba nekem mar évek óta ledjeim vannak mindenhol egyedül az indexben nem es ilyen soha nem fordult elő.mukodtetek egy civices fórumot is es nem egyedül vagyok ezzel es eddig soha senki nem jelezte ezt...nyilván ettől itt lehet mas...
Jogos...igy is lesz...

Bár érdekességképp kiváncsi vagyok h hány motorost allitottak mar rendőrök meg igazoltatás céljából...de amúgy abszolúte igazatok van. Itt mar nem szabad kockáztatni, annyit nem ér az egész...
Fénypontja pont ott van ahol a halogennak, tehát a foncsorra oda vetíti ahova kell. (Ez nem az a smd LED-es "gagyi"fajta. Este még nem teszteltem, igaz a halogent sem, tehát összevetni nem fogom tudni. Max ha mellettem lenne egy másik Hornet....
A helyedben én sem reklámoznám ilyen nyílvános fórumon! És nem is kockáztatnék a finishben, mert ugorhat minden egy pillanat alatt!
Azért nem biztos, hogy reklámoznám...
a fenyvetese milyen? rendesen az utra van iranyitva vagy megy mindenfele?
Reméljük a fesszabályozód is bírni fogja a kisebb fogyasztású ledes izzókat....!
mostanában csináltam egy kis módosításokat:

-mivel ki nem állhatom a halogén fűtőtesteket rendeltem nagy teljesítményü ledeket csak sajna nem fért el, így ezt az új generációsat raktam bele...
-indexek is ledesek, nomeg design-osak
-...és felkerült a tankra a matrica is

köv módosítás, a seb.fokozat beszerelése...

...ja és ma sikeresen teljesytettem a rutint...ha minden jól megy 29-én forgalmi vezetés és vizsga...addig nyomom jogsi nélkül ahogy eddig is...(gondolom ezzel nem vagyok egyedül
ha ott olajos akkor tuti szimering gondod van.

kérdés h hogy amit beraktak hogy rakták be.

tapasztalatból mondom,h ha pl.nem húztak zacskót vagy szigszalagot akkor az éles pereme simán megsérthette oly módon h simán ereszt...
amit még láttam az enyémen,h kavics vagy valami megsérhette és volt 3 apró nyom a villa azon szakaszán ami a munkatratomány volt, és az ujjad véighúza simán érezhető volt....én azt is addig políroztam míg az ujjammal nem éreztem azokat...

szóval ha nem került olajd a szimering külső falára behelyezés következtében akkor sajnos ismét zét kell szedned mert az lesz a gond(ha kivűlre került volna olaj az már egy két nap alatt el kellett volna folynia)
Ha a krómszár tövét nem arra értetted, amit bejelöltem, hanem azt, ahol a szürke végébe belemegy a kerék tengelye, akkor nem a krómszár töve. Laikusként próbálom érthetően leírni a problémát.

Érdekes még, hogy nem végig körben olajos a szár fényes és szürke részének találkozásánál, hanem csak ott ahol bejelöltem.
Ne ennek mégegyszer nekifutok...


Elérhetőségek:
csizil@freemail.hu
30/443-8814 Csak csörgess meg, visszahívlak!
Megpróbálok feltenni egy képet illusztrációként. Nem az én motorom, netes kép. Enyém nem ABS-s. A piros karikával jelzett részen jelentkezik.

Igen a krómszár töve. De hogy a tengelyagy alatt mire gondoltál az nem világos.
De neked a krómszár tövénél a tengelyagy találkozásnál olajos, nem?
Ha alul lenne laza a csavar, akkor maximum a teló alján lenne olaj nyom.
Már egyszer írtam egy litániát, de kidobott ez a szar.
Van egy elérhetőséged?
Köszi a tippet RC51. Akkor mondjuk újból lehet szétkapni az egészet, jól gondolom? Szétszerelésnél, amit írtál azt miből lehet észrevenni?

Azt kifelejtettem, hogy PC41, fordított telós, de gondolom a korábbi beírásokból ezt levettétek.
Ha ott alul a telo szár alján nedves.
Valószínű alul a csavar ami fogja a dugattyút nincs eléggé meghuzva vagy az alu (legtobbszor réz ) tömítő karika fáradt el.
Múltkor lepucoltam a telót, minden faca szárat volt. Ma megint mentünk és alul a tövében megint olajos volt.

A szár maga csont száraz.

Sehol egy gyűrű körben, ahogy a szivárgásnál nyomott szokott hagyni a fékpor, meg minden kosz miatt.
Csak az egyik telószárnál van ez. Pont annál, amelyiknél korábban elfáradt a szimering.

Chubby szerinted, így látatlanba?

(Én még mindig abban bízom, hogy a beépítésnél használt többletcucc jön ki. Kérdés, hogy miért csak az egyik szárnál?)