Nem lehet, hogy fent maradt a kereskedés képe? Kereskedés nem szokott kamuzni, ráadásul ezek a kerepesiek, akik Horneteznek. Ha magánszemély lenne, még tartanék is a kamutól.
Na dobot keresek a gépemre és ilyenkor szoktam a hasznaltauto-t is nézni, mert volt hogy már eladó gépről sikerült vennem dobot.
Most viszont ráakadtam a saját gépemre mint eladó:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-8491050
Ez az enyém! T uti mert ezen képek alapján vettem meg, és a tükör annyira egyedi, hogy nem láttam még más gépen.
Szóval ha nézitek ez jusson eszetekbe:-D
Igazán nincs mit Gondos munka, néhány szerelő példát vehetne.
Azért volt benne szemét rendesen. Kicsit ijesztőbb, mint a kupaknál úszkáló apró darabok.
Más! A generátor deklit már te cserélted, vagy ilyen volt, amikor vetted?
Segítséget kérnék színkóddal kapcsolatosan. 2003-as 600-as Hornet-om van sajnos sikerült csúszni vele. Az ülés alatti kód az eredeti kék színé, de én már (metál) feketén vettem. Légyszi akinek fekete van, vagy ismeri a kódokat írjon nekem egy üzenetet. (akármilyen feketével is fújhatták, de minden egyebet Hondánál szervizeltek, szóval remélem hogy a szín is eredeti 2003-as Hornet fekete) Előre is köszönöm!
Elvileg pici aluminium szemcsék. Elképzelhető hogy még
gyári hütőfolyadék volt benne... most megnézve a hűtősapkánál
már nem látni semmilyen szemcsét, bár még csak annyit ketyeget mig
bekapcsolt a venti. Most 104nél kapcsolt be, az eddigi 106 helyet
kedden megyek egy pár száz km-es turát vele, remélem nem lesz gond.
sziasztok egy kis helpdesk re lenne szükségem keresek jó állapotú csúszás mentes kuplung és váltó deknit (2002 es hornet pc36) esetleg ha van valakinek az írjon hátha. Az eredeti gyári nagyon húzós összeg ami bontóba van meg már nagy valószinüséggel kapott... de ezért probálok vadászni jobbat
Szép hétvégét fórumozók!
A mai nap szert tettem egy 2003-as Hornetre alias Zümi.
Kérdéssel kezdenék rögtön mikor kell olajat cserélni és milyen kell neki? Hol lehet hozzá kapni kormánymagasítót,valamint kuplunghoz csapágyat?
Chubby!
Köszönöm a segítségedet, sok hasznos infót kaptam tőled!
Csatolok egy pár képet! Ugymond fokozatonként... 2x öblitettem át a rendszert ion cserélt vízzel, mert az 1. öblités után még nem volt az igazi, meg muszáj voltam kiszerelni a kiegyenlítőt, mert a a falán még nem kis mennyiség tapadt meg, és nem láttam volna értelmét úgy feltölteni fagyállóval... Életemben elöször szedtem szét ennyire a gépet, szóval 2.5 órámba telt a művelet, de úgy érzem megérte , most még hagyom hűlni a gépet , és utána megnézem, hogy mennyi folyadék kell még a hűtőbe és kész.
Chubby!
Megprobáltam lefényképezni azokat a szemcséket amiket mondtam neked.
Bocsi az elírásért, pedig nem vagyok szín vak , csak most jobban kivehető volt, hogy nem kék, hanem zöld színű a hűtőfolyadék!
Esetleg így tipped ,hogy mekkora lehet a baj? Mert gondolom ez nem természetes, hogy iciripiciri szemcsék úszkálnak a hűtővízben...
Az egyik képen a hűtősapkának a gumi részén tapadt meg a szemcse, a másik képen, pedig kicsit levakartam róla, és a tenyeremre próbáltam rakni, már amennyire sikerült....
Előre is köszönöm a válaszodat!
2004-es gépre kell:
mivv x-cone
DPM Race
Köszönöm!