Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeretek olyan emberekkel beszélgetni a villamosságról akik nem néznek azonnal hülyének mert nem tudom :) Érdekel a dolog csak a tanárom régen nem magyarázta el most meg már valahogy meg kell oldani ha úgy alakul :)
Az élet nagy tanító mester, aztán a MAMI, de ha nem figyelsz akkor nem tudod kimérni a fesszabályzót.
Teljesen igazad van ezért írtam hogy a H4 nem volt jó ötlet :D Ugye mákom volt mert az 1ik döglött volt.
Eleve 50-70 Volt között tölt terheletlenül a tekercs. A H7-nek már lőttek is. És honnan tudod, hogy az egyik tekercs 40V-ot tölt, a másik 70-et és a harmadik 60-at? Látod, hogy halványabb? Érték kell, nem becslés. Tessék csak használni a multimétert :)
Egyébként nem kötelező kipróbálni én speciel bátor voltam :D
Hogy méred ki a fesszabályzót ha nem férsz hozzá a diódákhoz? :) ( Nem kötekedni akarok, érdekel mert mi kollégákkal nem jöttünk rá hogyan kell :D )
De működött :) Én mondjuk egy H4 55W os izzóval próbáltam le ami utólag nem volt 1 jó ötlet mert kevés fogyasztónak :) Egy VT1100 Shadow-on próbáltam ki, ott menetzárlat jött elő, nem volt normális töltése.
Ki lehet mérni a fesszabályzót és a generátort is. Az a lámpás verzió elég romános
Javítsatok ki ha valamit rosszul írtam :) Kontakt is lehet ( és reméjük annyi is a baja ) A fesszabályzó elvileg a villanyaknál kéne lennie a tank alatt. Nekem még egy gyári bontott volt fent amit vettem pedig alu hűtőbordás.
Én már jártam így. Nekem a fesszabályzóm szállt el igaz én nem láttam a stekkert mert nem én cseréltem. A fesszabályzót otthoni körülmények között nem tudod kimérni így valószínűleg kuka ( 17000 ft ért lehet rendelni a netről az enyém is azzal megy ). Annyit tudsz csinálni hogy megnézed a generátor megmaradt e. http://www.motobees.com/index.... Itt találsz Generátor teszt címszó alatt 1 videót. Leírás nincs benne de annyit tudsz csinálni hogy a 100w os izzóra rákötsz 2 vezetéket. Lehúzod az állórész stekkerét amiben van 3 kábel, mind a 3 1-1 tekercs. Az izzó+kábel segítségével járó motornál ( aksiról fog menni ) kezd el összekötni 1-et 1 másikkal és járd végig. (mindegyiket tekercset próbáld le mindegyikkel) Ha a bekötés után a fény mind a 3 nál azonos akkor rendben van. Ha nem, mondjuk az 1ik halványabb vagy fel sem villan akkor tekercs vagy menetzárlatos vagy testzárlatos ( a testzárlatnál mint a 3 tekercset testeljed le egyesével, ahol felvilágít testzárlatos )
A jobb hűtést a mögötte lévő alu lap és a váz adja. Amúgy nem gyári a fesszab
Jó kérdés, nem tudom...... így vettem :D szerintem a jobb hűtés miatt rakta ki az előző tulaj vagy fene se tudja, de ezen már én is sokat gondolkoztam.....
Az a fesszab miért az akksi mellett van? A vázon kéne lennie.
Megesik. A rossz kontakt miatt ég el a saru, megnő a csatlakozásnál az ellenállás és ezért melegszik túl. Cseréld ki a sarukat és elviekben jó lesz. 13-13,5 között tölt fordulaton.
Sziasztok! Tegnapi napon megvolt az első lerobbanásom....... :D (pc34 1998) Elszállt a töltésem. Itthon szétkaptam a mocit, kivettem az aksit rámértem és 11.78V-ot mutatott teljesen lemerülve, szerintem nem zárlatos viszont a feszszabályozónak a csatlakozója nem túl szép látvány...... konkrétan szétégett, úgyhogy szerintem ez lesz majd a ludas. Szerintetek cserés lesz a feszszabályozó vagy esetleg a generátor szarakodik? ha feltölt az aksi rámérek hogy van-e töltés, meg a generátor oldalról is. Járt már valaki így? Köszi előre is a segítséget!
Az is előfordulhat, de a lapát is lelazulhat. Be tudsz nyúlni, kézzel mozgasd meg a lapátot, nézd meg mit csinál.
Sziasztok.

Tegnap dugoba keveredtem ezalltam nagyon meleg lett a moci. Bekapcsolt a ventilator es eleg hangossan kerreg. Mi lehet a problem? Csapagyas?
köszi
Fékezésnél főleg Ha kisit súrlódik az teljesen normális, de azért ne szoruljon a kerék.
Ki kell venni a kereket és akkor simán bemegy. Kicsit befordítod alul a teleszkópokat, hogy az első fül be, a hátsó kicsit kijjebb kerüljön és akkor nem karcolod össze a sárvédőt.
Sziasztok!

Nektek beleér a fékbetét az első tárcsába mindig vagy ez nem teljesen egészséges?
Én például jobban szeretem mint a gyárit.
Sziasztok! 2001 évjáratú hornet 600 ra szeretném felrakni az első sárvédőt,hogyan kezdjek neki mert nagyon nem akarja az igazat adni.
Mi lenne a helyes műveleti sorrend? Előre is köszi!
Sziasztok!
Az azért érdekes, hogy kb 3-4 hónapja a többség itt mutogatta az új fék és kuplung
karokat, aztán meg sorban váltók meg tőlük...
Én szinte alig veszek észre különbséget, talán egy picit vastagabb, de tényleg jó
azt persze nem állítom hogy jobb mint a gyári, de megvagyok elégedve vele
Megint elfelejtem: czekmeisterd(kukacccc)gmail.com