Nem kell légteleníteni, magától megy.. Hol töltötted fel? Valahol csak van egy sapka Töltsd tele a hűtőrendszert, felső nívóig a kiegyenlítőt, tedd vissza a sapkát, majd melegítsd fel. Ha kihűlt ellenőrizd a hűtőrendszerben a szintet (töltsd csurig), majd a kiegyenlítőben állítsd alsó nívóig a hűtőfolyadékot.
Van valakinek ötlete, hogy milyen módon tudom a cb-n lelégteleníteni a hűtőrendszert? Most cseréltem hűtővizet, gyárilag 3 liter kell bele, ebből csak 2,5 liter ment bele (előtte az utolsó cseppig leengedtem a régit, megmértem) és a kiegyenlítő max jelzésnél van. Nincs rajta radiátorsapka és légtelenítő csavar se.
A motor kapott egy gyárinál szélesebb kormányt és az óta 180 felett elkezd lengetni a motor ( jobban belém tud kapni a szél, mint a gyári szűk kormánynál). Ez a jelenség akkor is jelentkezhet, ha intenzíven gyorsítók és elkapok egy buckát (magyar utak). És kellene pár ötlet, hogyan tudok ízlésesen felszerelni kormánylengés csillapítót...
Mivel tapasztalatok alapjan mar egyik akksi sem fogja addig birni mint a masik, igy en azt javaslom a bardiban vagy unixban ahol van kedvezmenyed vegyel egy olcsot, 2-3evig birja az is, es ~5000ft mig a yuasa lehet birni fogja 4evig de 4* annyiba kerul
en nemreg vettem, a motoralkatresz.eu-n talaltam a legolcsobban. A tiedbe nekem (kis kedvezmennyel) 23850-t ir. Erdekes hogy 9AH-s kell, mig a regebbiekbe eleg volt a 6 is.
Hali!
Annyi bizonyos, hogy nem sima vízzel van feltöltve, mert -35fokot mutat a mérőm , meg a színe az amolyan kékes-zöldes árnyalatú de inkább világosabb kékhez tudnám hasonlítani.
Viszont kicsit dilemmázok ,hogy azt tudom hogy Nitrit-Foszfát és szilikát mentesnek kell lennie a hűtőfolyadéknak.
De!
Nekem van itthon bontatlan kiszerelésben Favorit G12 alu hűtőfolyadékom, ami a 3 szempontnak megfelelne, de nem tudom, hogy érdemes e azzal feltölteni, miután átmostam a rendszert...
Az ,hogy a színe rózsaszín az egy dolog...
Vagy feltétlenül olyan folyadékot nézzek amit motorkerékpárhoz ajánlanak?
Amit néztem az a Motul Moto cool factory line lenne ami megfelelne a kritériumoknak, de az 3600ft 1 Liter, ha jól tudom 4 liter elég lenne, de javítsatok ki ha tévedek! a Másik a Motul moto cool expert , az pedig ha jól tudom szilikátot tartalmaz, de ebbe is javítsatok ki ha tévedek!
Vagy ti mit használtok, javasoltok?
Köszi a segítséget előre is!
Szerintem is mindenekelőtt egy alapos átmosás kellene neki, aztán meglátod, mi jön ki belőle. Lehet, hogy nem is hűtőfolyadék van benne, hanem csak víz (vagy nem megfelelő arányú a keverék) és amiatt korrodálódott a rendszer.
Sziasztok Urak!
Volna egy kis problémám, remélem nem nagy a baj
Gondoltam egyet és leelenöriztem a folyadékokat a gépben, és azt tapasztaltam, hogy a hűtősapkán nagyon finom fémszemcsék vannak, azt lepucoltam, meg újjal kihalásztam egy kisebb dababot a betöltő faláról.
Nem eszi sem az olajat, sem a hűtőfolyadékot, mert a hűtő is teli van, meg a kiegyenlítő tartálynál is max szint alatt van 1-1.5cm-el
1X Semm fort a víze.
Mi lehet a baj? Nem tudom, hogy volt e már benne fagyálló cserélve, mert 24ekm-nél, csak annyit irtak a könyvébe, hogy karbiszinkron, szelep állítás, olaj+folyadékok és szürők cserélve
Tapasztalt már valaki ilyet?
Elég lenne átmosni, átöbliteni a hűtőkört ion cserélt vìzzel majd fagyállóval feltölteni?
Köszi a válaszokat
Van valakinek ötlete, hogy milyen módon tudom a cb-n lelégteleníteni a hűtőrendszert? Most cseréltem hűtővizet, gyárilag 3 liter kell bele, ebből csak 2,5 liter ment bele (előtte az utolsó cseppig leengedtem a régit, megmértem) és a kiegyenlítő max jelzésnél van. Nincs rajta radiátorsapka és légtelenítő csavar se.
De hasznos szerintem nagyon.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszi a segítséget, de azzal a céggel én befejeztem az együttműködést...
Motyó odaért?
Vettem egy riasztót, kérdésem ötlet Bp-en hova vigyem ahol beszerelik rendesen?
Kit ajánlotok?
Köszönöm!
7,5 év után a gyári yuasa akksi megköszönte az együtt töltött km-eket, és további széles utat kívánt...
Annyi bizonyos, hogy nem sima vízzel van feltöltve, mert -35fokot mutat a mérőm , meg a színe az amolyan kékes-zöldes árnyalatú de inkább világosabb kékhez tudnám hasonlítani.
Viszont kicsit dilemmázok ,hogy azt tudom hogy Nitrit-Foszfát és szilikát mentesnek kell lennie a hűtőfolyadéknak.
De!
Nekem van itthon bontatlan kiszerelésben Favorit G12 alu hűtőfolyadékom, ami a 3 szempontnak megfelelne, de nem tudom, hogy érdemes e azzal feltölteni, miután átmostam a rendszert...
Az ,hogy a színe rózsaszín az egy dolog...
Vagy feltétlenül olyan folyadékot nézzek amit motorkerékpárhoz ajánlanak?
Amit néztem az a Motul Moto cool factory line lenne ami megfelelne a kritériumoknak, de az 3600ft 1 Liter, ha jól tudom 4 liter elég lenne, de javítsatok ki ha tévedek! a Másik a Motul moto cool expert , az pedig ha jól tudom szilikátot tartalmaz, de ebbe is javítsatok ki ha tévedek!
Vagy ti mit használtok, javasoltok?
Köszi a segítséget előre is!
Volna egy kis problémám, remélem nem nagy a baj
Gondoltam egyet és leelenöriztem a folyadékokat a gépben, és azt tapasztaltam, hogy a hűtősapkán nagyon finom fémszemcsék vannak, azt lepucoltam, meg újjal kihalásztam egy kisebb dababot a betöltő faláról.
Nem eszi sem az olajat, sem a hűtőfolyadékot, mert a hűtő is teli van, meg a kiegyenlítő tartálynál is max szint alatt van 1-1.5cm-el
1X Semm fort a víze.
Mi lehet a baj? Nem tudom, hogy volt e már benne fagyálló cserélve, mert 24ekm-nél, csak annyit irtak a könyvébe, hogy karbiszinkron, szelep állítás, olaj+folyadékok és szürők cserélve
Tapasztalt már valaki ilyet?
Elég lenne átmosni, átöbliteni a hűtőkört ion cserélt vìzzel majd fagyállóval feltölteni?
Köszi a válaszokat