Elvileg vissza lehet vinni következmény nélkül a gépet ha tényleg nagyon rossz. A szerződéstől való elállás nem tudom hány napig tart :S 1 Haverom járt úgy autóval hogy úgy vette meg kereskedőtől hogy én nem néztem meg előtte és amikor 1-2 napra rá átjött hogy nézzem meg akkor lehetett látni hogy a kocsi 2 darabból volt összehegesztve. Visszavitte és bírósággal fenyegetőzött így kapott 1 másik töretlen szép kocsit
Ha kereskedőtől vetted, gondolom, vállaltak rá pár hónap garanciát - amit persze eszükben sincs a gyakorlatban is bevállalni, ha nem nagyon muszáj. Ezért hajtanak el ilyen hülyeséggel.
1. Legyél sokkal rámenősebb és érvényesítsd a garit. Kitartás és erős idegzet kell hozzá, mert értenek a sumákoláshoz, plusz hetekig pihen majd náluk a géped, mert az ingyen meló nem élvez elsőbbséget. És... miután visszakapod sem lehetsz benne biztos, hogy rendesen megcsinálták.
2. Vagy hagyd a kereskedőt a francba, keress egy megbízható szerelőt és szedesd vele rendbe a vasat. Pénzbe kerül, de lehet, hogy jobban jársz, mert nem idegeskedsz rajta annyit és előbb tudod használni a motorod.
Ugyanígy jártam tavaly a Honda Wilkernél (Fót) és a második kéthetes kényszerpihenő után inkább letettem a gariról. Nem bántam meg, hogy otthagytam azt a tróger bandát.
Az enyém full szivatóval be sem hajlandó indulni :) ráhúzom félig és bárhol bármikor szépen beindul :) Amíg melegszik 1800-on van de ahogy elkapja a lapot úgy 15 másodperc után felugrik 3000-ig és azonnal el is veszem tőle :) Teljesen jó. Ahogy most is és régebben is olvastam, nincs 2 karbis Hornet amit ugyanúgy kéne indítani :D
Nekem PC-34 van bár más fajta probléma de ez sem megszokott és nem igazán tudom még miért van......... Tavasszal és ősszel amikor 10-20 fok között van a hőmérséklet hidegen szivatót ráhúzva pöcre indul, 15 másodperc után visszaengedem és szépen jár. viszont nyáron amikor már melegebb van 20 fok felett akkor ha szivatóval indítom nem indul be. Arra jöttem rá, hogy ha hidegen szivató nélkül indítom beindul pöccre majd 5 másodperc után leáll. Ezután ráhúzom a szivatót és ugyan olyan jól indul mint tavasszal....... Valaki tudja mi lehet ennek az oka? A gyertyákat már kicseréltem gyárira, azok biztos hogy jók. Én arra gondoltam hogy még tavasszal állították be a karbit és talán ezért de ez csak felvetés :D valamint karbi takarítás 3 éve biztosan nem volt se szinkron szal még erre gyanakodok... köszi előre is a segítséget :)
Sziasztok!
Most olvastam vissza, hogy a kolléga gépe nehezen indul hidegen, de ha beindul
akkor full szivatóval 4000ig felmegy az alapjárata.
Az normális?
Nekem is pöc-röf és indul a gép teljes szivatóval gáz nélkül, még több 7 állás után is, de csak kb 1600-1700ig megy fel a fordulat.
Vagy nektek meddig megy fel szivatóval az alapjárat? Pc36
Az normális nekem is a végén emel úgymond nagyobbat, ezzel a szivatót kizárnám.
A gyertyákat nézd meg egyszer mikor mentél vele egy kört.
Ha egyformák tipusra és szép gesztenyebarnák a végei akkor az is okés.
Maradt az üzemanyagrendszer karbi kombó, azt viszont ha nem vagy hozzáértő akkor vidd el valamelyik szerelőhöz szerintem.
Nálam pöc röff, indítom, elsőre elkapja, kicsit ráhúzom a szívatót, pár másodperc után lehet is vissza engedni kb a feléig, így jár egy picit, majd utána szívató vissza nullára és szépen melegszik.
Nemrég vettem egy 2005ös hornetet egy kereskedésből. Az a problémám hogy hidegen nagyon nehezen akar elindulni. Felhívtam a boltot a problémával; azt mondták hogy hornet betegség; könnyen beköpi a gyertyát. Hát én nem akarom elhinni hogy minden hidegen indulás majdnem egy akksi teljes lemerítésével kell hogy kezdődjön... Próbáltam szivatóval; szivató nélkül indítani. A legkönyebben szivató nélkül szokott indulni nagy nehezen. Esetleg valaki találkozott hasonló problémával? Tényleg igaz lenne hogy hornet betegség?
A kolléga motorjának valószínűleg elég lenne egy alapos átnézés és karbantartás.
1. Legyél sokkal rámenősebb és érvényesítsd a garit. Kitartás és erős idegzet kell hozzá, mert értenek a sumákoláshoz, plusz hetekig pihen majd náluk a géped, mert az ingyen meló nem élvez elsőbbséget. És... miután visszakapod sem lehetsz benne biztos, hogy rendesen megcsinálták.
2. Vagy hagyd a kereskedőt a francba, keress egy megbízható szerelőt és szedesd vele rendbe a vasat. Pénzbe kerül, de lehet, hogy jobban jársz, mert nem idegeskedsz rajta annyit és előbb tudod használni a motorod.
Ugyanígy jártam tavaly a Honda Wilkernél (Fót) és a második kéthetes kényszerpihenő után inkább letettem a gariról. Nem bántam meg, hogy otthagytam azt a tróger bandát.
Te melyik kereskedőnél vetted?
Ez nem bug, hanem feature! Lopásvédelem szempontjából kifejezetten hasznos!
Most olvastam vissza, hogy a kolléga gépe nehezen indul hidegen, de ha beindul
akkor full szivatóval 4000ig felmegy az alapjárata.
Az normális?
Nekem is pöc-röf és indul a gép teljes szivatóval gáz nélkül, még több 7 állás után is, de csak kb 1600-1700ig megy fel a fordulat.
Vagy nektek meddig megy fel szivatóval az alapjárat? Pc36
A gyertyákat nézd meg egyszer mikor mentél vele egy kört.
Ha egyformák tipusra és szép gesztenyebarnák a végei akkor az is okés.
Maradt az üzemanyagrendszer karbi kombó, azt viszont ha nem vagy hozzáértő akkor vidd el valamelyik szerelőhöz szerintem.
Nem Hornet betegség....
Nemrég vettem egy 2005ös hornetet egy kereskedésből. Az a problémám hogy hidegen nagyon nehezen akar elindulni. Felhívtam a boltot a problémával; azt mondták hogy hornet betegség; könnyen beköpi a gyertyát. Hát én nem akarom elhinni hogy minden hidegen indulás majdnem egy akksi teljes lemerítésével kell hogy kezdődjön... Próbáltam szivatóval; szivató nélkül indítani. A legkönyebben szivató nélkül szokott indulni nagy nehezen. Esetleg valaki találkozott hasonló problémával? Tényleg igaz lenne hogy hornet betegség?
Előre is kösz; Krisz
2004-ben sárga és fekete szinekben jött ki?
Most csinaltam 110 be volt ugyhogy csak honositani kellet mert volt rajta kinti muszaki. Az ugyintezo a haverom volt mas 120ba csinalta volna.