Miután felgyulladt a lámpa átforditottam tartalékra, de amikor megálltam tankolni még volt benne benga "bőven".
És a szint jelző sem folyamatosan világított hanem néha néha felgyulladt. Gondolom pont határértéken volt..
De akkor ez normális, hogy ha nem váltom át egyből tartalékra akkor nem kap annyi naftát sima nyitott állásba?
Egyszer én is jártam így. Menet közben leállt először az egyik henger, aztán a második is, aztán lefulladt. Az a szemétláda üzemanyag szintjelző pedig csak újraindításkor gyulladt fel, miután már próba-szerencse alapon magamtól is tartalékra állítottam a benzincsapot.
Én azóta inkább minden tankolásnál nullázom a napi km számlálót és 170 km-enként megállok tankolni. Megfigyeltem, hogy városi használat mellett nekem kb. ennyi a hatótáv. Az üzemanyag szintjelzőben pedig többé nem bízom.
Szóval én is ugyanarra tippelnék, mint Hornet1990. A jelenség valószínű oka: kifogyott a nafta.
Érdekes dolgot tapasztaltam ma PC36-omnál. Üzem meleg motornál egyszer csak az alapjárat annyira leesett hogy leállt a motor. ujrainditottam de ugyanugy leállt. Rátettem a szivatót, majd pár másodperc után vissza vettem és rendbe jött..
Majd pár száz méter után kigyulladt a benzin lámpa.(vagyis inkább villogott össze vissza.)
Elmentem tankolni, de csak kb 10 litert tudtam belepakolni.
Nem biztos hogy a kettő összefügg de hátha már valaki találkozott ilyennel.
Jövő héten viszem átnézetni a motort, mert most vettem kb 2 hete. De addig is hátha tud valaki mondani valamit rá hogy mitől lehet.
Tiszteletem!
2007es pc41 em van, pici gondom van vele.alacsony fordulaton picit habog, egyenletes lassú haladáskor be-be dadog,fordulaton hibátlan. Más esetleg tapasztalt ilyet?
Várom az értékes és hasznos válaszokat!
Köszönöm,széles utat!
Tudod!
Netről olcsó lánc! Másé is ilyen! Drótkefe! Arany meg forogjon, Bubusnak van alkatrésze! Bla-bla-bla !
Túl görcsölöd cimbora, használd ne nézegesd !
Nem kell rá.. legyen jó aa kormánycsapágy és legyen megfelelően lehúzva. A Hornet nem hajlamos szitálásra.. kivéve ha puffos, de akkor kanyarodni is rémálom.
És a szint jelző sem folyamatosan világított hanem néha néha felgyulladt. Gondolom pont határértéken volt..
De akkor ez normális, hogy ha nem váltom át egyből tartalékra akkor nem kap annyi naftát sima nyitott állásba?