Erosebb nem lesz egy sportszurotol, injectorost meg is tudja viccelni(elenne padolas nem keves penzert). 15000Ft, kell hozza folyadek amivel kimosod es amivel befujod. En nem tennek sport szurot egy utcai utcan hasznalt motorba. Tobb dzsuvat enged be, dragabb es semmi plusszt nem ad.
Üdv Petyus!
Nekem személy szerint még nincs tapasztalatom sportlégszűrővel
kapcsolatban (motoron), hogy melyik lenne a jobb, vagy tartósabb.
De én személy szerint az Ago motors-nál található pipercross-ra szavazok, mert tavasszal én is tervezem hogy kipróbálom.
Nem hiszem, hogy a K&N szűrője nagyon kimagaslana ,inkább csak a neve miatt drága, de biztos hogy az is jó...
Itt a legtöbben szerintem a K&N használják, aztán hogy milyen tapasztalatuk van arra én is kíváncsi lennék.
Autónál én JR-t használok, de azt is csak tavasz közepétől kb őszig
, váltózás talán csak annyi, hogy érzékenyebb a gázadásra, fogyasztást meg ilyesmit én nem véltem felfedezni, ha nehezebb a lábam akkor többet eszik ennyi...
Gyakorlatilag tényleg majdnem ennyi :D
Kell hozzá egy kábel, egy jó akksi, meg a kulcs.
A főtengely-jeladó vezetékén keresztül kell programozni. Kb. 5 perc
Pontosan itt nem tudom mi történik de itt is valamit a kulccsal variálnak,igaz ez nem Hornet csak hátha valaki meg tudja mondani hogy mit csinálnak itt:
Ja hogy kell hozzá valami spéci cucc?! Azt hittem, bedugod a helyére, átkötsz valahol 2 vezetéket, hármat tekersz a gázkaron, kétszer benyomod a hátsó féket elmondasz egy csiribú-csiribát és annyi.
Nekem személy szerint még nincs tapasztalatom sportlégszűrővel
kapcsolatban (motoron), hogy melyik lenne a jobb, vagy tartósabb.
De én személy szerint az Ago motors-nál található pipercross-ra szavazok, mert tavasszal én is tervezem hogy kipróbálom.
Nem hiszem, hogy a K&N szűrője nagyon kimagaslana ,inkább csak a neve miatt drága, de biztos hogy az is jó...
Itt a legtöbben szerintem a K&N használják, aztán hogy milyen tapasztalatuk van arra én is kíváncsi lennék.
Autónál én JR-t használok, de azt is csak tavasz közepétől kb őszig
, váltózás talán csak annyi, hogy érzékenyebb a gázadásra, fogyasztást meg ilyesmit én nem véltem felfedezni, ha nehezebb a lábam akkor többet eszik ennyi...
Mit javasoltok erre a jó magyar utakra.....
Kell hozzá egy kábel, egy jó akksi, meg a kulcs.
A főtengely-jeladó vezetékén keresztül kell programozni. Kb. 5 perc
de ha valakit érdekel akkor a Youtubon Programming new HISS keys on Honda VFR800 néven van. Horenetet nem találtam.
http://youtu.be/db0ee6u7CjQ
Akkor lehet a kormány csapágyat is cserélem, gondolom a bázis motornál megfeleő minőségűt adnak abból is.
Kérdésem az lenne hogy milyen márkát érdemes belerakni, vagy csak gyárit?