Nekem olyan volt az is hogy azt latom hogy gyorsul csak nem erzem, keveset mentem vele igy nem mondok velemenyt de en akkor lemondtam rola hoggy 900asra cserelnem a 600ast. De ugyerzem teljesen mas a stilus igy nem akarok negativat mondani rola
Megmondom az igazat hogy nem is találtam olyat a neten ami tetszene.
Kawasaki er6n-el mentem mostanában,tudom az vagy 30 lóval gyengébb mint a hornet ,de azzal nem kell váltogatni minden előzésnél. Nekem ez fontos.
Egyébként igazad van, nem így direktben alkudnék ennyit. De alkudni többféleképpen lehet:
Ez a téma egy elvileg 2005-ös gumival áruba bocsátott motorral kapcsolatban indult. Ha tényleg AZONNALI cserés pl. a gumi, akkor nem a vételárból alkudnék, hanem azt mondanám a kereskedőnek, hogy az adott vételár mellett kérek rá egy garnitúra új gumit.
Ez neki nem 70-80 ezerbe fáj (olcsóbb beszerzés, havi fixért dolgozó gumis alkalmazott), te mégis ennyit spórolsz meg vele.
Persze ezt csak akkor, ha a gumi tényleg teljesen kuka. Egy 50%-os guminál pl. nyilván "puhábban" van csak esély az alkudozásra, mert arra mondhatja, hogy még használható, vidd el így.
Azért az nem kicsit gyanús, hogy nekik két ilyen kevés km.-es hornetjük is van de vannak még csodák. Pár tipp: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_750-8481951 http://www.moto.it/moto-usate/honda/cb-1000-r/cb-1000-r--2008-10/index.
html?msg=5663519
Ha van megbízható szerelő ismerősöd, mindenképpen vidd magaddal! Ha nincs, "bérelj fel" egyet, hogy menjen el veled. Szokták vállalni, az ilyen meló "könnyű kereset" nekik. 5-8 ezret megér, ha megment egy ócskavas megvásárlásától. Vagy, ha az általa jelzett hibákat említve jó sokat (pl. gumi 70-80e, láncszett 40-50e, stb.) le tudsz alkudni a vételárból.
Alapból nem úgy kéne indulnia a dolgoknak hogy átbasszuk a vevőt. Sajnos nálunk a drága is ugyanúgy lehet szár. Kis hornetről majd csinálok képeket, gumiról is, kiváncsi vagyok rá.
Igen, az árak meghatározásában a kereslet tényleg fontos tényező - ezt nem is cáfolom.
A vevők túlnyomó része azonban nem motorszerelő és a kárörvendés, meg az "úgy kell neked" hozzáállás helyett inkább segíteni kell őket.
Ez a motorosok között szerencsére többé-kevésbé működik (pl. itt a fórumon is), a kereskedők és szervizek hatósági (minőség?)ellenőrzése viszont sajnos egyelőre nem támogatja kellőképpen, mert tényleg minden sz*rt eladhatnak és 1000 helyen átverhetik az embert.
Nem teljesen értek egyet. Ha senki nem venné az olcsóbb motorokat, "mert az gyanús", akkor néhány hónap múlva drágábban hirdetnék - pontosan ugyanazokat a sz*rokat.
És valószínűleg úgy (is) elkelnének.
A magasabb ár mögött ugyanis a vevő magasabb minőséget lát.
Ha van tapasztalat a gépről oszd meg, Yamaha ffórumon nem sok infó van róla. Német oldalon olvastam hogy az injektort szidták, de kb ennyi. Ha találnék egy szép 900as hornettet akkor az lenne a befutó.
Hali
Igazából csak érdeklődtem, nem akarom megvenni, az fz1n érdekel.Csak láttam nála ezt a gépet is és kiváncsi voltam hogy mennyire hihető ez a km. De megnézem a gépeket. Üdv
Hali
Igazából csak érdeklődtem, nem akarom megvenni, az fz1n érdekel.Csak láttam nála ezt a gépet is és kiváncsi voltam hogy mennyire hihető ez a km. De megnézem a gépeket. Üdv
Először is mindíg meg kell nézni olaszban ezek mennyiért mennek, de rejtélyes okból nálunk kevesebbe kerül pedig még el is mennek érte és keresnek is rajta. Ezek általában töröttként kerülnek ide aztán összeszögelik őket kisebb nagyobb sikerrel, láttam olyat ahol még a kormányt se cserélték hanem vissza egyenesítették. De erről a vásárlók tehetnek mert hisznek a mesékben és olcsón kell új.
100% hogy nem ezzel a gumival gyartottak. A"fenntartjuk az eliras jogat" szoveggel meg is magyaraztak azt a 6000 km-t mar ha reklamalnal utolag. Attol nem biztos hogy rossz motor mert 50000 van benne csak draga :)
Kawasaki er6n-el mentem mostanában,tudom az vagy 30 lóval gyengébb mint a hornet ,de azzal nem kell váltogatni minden előzésnél. Nekem ez fontos.
Egyébként igazad van, nem így direktben alkudnék ennyit. De alkudni többféleképpen lehet:
Ez a téma egy elvileg 2005-ös gumival áruba bocsátott motorral kapcsolatban indult. Ha tényleg AZONNALI cserés pl. a gumi, akkor nem a vételárból alkudnék, hanem azt mondanám a kereskedőnek, hogy az adott vételár mellett kérek rá egy garnitúra új gumit.
Ez neki nem 70-80 ezerbe fáj (olcsóbb beszerzés, havi fixért dolgozó gumis alkalmazott), te mégis ennyit spórolsz meg vele.
Persze ezt csak akkor, ha a gumi tényleg teljesen kuka. Egy 50%-os guminál pl. nyilván "puhábban" van csak esély az alkudozásra, mert arra mondhatja, hogy még használható, vidd el így.
html?msg=5663519
Ha van megbízható szerelő ismerősöd, mindenképpen vidd magaddal! Ha nincs, "bérelj fel" egyet, hogy menjen el veled. Szokták vállalni, az ilyen meló "könnyű kereset" nekik. 5-8 ezret megér, ha megment egy ócskavas megvásárlásától. Vagy, ha az általa jelzett hibákat említve jó sokat (pl. gumi 70-80e, láncszett 40-50e, stb.) le tudsz alkudni a vételárból.
A vevők túlnyomó része azonban nem motorszerelő és a kárörvendés, meg az "úgy kell neked" hozzáállás helyett inkább segíteni kell őket.
Ez a motorosok között szerencsére többé-kevésbé működik (pl. itt a fórumon is), a kereskedők és szervizek hatósági (minőség?)ellenőrzése viszont sajnos egyelőre nem támogatja kellőképpen, mert tényleg minden sz*rt eladhatnak és 1000 helyen átverhetik az embert.
És valószínűleg úgy (is) elkelnének.
A magasabb ár mögött ugyanis a vevő magasabb minőséget lát.
Igazából csak érdeklődtem, nem akarom megvenni, az fz1n érdekel.Csak láttam nála ezt a gépet is és kiváncsi voltam hogy mennyire hihető ez a km. De megnézem a gépeket. Üdv
Igazából csak érdeklődtem, nem akarom megvenni, az fz1n érdekel.Csak láttam nála ezt a gépet is és kiváncsi voltam hogy mennyire hihető ez a km. De megnézem a gépeket. Üdv