Én amikor vettem a motort csak egy kulcs volt hozzá kérdeztem szervizbe h csináltassak e mondták h azonnal mert ha elvesztem 500 000 forint körül van a csere mert az egész elektronikát cserélni kell, mindig csak két kulcs aktiv és ahhoz h betanítsd az egyiket kell lenni egy aktív kulcsnak , remélem megtalálod az eredeti kulcsod és ha igen akkor azonnal taníttasd is be a másikat kb 5000 forint volt nekem a betanítás Sok szerencsét!
Lévén autószerelő vagyok, csak félig meddig konyítok a motorokhoz.
Arra már rájöttem érzékenyebb technika, és nagyobb odafigyelést igényel részemről is. Mivel egy ideje már nem dolgozom a Xmában :-D, én is csak a minimumot vállalom be (pl olajcsere fékbetét, láncolajzó.....stb...mert ha már azt se én csinálom ciki lenne), hagyom dolgozni a nála hozzáértőbbeket.
Viszont az ilyen információk amiket pl most is írtál, jól jönnek.
Az ördög mindig a részletekben.....
Nem egeszen egy eve vettem a motort es serult volt. Termeszetesen csereltem minden folyadekot es nem is volt gond mostanaig. Amit tegnap este kideritettem hogy nem vizsgaltam meg elegge a fekkart akkor es nem lattam hogy az a kicsi resz ami nyomja a mikrokapcsolot el van gorbulve epp csak annyira hogy felig elzarja a pici lyukat a tartalyban. Azt mar eszrevettem korabban hogy viszonylag sokat mozdul a kar mire a feklampa felvillan. Most valami kosz ala mehetett epp csak annyi hogy a lyuk teljesen zarva maradt es emiatt nem tudott visszatagulni a folyadek es beszorult.
Egyebkent ha a folyadek regi es felforr akkor a kar felpuhul nincs fekhatas majd a beesik.
Sajnos történt egy kis problémám. Úgy néz ki elhagytam a 2004-es darazsam kulcsát. Adtak pótkulcsot, de az nem chipes és nem gyújt vele. Hol tudok új kulcsot csináltatni és jóé gondolom, hogy a HISS rendszer miatt nem lesz olcsó?
Meg nem tudom mert csak a nyergeket takaritottam ki. Azok szep tisztak voltak. Erre is szamitottam. A hibat a fofekhengerben az elso pici lyuk eltomodese okozza. 2 lyuk van egy pici es egy nagyobb a kar fele. A pici lyuk szabad a a rendszer fele es ha eltomodik akkor a melegedes soran nem tud tagulni a fekfolyadek igy osszeszoritja a tarcsakat. A fofekhenger majd ma este kerul sorra.
2 km megtetele utan bekemenyedett az elso fekkar majd megallt az elsokerek. Majdnem eldobtam a vasat. Szal ovatosan sracok. Most darabokra szetszedtem az elsofek nyergeket meg a fofekhengert.
Akrapovic Megafon. Szép állapotban, (csak a feliraton van pár karc), Brutális GP hangzással, hangtompítóval, eredeti papírjával, összekötő csővel hornet 07-09-hez, lambdaszonda csatlakozással.
Infókért keres telefonon vagy emailben.
sportdob@gmail.com
Csináltass rá magasabbat+kormánykiemelő.....egyszerűbb a motorcserénél.Sosem érdekelt,hogy leér e a lábtartó,nem attól leszel gyors,ha elöl elfogy a rinyacsík akkor kezdődik a buli.
Haverok hencegnek mindig hogy leért a lábtartója, letette a térdét. Gumi kihasználva, se a lábtartó se a térd nemér le és ugyanaz a tempó végig
Jó gép nagyon ez a hornet csak lenne magasabb az ülése 5centivel
http://autokulcsok.com/aktuali...