Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy hornet kormányt. Ha valaki tudna segíteni, megköszönném. Az sem baj ha sérülésmentes.
Elérhetőségem: 20/480-87-77
Előre is köszönöm. Sziasztok.
Bogyó.
Inkább úgy mondanám ,hogy 20e Ft a semmiért kicsit sok.40-50e Ft-ért lehet kapni használt jó dobot hornetre, csak keresni kell. Érdemes nézni az olasz, német és osztrák ebay-t, mindig van fent valami jó cucc.
azert latszik a danmoto dobon a minoseg (hianya). 40-50-ert bontott markas dobot lehet venni pl: arrow, akra, gpr, mivv stb. Vagy veszel egy uj magyar minosegi dobot pl raptor.
youtube videóba meghallgattam a mivv nek tényleg brutál hangja van, de valahogy külsőre nem jön át nekem nagyon nagyon nem... viszont szemezgettem és találtam kettőt ami tetszik külsőre egyik ez https://www.dan-moto.com/DM_IN... másik pedig http://www.ebay.com/itm/Exhaus... a danmoto-t ha jól néztem 40ből itt lenne hajóval amit mondjuk furcsállok, a delkevic 80 körül.ezek a formát jönnek be most, vagy még a hexagonal formájúak.
Gyújtáson testeld le az olajgombánál a vezetéket, akkor világítania kell. Akkor a gomba rossz. Ha nem megy, akkor az óránál kell keresni a hibát. Lehet porrá volt törve és sérült a panel.
Azon már túl vagyunk..
Nem találjuk a vezeték másik végét a lámpában lévő csatlakozóknál ott nem sípólt ki egy vezetéknél sem a multi.
Ha jól okoskodunk akkor negatívot szakítja meg az olaj gomba?
Refi vissza jelző a legkevesebb az olaj lámpa jobban aggaszt :S
Nálad amikor gyújtást adsz akkor az összes vissza jelző lámpa világít?
Sziasztok!
Beszereztem egy 2003-as 600-ast, olajcsere, apróságok és szembeötlött, hogy amikor a gyújtást ráadom nem világít az olaj vissza jelző lámpa valamint a refi és a HISS lámpa.
Motor indul normálisan működik.
Gyújtás rákapcsolásakor ha jól tudom csekkolja az összes vissza jelzőt + a km és fordszám mérőt is?
Nálam gyújtáskor csak km és fordszám csekkolás van valamint az üres lámpa világít valamint ha kevés az üzemanyag akkor a sárga lámpája.
Valakinek esetleg hasonló problémája akadt már?
Milyen a normál működés gyújtás ráadása után?
Nekem van egy szolid hangú LeoVince carbon dobom, Pc34-re volt való de átalakítottuk így egy varrat látható az összekötőn. Nincs nagy hangja de ezen lehet változtatni egy furóval (nem gyapotos hanem kamrás dob). Szűkítő van benne ami gyári, nem kivehető tehát a rendőr nem tud mit szólni hozzá.
Faragni semmit nem kell. Leveszed a bilinccsel és az egy csavarral a gyárit. A mivv-et a két rugóval összeakasztod, elöl a csövet a bilinccsel felteszed, hátul meg a dobot egy csavarral rögzíted. Max. 10 perc, versenyszerelőnek 2 sem.
Amiért ezt választottam, hogy hivatalosan használhatod egész Európában. Benne van az E betű, és egy bankkártya méretű homológ kártyát adnak hozzá, ami rajta van a megfelelőség a száma és a motor típusa amire gyártották.
Mindez nekem 75 körül volt, ma durván 80.
Egyik okom ez volt.
A másik, hogy szerintem ez a legszebb, legjobban ez illik a Hornethez, de az ízlések nem egyformák. Szőke nő barna nő kinek melyik tetszik. (Ez mondjuk nem egy jó mondás, mert nekem pl. mind)
A hangját meg Taky69-től tudtam megkérdezni, aki csodálatosnak minősítette. Nem túlzott.
A db.killer szegecses benne, kifúrtam azóta csavaros.
árat szabad kérdezni? csak mert én is agyalok nagyon ,hogy kellene dob, de nem tudok dönteni a martin mégiscsak olcsó magyar és olyat lehet kérni amilyet akarok, másik dilemma hogy külföldről , vagy veszek összekötőt vagy csináltatok és egy random dobot veszek amilyen éppen megtetszik és árban így úgy jövök ki mint a martinnal. de tartok nagyon ettől a veszek egy dobot és majd ráfaragom összekötő csővel, mert valahogy sosem úgy jön ki ahogy éppen kellene.
A gépedről annyit, hogy ezt szeretem amikor nem csicsázza agyon valaki a gépet, itt egy kis piros sárga kék zöld......
Pont annyi cuccot tettél rá ami nekem bejön.
Kérdésem hol vetted, vagy kit ajánlasz?
A gyári leömlőt nem bántanám, hogy vizsgára vissza lehessen csinálni.
Hornet 600 2000es évjáratra keresek Sportdobot összekötő csővel, DB-killer, E jelűt.
Üdv. :)
Szeretnék vásárolni egy hornet kormányt. Ha valaki tudna segíteni, megköszönném. Az sem baj ha sérülésmentes.
Elérhetőségem: 20/480-87-77
Előre is köszönöm. Sziasztok.
Bogyó.
A danmotoert egy fillert se adnek:-)
Nem volt törve mert szét lett szedve az óra és épp a belső rész+ panel:(
Nem találjuk a vezeték másik végét a lámpában lévő csatlakozóknál ott nem sípólt ki egy vezetéknél sem a multi.
Ha jól okoskodunk akkor negatívot szakítja meg az olaj gomba?
Refi vissza jelző a legkevesebb az olaj lámpa jobban aggaszt :S
Nálad amikor gyújtást adsz akkor az összes vissza jelző lámpa világít?
Beszereztem egy 2003-as 600-ast, olajcsere, apróságok és szembeötlött, hogy amikor a gyújtást ráadom nem világít az olaj vissza jelző lámpa valamint a refi és a HISS lámpa.
Motor indul normálisan működik.
Gyújtás rákapcsolásakor ha jól tudom csekkolja az összes vissza jelzőt + a km és fordszám mérőt is?
Nálam gyújtáskor csak km és fordszám csekkolás van valamint az üres lámpa világít valamint ha kevés az üzemanyag akkor a sárga lámpája.
Valakinek esetleg hasonló problémája akadt már?
Milyen a normál működés gyújtás ráadása után?
http://tutilampa.uw.hu/
Amiért ezt választottam, hogy hivatalosan használhatod egész Európában. Benne van az E betű, és egy bankkártya méretű homológ kártyát adnak hozzá, ami rajta van a megfelelőség a száma és a motor típusa amire gyártották.
Mindez nekem 75 körül volt, ma durván 80.
Egyik okom ez volt.
A másik, hogy szerintem ez a legszebb, legjobban ez illik a Hornethez, de az ízlések nem egyformák. Szőke nő barna nő kinek melyik tetszik. (Ez mondjuk nem egy jó mondás, mert nekem pl. mind)
A hangját meg Taky69-től tudtam megkérdezni, aki csodálatosnak minősítette. Nem túlzott.
A db.killer szegecses benne, kifúrtam azóta csavaros.
http://www.ebay.it/itm/honda-h...
Pont annyi cuccot tettél rá ami nekem bejön.
Kérdésem hol vetted, vagy kit ajánlasz?
A gyári leömlőt nem bántanám, hogy vizsgára vissza lehessen csinálni.
Köszönöm!