Az első lámpába felejtsd el a ledet. Azért is mert a lámpatest alkalmatlan a fogadására és a fényének a helyes szórására, másrészt azért mert nem elég nagy teljesítményűek még. Általában csak ködlámpába szokták rakni a H7-es változatot.
Első lámpába az OSRAM NightBreaker halogént ajánlom.
Sokkal jobb fénye van mint a mezei izzónak. A féklámpa rész cree led-es, fékezéskor az világít nagyobb erővel. Sima helyzetben pedig a körbe rakott smd ledek világítanak és a cree is csak kisebb fényerővel. Patika a cucc.
Így gondolom én is, a halogén a legjobb.
Bár ha jobban belegondolok nem sok mindent tudnék kicserélni ami nem halogén
Csak már mindenhol azt látni hogy led és led...
Vettem pár félét, de csak a rendszámvilágításom ledes szofita a többi nem. Én nem leltem olyan ledes izzóra, ami megközelítené a halogén fényerejét. Irányjelzőket is vettem, mindig a legjobbnak ítéltet. A 21W-os izzó fényét meg sem közelíti, így 3 garnitúra után feladtam, még mielőtt lámpaboltot kellene nyitnom. :(
Szombat délután mehetsz. Bp. felöl, Kalocsa előtt ipari park felé jobbra, majd a reptér előtt szintén jobbra(amikor látod már a fénysorompót). Fatelepnél balra. Ha kapunyitás előtt érsz, a második tűzcsapnál balra(de akkor pár száz méter földút). Utána a kifutópályán megint délre. Szuper csapat. Minden kulturáltan viselkedő, védőfelszerelést hordó motorost szívesen látnak. Ha van egy ezresed, azt oda lehet adni, a nagyon tehetséges Laczkó Máté támogatására. https://www.facebook.com/Lacko...
Reptérbeton, a gumit nagyon eszi.
Egy használt motoron, aminek (valószínűleg) nem ismered a múltját, sok javítandó, cserélendő dolog lehet. Ha ravasz volt az eladó, éppen nagyszerviz előtt adott túl rajta.
Szerintem mindenekelőtt keríts egy megbízható szerelőt és nézesd át, hogy képbe kerülj az állapotával. Majd fontossági sorrendben (első a biztonság!) és pénztárcától függő sebességgel hozasd rendbe a dolgokat.
Az indulásra nem tippelnék mert bármi lehet, de a zörgés lehet a vezérműlánc miatt. Amíg fel nem épül az olajnyomás normálisan a láncfeszítő nem feszíti rendesen a vezérműláncot és annak van 1 érdekes zörgő hangja. De ez csak 1 tipp. Milyen olajat használsz?
Helo! most vettem egy hornet-ot.de sajnos már van is vele problémám... kb.10 fok alatt egyszerűen nembirom begyujtani...hajtsa hajtsa de semmi...ahogy van az a 15-16 fok egyre indul.kicsit zörög egy 3-4 másodpercig,aztan már minden ok..milehet a gond?! :( előre is köszönöm :)
Alapvetően a Hornet asszonykám paripája. Ö mindig killerrel jár, csak Kalocsán szoktam neki kivenni, ha lenyom néhány kőrt a Kaloringen. Viszont én is szoktam vele menni, annyira szeretem, hogy időröl-időre elkötöm egy karikára. Teljesen egyetértek Veled. Szezonon kívül megállnak az emberek az utcán, akkorát szól killer nélkül. Ezért csak szezonban szoktam kivenni, mert akkor megszokottabb a motorhang.
...és megint a szélvédelem. A gyári plexi nagyon jó.
Más: ugyanilyen kipufogóm van! Te hogy használod, DB killer-rel, vagy nélküle? Nagyon állat hangja van, de én csak killer-rel merem használni, mert úgy is elég hangos - meg merem kockáztatni, hogy hangosabb, mint sok másik sportdob. Vagy... lehet, hogy ebben is pkutya vagyok?!
Első lámpába az OSRAM NightBreaker halogént ajánlom.