helloo, valaki nem tervezi eladni a doboztartókarját 2004re valót? vagy valaki nem tud eladót, akár új is lehet. előnyben ami csak a hátuljára ül fel és nem megy az ülés mellett végig
A YAmaha Worldben dolgozott egy srác, ő MT klubtag, van neki is, talán negm a stage 3, de lehet, nem emlékszem. A feleségének meg úgy rémlik Hornetje volt :D
Hát igen, nem vettek újonnan túl sokat belőle, ez nem az a motor. Arra figyelj, hogy ha dőlsz, ne a jobb oldalára, mert zsebbe nyúlós a leömlő Sok balesetmenteset hozzá.
Lehetőség mindig van :) Viszont én most utazok meló miatt, szóval lehet, hogy nem két hét mire meglesz. Írj mailt, és megbeszéljük a részleteket: szalay.kriszti@gmail.com.
hát nem szükséges meg értelmetlen is, mert 3700 felett már igencsak csökken a dinamikája ellenben a rövid löketű motorokkal. Viszont találkoztam egy tulajjal stage3-as blokkban (120LE 180nm), nem emlékszem pontosan, de több mint 100e km volt benne motorhiba nélkül. Szóval ez is örökéletű normál körülmények között
Hát érdekes eredményeket kaptam a szenzorból és a kábelekből. Úgy néz ki, hogy ha gurul a motor, akkor az egyik széléről a közepét mérve 12V-ot kapok, majd egy bizonyos pontnál lehúz 0V-ba (Vagy fordítva rövid 0V-ból 12V-ra emel hosszabb időre) A másik széléről pedig 7,3 körül látom és ugyanúgy lehúz 0-ba (vagy fordítva) gurítás közben egy bizonyos ponton.
Majd lámpa leszed és a hátulról érkező kábelkötegeken színeket megkeresve csipogó a hátsó párjukhoz.
Rózsaszín-zöld - pipa
Középső zöld - pipa
Fekete-barna - Elsőre nem akart jó lenni (Mégiscsak kontakt hiba?)
Szenzort próbáltam a lámpabúra mögött mérni.
- Barna-fekete és középső kábelek: 12V majd gurulás közben lehúz 0-ba
Rózsaszín-zöld és középső kábelek: Szintén megvan a 7,3V de nem akart lehúzni 0-ba, akármennyit tologattam.
Ismét kisípolós teszt:
Rózsaszín-zöld - pipa
Középső zöld - pipa
Fekete-barna - pipa
Érdekes... Csipogóval megnéztem, hogy a Fekete-barna csipog a középső zölddel is, valamint még egy kábellel, ami a lámpabúra csatlakozójában az egyik sarokban van. Tehát önmagával együtt 3 másik kábellel is. Aztán néztem, hogy a zöld ugyan ezt csinálja pont ugyanezzel a 3 kábellel. Egyedül a rózsaszín-zöld csipogott önmagában, ahogy vártam volna mindegyiktől.
Lehet, hogy zárlatom van valahol, vagy el van rontva a bekötés, vagy ennek így kell lennie? Az biztos, hogy a középsőhöz nézve sehogy nem volt 5V-om (Pedig a 7,3V ott van, szóval elvileg meg lehet az 5V)
Ha komplett belső műszeregységre lenne szükség, akkor inkább bontott..
Mert a gyári új belső műszeregységnek elég borsos az ára, most néztem....Honda microfilm alapján 231,000ft cikkszáma: 37200-MBZ-K00.
Kíváncsiságból szeretném megkérdezni hogy az 1998-2003 ig gyártott Hornetből volt e bármilyen limitált kiadás vagy az egyszínűtől eltérő fényezés ( Értek ez alatt olyan jellegű fényezéseket mint a Repsol, Movistar, Nastro Azzurro ). Lassan lejár a szezon és tervezem kicsit saját ízlésre szabni a gépet a tél folyamán.
Találtam 1 oldalt, hornet mikrofilmek, gyári cikkszámok.
http://www.bike-parts-honda.co...
Hát igen, nem vettek újonnan túl sokat belőle, ez nem az a motor. Arra figyelj, hogy ha dőlsz, ne a jobb oldalára, mert zsebbe nyúlós a leömlő Sok balesetmenteset hozzá.
Brutál lehet a nyomaték, na meg a motorfék is. Ez nem lesz olyan rágógumisan nyúlós...
Szeretnék 1 hondás medált ha van még rá lehetőség
Üdv:Laci
Majd lámpa leszed és a hátulról érkező kábelkötegeken színeket megkeresve csipogó a hátsó párjukhoz.
Rózsaszín-zöld - pipa
Középső zöld - pipa
Fekete-barna - Elsőre nem akart jó lenni (Mégiscsak kontakt hiba?)
Szenzort próbáltam a lámpabúra mögött mérni.
- Barna-fekete és középső kábelek: 12V majd gurulás közben lehúz 0-ba
Rózsaszín-zöld és középső kábelek: Szintén megvan a 7,3V de nem akart lehúzni 0-ba, akármennyit tologattam.
Ismét kisípolós teszt:
Rózsaszín-zöld - pipa
Középső zöld - pipa
Fekete-barna - pipa
Érdekes... Csipogóval megnéztem, hogy a Fekete-barna csipog a középső zölddel is, valamint még egy kábellel, ami a lámpabúra csatlakozójában az egyik sarokban van. Tehát önmagával együtt 3 másik kábellel is. Aztán néztem, hogy a zöld ugyan ezt csinálja pont ugyanezzel a 3 kábellel. Egyedül a rózsaszín-zöld csipogott önmagában, ahogy vártam volna mindegyiktől.
Lehet, hogy zárlatom van valahol, vagy el van rontva a bekötés, vagy ennek így kell lennie? Az biztos, hogy a középsőhöz nézve sehogy nem volt 5V-om (Pedig a 7,3V ott van, szóval elvileg meg lehet az 5V)
Mert a gyári új belső műszeregységnek elég borsos az ára, most néztem....Honda microfilm alapján 231,000ft cikkszáma: 37200-MBZ-K00.
Kíváncsiságból szeretném megkérdezni hogy az 1998-2003 ig gyártott Hornetből volt e bármilyen limitált kiadás vagy az egyszínűtől eltérő fényezés ( Értek ez alatt olyan jellegű fényezéseket mint a Repsol, Movistar, Nastro Azzurro ). Lassan lejár a szezon és tervezem kicsit saját ízlésre szabni a gépet a tél folyamán.
Keresd fel a Takober-éket!
http://s1.postimg.org/vaovelrr...
Eladó lett a motorom, 99-es jó állapot. Részletek :
http://www.kepesmotor.hu/honda...