Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy mit?
Helló Mindenkinek !

Találtam 1 oldalt, hornet mikrofilmek, gyári cikkszámok.

http://www.bike-parts-honda.co...
helloo, valaki nem tervezi eladni a doboztartókarját 2004re valót? vagy valaki nem tud eladót, akár új is lehet. előnyben ami csak a hátuljára ül fel és nem megy az ülés mellett végig
A minőséget meg kell fizetni. Ez a prémiumja a Yamahának.
köszi, zsebbenyúlós ez mindenhogy ma megyek egy fazonhoz aki tud hozzá gyártani gombákat meg konzolt.
A YAmaha Worldben dolgozott egy srác, ő MT klubtag, van neki is, talán negm a stage 3, de lehet, nem emlékszem. A feleségének meg úgy rémlik Hornetje volt :D

Hát igen, nem vettek újonnan túl sokat belőle, ez nem az a motor. Arra figyelj, hogy ha dőlsz, ne a jobb oldalára, mert zsebbe nyúlós a leömlő Sok balesetmenteset hozzá.
Lehetőség mindig van :) Viszont én most utazok meló miatt, szóval lehet, hogy nem két hét mire meglesz. Írj mailt, és megbeszéljük a részleteket: szalay.kriszti@gmail.com.
hát nem szükséges meg értelmetlen is, mert 3700 felett már igencsak csökken a dinamikája ellenben a rövid löketű motorokkal. Viszont találkoztam egy tulajjal stage3-as blokkban (120LE 180nm), nem emlékszem pontosan, de több mint 100e km volt benne motorhiba nélkül. Szóval ez is örökéletű normál körülmények között
AZ komoly! Ezek szerint nem fogod agyonpörgetni...
köszi! Nyomaték az van, 150nm @ 3750. 130-nál kereken 3000-et forog.
Szép vas!

Brutál lehet a nyomaték, na meg a motorfék is. Ez nem lesz olyan rágógumisan nyúlós...
Mindenesetre nagyon fasza, grat hozzá!
hát valami olyasmi, meg amikor 2009-ben láttam egyet megfogott, csak akkor még teljesen elérhetetlen volt számomra.
Szia
Szeretnék 1 hondás medált ha van még rá lehetőség

Üdv:Laci
Oh, wow. Éles váltás, visíós sor4-ről gőzmozdony v2-re. Tán nyomatékos szerettél volna pörgés helyett?
Hát érdekes eredményeket kaptam a szenzorból és a kábelekből. Úgy néz ki, hogy ha gurul a motor, akkor az egyik széléről a közepét mérve 12V-ot kapok, majd egy bizonyos pontnál lehúz 0V-ba (Vagy fordítva rövid 0V-ból 12V-ra emel hosszabb időre) A másik széléről pedig 7,3 körül látom és ugyanúgy lehúz 0-ba (vagy fordítva) gurítás közben egy bizonyos ponton.

Majd lámpa leszed és a hátulról érkező kábelkötegeken színeket megkeresve csipogó a hátsó párjukhoz.

Rózsaszín-zöld - pipa
Középső zöld - pipa
Fekete-barna - Elsőre nem akart jó lenni (Mégiscsak kontakt hiba?)

Szenzort próbáltam a lámpabúra mögött mérni.
- Barna-fekete és középső kábelek: 12V majd gurulás közben lehúz 0-ba
Rózsaszín-zöld és középső kábelek: Szintén megvan a 7,3V de nem akart lehúzni 0-ba, akármennyit tologattam.

Ismét kisípolós teszt:
Rózsaszín-zöld - pipa
Középső zöld - pipa
Fekete-barna - pipa

Érdekes... Csipogóval megnéztem, hogy a Fekete-barna csipog a középső zölddel is, valamint még egy kábellel, ami a lámpabúra csatlakozójában az egyik sarokban van. Tehát önmagával együtt 3 másik kábellel is. Aztán néztem, hogy a zöld ugyan ezt csinálja pont ugyanezzel a 3 kábellel. Egyedül a rózsaszín-zöld csipogott önmagában, ahogy vártam volna mindegyiktől.

Lehet, hogy zárlatom van valahol, vagy el van rontva a bekötés, vagy ennek így kell lennie? Az biztos, hogy a középsőhöz nézve sehogy nem volt 5V-om (Pedig a 7,3V ott van, szóval elvileg meg lehet az 5V)
Ha komplett belső műszeregységre lenne szükség, akkor inkább bontott..
Mert a gyári új belső műszeregységnek elég borsos az ára, most néztem....Honda microfilm alapján 231,000ft cikkszáma: 37200-MBZ-K00.
Sziasztok!

Kíváncsiságból szeretném megkérdezni hogy az 1998-2003 ig gyártott Hornetből volt e bármilyen limitált kiadás vagy az egyszínűtől eltérő fényezés ( Értek ez alatt olyan jellegű fényezéseket mint a Repsol, Movistar, Nastro Azzurro ). Lassan lejár a szezon és tervezem kicsit saját ízlésre szabni a gépet a tél folyamán.
Én műszeregység hibára gondolok...

Keresd fel a Takober-éket!
MT-01-et mondtál, jól emlékszem?
már megvan
Ezek szerint sikerülni fog az utód?
Üdv!

Eladó lett a motorom, 99-es jó állapot. Részletek :

http://www.kepesmotor.hu/honda...