Kösz a tippet! Levettem a felső villahidat és kézzel letekertem a kormánycsapágy feletti hollandert! ...jól meg volt húzva! Beállítottam, de még nem volt idő kipróbálni, hogy most megszűnt-e a szitálás.
Helló mindenkinek! 2003-as Hornet 600, 180 fölött elkezd szitálni a kormány! Van valakinek tippje, hogy miért csinálja? Futómű jó, kormánynyak nem lóg!
Én írtam rosszul, a bal oldalnál vizsgálták meg, Az első tipp nálunk is a bukás volt, de sértetlen a motor, bukásnak jele nincs, a blokk szétszedve még nem volt, minden gyári rajta.
Igazából nincs értelme lecserélni mert kiszolgál egész életembe nem tudod kimotorozni a 600 ast.
Viszont 2 személlyel + felpakolva nem olyan könnyed .
Ha már erő miatt cserélek akkor veszek egy B-Kinget ott nem lesz baj az erővel.
Hozzáteszem én nem szeretek 150 felett menni.
Inkább a megbízhatóság miatt.
A nagy motorja miatt a megbízhatóság nem kérdés.
Túráztunk ma egy nagyot: Paks-Nagyvázsony-Tapolca-Szekszárd-Paks
Tapolcán amíg kihozták az ebédet, megejtettük az első izzócserét is. A kiégett tompított elküldte a biztosítékot is... Még jó hogy nem Erdélyben. Kedden indulunk
de vigyázz ne húzd túl!
A paksi szerviz meg monnyon le, ha ennyit nem tudnak megcsinalni. Inkabb hegyezzenek fogpiszkalot...
KARBI+TANK TISZTÍTÁS UTÁN
Hamar megmutatja hogy ki a főnök!
Viszont 2 személlyel + felpakolva nem olyan könnyed .
Ha már erő miatt cserélek akkor veszek egy B-Kinget ott nem lesz baj az erővel.
Hozzáteszem én nem szeretek 150 felett menni.
Inkább a megbízhatóság miatt.
A nagy motorja miatt a megbízhatóság nem kérdés.
Egyre szarabb lesz...
Tapolcán amíg kihozták az ebédet, megejtettük az első izzócserét is. A kiégett tompított elküldte a biztosítékot is... Még jó hogy nem Erdélyben. Kedden indulunk