Ezel mást is be lehet kötni (pl ködlámpa)? PC34-re is jó, azon is van szabad hely (ezt mondjuk megnézem délután a vason)? Ha igen, akkor kellene 2 db csatlakozó!
Nem hiszek ebben, hogy a végét megmérték... Kuplung oldalt bontsátok meg onnan megtudjátok forgatni primer szekunder tengelyt. Vagy még egy próbát megér hogy csavarhúzó a blokkra másik fele a füledhez és hallgatod hogy kb honnan jön a zaj
A blokk jobb oldalát bontották meg, ott kilóg a főtengely, megnézték egy műszerrel hogy üt e (van e benne deformálódás). 5000-nél kezdődik a rezonancia, mind1 hogy mekkora gázt húzok vagy visszaengedem e, mindig van ameddig 5ezer alá nem megy a fordulat. Nem csak kicsit kellemetlen a dolog, az egész vázra átterjed és brutális, 13 éve motorozok, tudom milyen egy sima vibráció, na ez nem olyan. A szerelő is teljesen meg volt lepődve, pár motor már átment a keze alatt de ilyennel még nem találkozott. Azért próbáltam ide írni mert nem szeretném egyelőre az egész blokkot darabokra szedetni, hátha valakinek volt már ilyen gondja és tud rá valami megoldást.
Hogy lehet a főtengelyt bevizsgálni úgy hogy nem borítják szét a blokkot? Amikor kezd rezonálni legyen ez 5-6.ban húzol egy teljes gázt megváltozik ? Motorféknél változik?
Illetve kérdés mit jelent az hogy kellemetlen vibrálás, ilyen volt régebb is vagy szép fokozatosan lett egyre erősebb a vibráció ?
Erre már én is gondoltam, de mind a kettő le lett ellenőrizve a szervizbe. Elméletileg valami forgó alkatrésznél kell lenni valaminek, a főtengelyt is bevizsgálták az is jó, nem tudom hogy mi az ami még forog üresben is ami ilyet okozhat. Még a kuplungra gyanakszom, csak nem tudom hogy ott van e olyan alkatrész ami üresben is forog és esetleg rezonációt okozhat.
Pc41-es darázshoz tud valaki esetleg szervizkönyvet? Ill. a szerviz intervallumok hogy alakulnak?
A másik kérdés, h nézegettem előre a Michelin Pilot Road 4-et tapasztalatok erről a gumiról esetleg? Mitől lehet az, h az egyik helyen 45000.- ért mérik, míg máshol 36K az ára?
Sziasztok. Segitsegeteket szeretnem kerni. 2 honapja vettem egy hornetet es valaki ugy gondolta h hatalmas poen lesz felrakni a mocit hirdetni. Persze nevetseges aron .Az elozo tulaj kepeivel hirdeti. A tel.szam termeszetessen egy tok idegen holgye. Szoval a keres h hogyan tudnam le szedetni a hirdetest.
Utána olvastam. ha eredeti a dob rajta......stb...
Akkor a keverék szegény vagy a gyújtás a rossz.
Szerelő ide szerelő oda ott lesz a gond.....
de még olvasok egy kicsit.
Ha valaki szeretne ganyolas nelkul szivargyujtot/usb toltot felrakni a motorjara, ami gyujtasrol mukodik, akkor nalam lehet jelentkezni.:-) Elmeletileg az osszes hondan ilyen csatlakozo van.
Van meg 8db speci csatlakozo, ami a gyari riaszto helyre megy.
Pár hete vagyok egy PC34-es (2000) boldog tulaja!
Szeretnék egy hátsódoboztartót rá, de nem találok földi áron!
Felmerült egy kérdésem is:
A 2003-as modell doboztartója jó lehet az enyémre, esetleg kis faragással jó lehet?
Ha valakinek az ismerosenek a barkije szeretne venni hornetet eladasra ajanlom az enyemet. 2004-es, szurke, nehany esztetikai hibaval, 50000km-rel. Eladas oka hogy hianyzik a konnyu terep es vagy egy a kepen hasonlo motorra
Sziasztok!
Én egy olyan jelenséget vettem észre a sajátomon (pc36)
, hogy alapjáraton van egy amolyan mosógép szerü hangja, behúzott kuplungnál megszünik.
Ez baj vagy természetes? Menet közben nincs rázkodás meg nagy rezonancia sem, és sztem jó a kuplungom. Amin tanultam két pc34-en azok is adtak ki ilyen fura hangot.
Szóval lehet valami baja esetleg? Előre is köszönöm a válaszotokat!
Azt tudom hogy egy kicsi az van, de nem ekkora, az egész vázat rázza, a tükörben sem lehet semmit látni, előtte volt egy 2000-es évjáratú hornetom és annál is volt egy pici, de közel sem ekkora mint ennél, ezért keressük hogy mi okozhatja. Egy Honda szervizes szerelő mérte be a főtengelyt is mert szerinte sem normális dolog, de nem akarta szétbontani a blokkot, mert amúgy meg szép hangja van. Ő ajánlotta hogy próbáljak meg érdeklődni hátha valakinek volt ilyen gondja és találtak rá megoldást, mert már pár motor megfordult a keze alatt de ilyennel még nem volt dolga.
Nekem is van ilyen kb. 100-100 környékén, de leviselhető, kis zsibbadságot kelt. Tudomásom szerint ezt el kell fogadni egy kis sajátossága (betegsége) a Hornetnek.
Sziasztok! Van egy 2004-es 600-as hornetom, 4,5-5ezres fordulattól igen erős és kellemetlen vibráció tör elő az egész motoron. Ha esetleg valaki tudna valami ötletet adni hogy milyen alkatrész okozhat ilyet, nagyon megköszönném a segítséget! Nézték már a főtengelyt, gyertyákat, karburátort, felfüggesztést is, a blokk szép és eredeti állapotban van. Szóval rejtély eddig hogy mi okozhat ilyet.
Doboztartóra esetleg bontó, ami szóba jöhet, vagy rápróbálni a 2003-ast. De szerintem nem lesz rá jó.