valaki nem tudja a 2003 előtti és utáni első lámpájának a hátulja a műanyag teljesen más? nekem 2003 utáni van és az alja elvan törve de ezen kívül jó csak kitört belőle egy darab. 5 centi szélesen a két felfogó csavar között. valakinek elfekvőbe?
Sziasztok! A2-vel vezethető Hornetet keresek! Ha valakinek van ilyen vagy tud ilyet az legyen szíves jelezze itt vagy a kovacspeter95@mailbox.hu címen.
Köszönöm!
Na ma szerencsére megoldódott. :)
Valahogy a ventilátor lapátja felfeküdt a hűtőre és nem tudott forogni. :S Ötletem sincs,h mitől sikerült, bár nagyon kis hely volt eredetileg neki.
Be lett téve alátét és kicsit meg lett hajlítgatva a venti konzolja és így már elforog. A rendszert feltöltötték hűtőfolyadékkal ismét, szóval most már jónak kell lennie.
Amúgy nagyon rendesek voltak a gyömrői motorosboltban. Csak az új folyadékot kellett kifizetnem.
mennie kell gyújtáson is, de sokra nem mész vele mert nincs keringés, valamennyire lehűti ami a hűtőben van és kész, az aksinak meg nem túl hasznos ha sokat megy álló motornál.
sziasztok.
Tegnap vettem meg életem első motorját egy 2005-ös hornetet.
Nem is volt vele semmi gondom, de ma a belvárosban eltévedtem és olyan dugóba kerültem be,ahol kezdő motorosként nem mertem kockáztatni,h elférek-e az autók közt.
Ennek következménye az lett,h mikor rápillantottam a műszerfalra az 130 fokosnak jelezte a vizet és láttam,h már gőzöl a gép.
Félrehúzódtam és alul kiengedte a gőzt a gép. Ideiglenesen vízzel pótoltam a dolgot,de így forr nagyon hamar és nem akar bekapcsolni a venti. :( Pedig mielőtt átvettük, kipróbáltuk és akkor még bekapcsolt. Jól tudom, hogy ha a gyújtást ráadom ilyenkor is kéne mennie a ventinek, vagy csak járó motornál?
Felhívtam a kereskedőt, akitől vettem azt mondta,h szerinte a hőgomba mehetett ki. Hogy tudom ellenőrizni vagy mit tudok tenni?
Előre is köszi az infot.
Bocsi, hogy bele wauwau, de fagyállót mindenképp alubarátot rakj bele.
Nekem nemrégiben annyira megette a nem alubarát az olajhűtő folyadékom alu radiátorát, hogy le kellett maratnom belőle, plusz új gumitömítések, plusz az 500 km futott olajam tönkrement, mert belefolyt a víz...
nagyon szépen köszönöm meg is lett :) plusz kapott úgy olajat motul5100 + szűrőt, új fagyállós vizet, és amint lesz egy segítségem új fékolajat is fog. már csak jogsi kell és mehet amúgy egy jó tanács aki netán import motort vesz nézzen bele hogy áll a vízből mert nálam kb 2 liter ha volt benne az is olyan hogy szép szó nincs rá...
sziasztok, az a problémám adódott hogy cseréltem a hátsófékbetétet és szét hullott ahogy sikerült a "berohadt" csavarokat kivennem és maradt egy kis lemez amit nem találok hova megy vissza... ami a betétek alá megy "v" vagy "u" alakú azt vissza tettem de maradt egy aminek nincs meg a helye. rajzokat néztem már gépkönyvbe de ott még csak olyan lemezt nem is láttam . valakinek ötlet? vagy esetleg egy fotó hova megy?
Köszönöm!
Valahogy a ventilátor lapátja felfeküdt a hűtőre és nem tudott forogni. :S Ötletem sincs,h mitől sikerült, bár nagyon kis hely volt eredetileg neki.
Be lett téve alátét és kicsit meg lett hajlítgatva a venti konzolja és így már elforog. A rendszert feltöltötték hűtőfolyadékkal ismét, szóval most már jónak kell lennie.
Amúgy nagyon rendesek voltak a gyömrői motorosboltban. Csak az új folyadékot kellett kifizetnem.
Nem próbálta még valaki rátenni a 2003 előtti hornettre a 2003-as farokidomot és lámpát?
Előre is Köszi
Egyenlőre nézegelődök
Viszont a bal idom zárócsavarjának sérült a menete,mint most kiderült. :S
Tegnap vettem meg életem első motorját egy 2005-ös hornetet.
Nem is volt vele semmi gondom, de ma a belvárosban eltévedtem és olyan dugóba kerültem be,ahol kezdő motorosként nem mertem kockáztatni,h elférek-e az autók közt.
Ennek következménye az lett,h mikor rápillantottam a műszerfalra az 130 fokosnak jelezte a vizet és láttam,h már gőzöl a gép.
Félrehúzódtam és alul kiengedte a gőzt a gép. Ideiglenesen vízzel pótoltam a dolgot,de így forr nagyon hamar és nem akar bekapcsolni a venti. :( Pedig mielőtt átvettük, kipróbáltuk és akkor még bekapcsolt. Jól tudom, hogy ha a gyújtást ráadom ilyenkor is kéne mennie a ventinek, vagy csak járó motornál?
Felhívtam a kereskedőt, akitől vettem azt mondta,h szerinte a hőgomba mehetett ki. Hogy tudom ellenőrizni vagy mit tudok tenni?
Előre is köszi az infot.
Nekem nemrégiben annyira megette a nem alubarát az olajhűtő folyadékom alu radiátorát, hogy le kellett maratnom belőle, plusz új gumitömítések, plusz az 500 km futott olajam tönkrement, mert belefolyt a víz...
Előre is elnézést mindenkitől az offolásért,de a cb 900 fórum,nem nagyon "mozgolódik"...
Szóval segítséget szeretnék tőletek kérni!
A képeken látható plexi keresek.Ha esetleg akadna valakinél,vagy néhány ötlet,hogy honnan tudnám beszerezni....
Nem cb lesz,ezért nem vagyok képben a forrásokat illetően...
Köszi a segítséget mindenkinek!