Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem azt mondtam h felrenezett :) egyazeruen csak pislogtak, hogy mennyire hangos es megis e betus. Amugy papir/mubiz sem kell, ha bele van nyomva az e betu. Vagy legalabbis tolem meg sosem kertek. Usa autoknal is az a lenyeg h legyen e betu a lampa burakon pl.

Amugy pesten hasznalom a motort es nekem kisebb tempomnal, forgalomban tul hangos is. 110-es utazonal, vagy nagyobb sebessegnel mar nem hallani a sisakban, szal ott mar kenyelmes.
EZEK is pofásak. És a hangjuk is zsiványos, legalábbis youtube-on amit néztem az volt.
A magyar gyártók, Bódis kivételével, tudomásom szerint nem tudnak papírt adni a dobokhoz. A Hornetre én itthon nem is néztem, mert nekem a Mivv közelében sem volt semmi. Én erre ennél szebbet még nem láttam. Persze ízlések és pofonok, avagy szőke nő barna nő. Nekem Hornetre Mivv.
Viszont a Kawa GTR-re , killeres E betűs papírosat itthon kerestem. Tudtommal a magyar hatóságok(vagy brüsszel csicskái) nem adnak engedélyt.Ezért nincs a hazaiakhoz papír. Ezek meg kint aranyárban vannak, 180-tól felfelé. Nagy nehezen leltem rá egy újszerű, de használt Remuszra ami hétfőre jön.
Összefoglalva, aki új dobot akar venni, annak érdemes ilyen legálisat, mert nem igazán drágább, de oda megy vele ahová akar, nem kell leszerelni, szép, igényes munka, jó a hangja így is meg úgy is.
Nem kell félrenéznie. Ha benne a killer, teljesen legális. A kártyáján rajta van a száma, rajta van, hogy Honda Hornetre homológ, és megfelel az előírásoknak. Európában bármilyen hatóság bek@phatja.
ebay
Nekem is MIVV van, pontosan: mivv x-cone
Szerintem eszméletlen jól néz ki és a hangja is nagyon komoly. Nincs levéve a folytás és így is elég hangos, valamint a legjobb az egészben, hogy kicsit tág szemekkel ugyan, de átengedik KPM-nél is, mert e betűs.
Csini! Tudsz valami jó beszerzési forrást?
Pl. nekem. Szerintem gyönyörű, killerrel is nagyon szép, erőt sugárzó a hangja, nélküle meg .
A tiéd is pofás! ;)
Meg lehet oldani, cbf labtarto kell es egy ugyes ember aki tud csovet hajlitani hegeszteni stb.

Ules ala a mivvnek van egy vekony tolcser alaku kilufogoja, sokaknak az tetszik a legjobban.
Illetve másik kérdés: Van arra mód PC34-nél, hogy ne az ülés alatt, hanem egy rövidebb dobbal a lábtartónál legyen elrakva a kipuff? Láttatok már ilyet ennél a típusnál?
PC34-re szeretnék venni egy sport dobot. Van valami tippetek? A jó kinézet szempont.
Sziasztok! Szerintetek van értelme sport levegőszűrőt tennem a gépbe?
Nekem ugyanilyen van használtban. 30ért adom, 10000 Km-t még biztos elmegy!
Sziasztok!
Eladó egy idén vásárolt ÚJ, MATRICÁS, 0 KM-es (friss gumi) MICHELIN Pilot Road 2 120/70ZR17(58W)TL + 180/55ZR17(73W)TL gumiszett. Iár 67e Ft.
Megvettem tavasszal, de végül nem került fel a motorra.
Ha valakit érdekel, írjon: szokolya001@freemail.hu
megpróbálom
Vedd le a tanksapkát mikor ezt csinálja, ha ekkor jó nem kap levegőt.
Azt elfelejtettem írni hogy 2000km elmentem vele hiba nélkül.
várd meg Hondabubust (elég sűrűn jár erre) hátha távgyógyít neked is valami okossággal, de szerintem ebből "B" terv lesz
Próbáltam tartalékon is ugyanez.... a tank fullon van
a legegyszerűbbre nem is gondoltam annyira egyértelmű
lehet sokat állt a gép és a benzin ellátás valahol eldugult. Szerintem a tank és a karbisor között, legvalószínűbb a benzincsap. Próbáld meg tartalékon, ha ott is ugyanez van akkor át kell nézni, ha megoldódik akkor biztos a benzincsap van eltömődve. Ha benzincsap tisztítás után is rossz, akkor karburátor tisztítás/beállítás esetleg. talán még ellenőrizd a csapon a (vékony) vákuumcsövet nincs e elszakadva, lecsúszva stb, bár elvileg akkor semmi benzint nem kapna.
Üzemanyag szint esetleg?
Okozhat ilyen jelenséget, állísta tartalékra nem még nem ott van
Sziasztok!
Kérném a segítségeteket!
Vásároltam egy 2002-es 600-as darazsat. Mi lehet a baja ha menet közben egy 5-6km után neki áll dadogni és nem reagál a gázra se csak hörög vissza váltva kis gázzal nehezen újra életre kell, ha netán meg állok egyből le is áll és csak nehezen indul el és random megint megy egy pár km és kezdődik minden újra.
Válaszokat előre is köszönöm!