Nem kell összezárni semmivel. Húzd le a a hűtőn lévő gombáról, majd érintsd a gomba fémházához gyújtáson. Ha nem megy, próbáld meg máshol testhez érinteni,akár egy vezeték segítségével. Ha akkor sem megy, akkor bal oldalon a műanyag takaró alatt megtalálod a bizti házat. Ott van egy biztosíték a ventilátornak (10A FAN)
ja meg még lehagytam hogy a vízpumpánál van a háromvezetékes csatlakozó mi micsoda van piros kék és zöld vezeték abból láttam hogy a zöld eljut a hűtőn lévő gombához. mit mivel kéne összezárni hogy megnézzük hogy a ventillátor megy e egyáltalán. víz van benne azt néztem ülés alatti tartályba bőven.
sziasztok, üdvözlök Mindenkit! a héten én is egy hornet tulajdonos lettem 600 as 2004 es. első probléma már meg is jelent hogy túl melegszik a gép... lakott területen kívül a skála felénél picit feljebb van olyan 100as tempónál de ahogy beérek lakott területre megy szépen felfelé és a ventillátor nem kapcsol... már a pirosnál jár akkor se és a hőmérséklet meg megy szépen fel... valakinek ötlet hogy mi lehet vele? termosztátra negatív vagy pozitív megy mert azt néztem hogy csak egy vezetékes. ja és a biztosítékokat se találom, mondjuk csak ülést vettem le és csak bele kukkantottam , mert ugye dolgozni kell pont indulnom. valakinek valami ötlet, tapasztalat? köszi előre is :)
Sziasztok!
Egy kérdés...motorvásárlás előtt állok a 2007-es évjáratú Darazsakat nézegetem...egyet megnéztem, jó állapotúnak tűnik kisebb hibáktól eltekintve. A kérdés viszont, h nem a gyári ülés van rajta hanem vmi utángyártott műbőr burkolatú ami recseg ha ráülök...vélemények?
Előre is köszi a meglátásokat!
Adott 1 600as hornet. A légszűrház alján van 1 átlátszó cső. Amiben olajszinű folyadék szokott minimális mennyiségben lenni, minden motorozás után. Másik motoroknál néztem teljesen száraz. Kérdezem én mitől lehet ez?
Székesfehérváron van egy bácsi, aki ha megvan a gyári kereted és vesz méretet, gyárt újat, nem túl drágán. Értsd úgy, hogy max. vagy kevesebb mint a bontott ára...
Ne érts félre, csak elmondom amit látok. Az első lábtartó nem gyári, a fékpedál beleért a lengővilla konzolba, a vízcsövön nem a helyén van a bilincs, a tükör sem gyári, de nem is szebb, hogy azért cserélték volna, kormány, ezáltal a kormánysúly is más, a hűtő kitárgyalva és a farokidomról hiányzik a Hornet felirat. A másik oldalt nem láttam. Arra "dőlt" elvileg.
Nem biztos az. Az enyem az udvarunkban a szemem lattara dolt el. Elinditottam es be kellett szaladjak a hazba es valamit elrontottam... kettot leptem a motortol es dolt is. Csak a hutom serult mert termeskovek vannak a garazsbejaro mellett es arra dolt ra.
Én 30ért vettem bontottat, vigyázz mert a pc34-36 nem egyezik van köztük kb 5mm különbség és a műanyag rács sem paszol egyik a másikra. 50 körül van a kakasdi bontóban az oldalsó kis alu dísszel meg a műanyag ráccsal.
Egy kérdés...motorvásárlás előtt állok a 2007-es évjáratú Darazsakat nézegetem...egyet megnéztem, jó állapotúnak tűnik kisebb hibáktól eltekintve. A kérdés viszont, h nem a gyári ülés van rajta hanem vmi utángyártott műbőr burkolatú ami recseg ha ráülök...vélemények?
Előre is köszi a meglátásokat!
Adott 1 600as hornet. A légszűrház alján van 1 átlátszó cső. Amiben olajszinű folyadék szokott minimális mennyiségben lenni, minden motorozás után. Másik motoroknál néztem teljesen száraz. Kérdezem én mitől lehet ez?
szerintem az én emberem megcsinálná ezt a hűtőt egyenesre :)!