Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

35 fokban is előadtam már, aszfalt kérdése. Legutóbb Esztergomban a hídon "picsázott", szerintem poros volt, a kigyorsítás meg hirtelen.
Sziasztok,
van esetleg valakinek ledes tükre, tapasztalata ezzel kapcsolatban? Ennek a bekötése nehézkes, ill. a lekötés? Ha rákötöm a gyárira akkor együtt fog vele jelezni normálisan vagy megváltozik a villogás sebessége, fénye,stb?
Üdv.
Szab
Csukló kérdése A PR2-t melegben is el tudom. De már nem sokáig
5-15fokokban motoroztunk a napokban vizes uton es nem csuszott meg sehol a pure
Pipercross MPX040 és tisztító, olajzó szett.
Gyári Honda helyettesítő cikkszám: 17230-MBZ-K00
Kompatibilis:
Honda Hornet CB600F 1998-2006
CBF500 2004-2008
CBF600 N 2004-2007

Közvetlenül helyettesíti a levegőszűrőt a gyári helyére.
Több mint 30%-kal nagyobb légáramlás mint egy normál papír légszűrővel. Hosszabb élettartam-tisztíthaó, mosható könnyen, tehát nem kell cserélgetni...Próbapadon bevizsgált - jobb üzemanyag-fogyasztás, teljesítmény és nyomaték növekedés.

Ha valakit érdekel üzenjen!
Ár: 15.000Ft egyben
Melegben nem produkált hasonlókat. Csak hűvös körülmények között.
Melegben is előfordul
Mar nincs, sajnos.
Tegnap este már elég hűvös volt és erőteljes kigyorsításnál elkezdett szitálni a hátulja a motornak. Valakinek már volt hasonló élménye?
Sima road guminak és a hideg aszfaltnak tulajdonítottam a jelenséget.
Szerintem nem tudott "betapadni" a gumi.
minek akarod 6.ban tiltatni ? 2.ban fel lehet konnyen venni az elejet... olyan lesz majd mint egy 50es, azutca vegen 6.ban poroszkalsz uveghangon 50el.
Na az meg még bonyolultabb. Lehet, hogy így sem fogja elérni a tiltást, más ott a baj. Amúgy meg lassabb lesz.
Azért akarok kicsit rövidebb áttételt, mert 6.-ba nem éri el a motor a tiltást+lehetne kicsit betyárosabb :) , tehát lehet kicsit pörgősebb, lassabb végre nem lesz sztem
Azért ennél bonyolultabb egy kicsit
hát nem tudom hogy megéri e, 1 tizeddel jobban fogsz gyorsulni 100-ra, azt 80-nál 6-ba meg forog a motor mint egy ETZ-nél. A 3.5/100 tényleg nem elég?
Azért köszi :)
hali!
nekem 15-45 van rajta! szapora vele a kicsike!
szívesen megmondanám hogy mekkora lánc jó rá de mikor vettem a láncot aranyban csak 122 szemes volt és ki kellet venni belőle!
Azért akarok hátul lánckereket módosítani és nem elöl, mert ha elöl csökkentek akk jobban megtörik a lánc+ a hátsó változtatásával finomabban lehet módosítani....
De sztem ha 2-vel több fogú a lánckerék akk 2-vel több szemű lánc csak jó...
Az elore vegyel 14-es lanckereket, hatul meg hagyd meg a gyari 42-est.
Igy maradhat a gyari meretu lanc es 14/42 pontosan azt eredmenyezi, mint a 15/45.
Szia , megvan még a doboz pár ? És ha igen akkor mennyibe fáj ?
Üdv!

2000-es Horneten szeretnék áttételt módosítani picit, mert lassan cserés a hajtás....
A gyári áttétel 15/42, én 15/43 vagy 15/44-es áttételt szeretnék h kicsit jobban gyorsuljon, valakinek tapasztalata ilyen áttételekről?
Főleg az érdekelne h pl a 15/44-es áttételhez elég-e a gyári hosszúságú lánc, ami 110 szemes vagy hosszabb kell, ha igen mennyivel, pl a 112szemes jó-e?!
Sziasztok,
Az én nevem Lucián. Február óta én is 900-as hornet tulaj vagyok.
Úgy tűnik hogy sikerült elkapnom egy hornet "betegséget", mégpedig szinte azonnal elkezdtem átalakítgatni :) jelenleg itt tartok ahogyan a képen látszik. de van egy megérzésem hogy a farkas része még hátra van.....
Sziasztok!

Mi a véleményetek a 2007 utáni Hornetekről? Nekem most egy 2004es vasam van amit nagyon szeretek, de gondolkodom a cserén mivel kinézetre mindig is bejött az új lódarázs. Örülnék ha megosztanátok minden tapasztalatot és a véleményeteket a cseréről.

Köszi!
Persze hogy. De megadom a számlaszámot, ahova előre kell utalni a szerelési díjat
Garanciával? ;)
De. Skype-on