Le szeretnék karbonozni 1-2 dolgot a mocin.( visszapillantó, hátsó sárvédő, két oldalidom ) Valakinek esetleg tipp hogy merre csinálnak ilyet? Budapest környékén.
Én itthon szoktam cserélni az ilyen hagyományos teleszkopokhoz általában semmi célszerszám nem kell. Villanyakban (én vázat szoktam felspanizni) megemeled. Felső kiflit meglazítod, kilazítod a dugót a tetején, hogy ne kelljen szenvedj vele utána. Aztán az alsót is és kiveszed természetesen kerék és fékek már leszerelve. Olaj kiönt, alsó csavar ki, bogárvédő le porvédő le, szimeringhez meg elkezded hőlégfúvóval melegíteni az alu házat majd szétrántod, simán szét kel jönnie és ha melegíted nem roncsolsz semmit. Féktisztítóval jól kimosod aztán mehet össze, ugyanúgy megmelegíted s szépen valami tompa fejű rúddal óvatosan be tudod kocogtatni sérülés nélkül!
kell hozzá szimmering beütő mindenképpen, és elég veszélyes terület mert ha megkarcolod véletlen a csúszószárat akkor kuka.15-20 körül szokták cserélni olajjal együtt természetesen.
Sziasztok tegnap észrevettem hogy a pc36 os om engedi az olajat az első teleszkópból szeretném ezt minél előbb orvosolni gondolom csak szimeringet kell cserélni vagy mi az a biz basz :D és egy kérdés cserélt már valaki ilyet ötlet hogy otthon is kitudjam cserélni vagy kell hozzá szerviz ? Előre is köszi a válaszokat!
Én annak idején sokat gondolkoztam, melyiket vegyem, de már nagyon örülök, hogy a 900-as lett. Az a "kis nyomatékkülönbség" szerintem nagy különbség, már alulról tol rendesen a 900-as, mégis ugyanolyan kezes, azt a 20 kilót nem igazán érzi az ember. Két személlyel, csomaggal sem váltok vissza előzésekkor. Nekem fontos szempont volt, hogy befecskendezéses. Na meg a két kipufogó az eléggé ilyen mániám volt, olyan szép.:) (megjegyzem, nekem a 600-as is bőven elég lett volna, csak volt kis plusszpénzem) Ennyi lett volna a SZEMÉLYES vélemény.:)
Értem, köszi! Mindenképp ki fogok próbálni egyet. 600asnak a futóművével nem vagyok megelégedve, nem zavar hogy forgatni kell, viszont már csak egy fz6hoz képet is gyengébb a futóműve szerintem Építgetni meg felesleges úgy érzem
Power commandert 04 be?
Az karbis nem?
Nekem is 2004 em van Mivv rendszer K&N szűrő dynojet kötet akartam még bele de felesleges.
Mert baj az ha pörgetni kell?
En mentem 900 assal hat nem hasaltam el tolle (perszen nem sokat mentem vele gondolom azt is érezni kell)
Kézzel mennyire tudod mozgatni? Amúgy lehet javítani. Vagy veszel bele "lötyögős" szegecset, vagy legyártatod rozsdamentesből passzosra, de azt már oldható seeger gyűrűvel.
Csak azt tudom javasolni, hogy próbáld ki. Volt 600-asom, de azt az érzést nem nyújtja, mint a 900. Ez igaz akár PC41-re, vagy a 600RR-re is. Hülyére kell forgatni őket, hogy valami történjen. Az enyém 2004-es volt már állítható futóművel. Stabilabb. A fogyasztás átlagban 5,5l , még nyitott rendszerrel és powercommanderrel is, de volt olyan, hogy 4,2l, de ott 100 felett nem igazán motoroztunk.
Jónak hangzik ez a melegítős dolog
2007-es vagy utáni CB600F-re cserélném az XX-emet. Ha valakit érdekel, itt a linkje
Le szeretnék karbonozni 1-2 dolgot a mocin.( visszapillantó, hátsó sárvédő, két oldalidom ) Valakinek esetleg tipp hogy merre csinálnak ilyet? Budapest környékén.
Amihez nem kell a hatsó doboz tartó
Tudtok ajánlani egy oldalt ahol tudnék venni valami szép rendszámtartót, kisebb indexeket?
Köszi.
Az karbis nem?
Nekem is 2004 em van Mivv rendszer K&N szűrő dynojet kötet akartam még bele de felesleges.
Mert baj az ha pörgetni kell?
En mentem 900 assal hat nem hasaltam el tolle (perszen nem sokat mentem vele gondolom azt is érezni kell)
http://olx.hu/hirdetes/honda-h...