Ma menet közben érdekes hangot hallottam a gépből. A jobb oldali hengertől. Olyan volt mintha nem járna olyan sejmesen. Aztán álló helyzetben is hallgattam. A bal oldali szépen szól, de jobbról olyan fura hang jön. A henger megy, de mintha "zörögne". Esetleg lehet a vezérmű? VAgy valakinek vmi ötlet?
Kérdezni szeretnék,tegnap voltunk Alsóörsön felvonulni,rohadt meleg volt,és sikerült lefullasztani,utána meg nem akart tekerni az önindító,meg az üres visszajelző se világított,pihentünk kicsit és elindult,van valami hőfok tiltás a hornetben?
Amikor elindult a ventilátor néha üresben nem világított a visszajelző,mikor visszahűlt a motor minden működött ahogy kell.Alsóörs 2014 felvonulás
Sziasztok. Történt egy olyan problémám, hogy eldőlt a motorom és a hűtő csöve kihasadt abilincs mögött. Enged annyit még a cső, hogy le tudjam vágni. De akkor elfolyik az olajam? Mit javasoltok?
Köszönöm!
A GT elvileg nagy túragépekre készült, a trail-ból meg úgy sincs méretben 180/55....szóval.....a standard
Nekem is most PR3 van és szerintem is rendben van.
PR3 volt fent, 22.5e km-t bírt.
Profik alatt ezt tudja: visordown
Képen látszik a különbség a 3 verzió összetételében. Hornetre a sima verzió tökéletes.
sziasztok! lenne újból egy kérdésem! Gumi vásárlás előtt állok :( Nagyon tapasztalatom nincs hogy milyen abroncsot vásároljak! Vezetési stílusom vegyes kivéve pálya! én most a michelin pilot road 4 -et nézegettem! csak nem tudom mi a különbség a standard a gt és a trial verzió között! ha valaki tudná megköszönném de véleményeteket is meghallgatnám illetve tapasztalataitokat ha van valakinek ilyen már fent esetleg! válaszokat előre is köszönöm
Ma menet közben érdekes hangot hallottam a gépből. A jobb oldali hengertől. Olyan volt mintha nem járna olyan sejmesen. Aztán álló helyzetben is hallgattam. A bal oldali szépen szól, de jobbról olyan fura hang jön. A henger megy, de mintha "zörögne". Esetleg lehet a vezérmű? VAgy valakinek vmi ötlet?
Kérdezni szeretnék,tegnap voltunk Alsóörsön felvonulni,rohadt meleg volt,és sikerült lefullasztani,utána meg nem akart tekerni az önindító,meg az üres visszajelző se világított,pihentünk kicsit és elindult,van valami hőfok tiltás a hornetben?
Amikor elindult a ventilátor néha üresben nem világított a visszajelző,mikor visszahűlt a motor minden működött ahogy kell.Alsóörs 2014 felvonulás
majd vissza töltöd!
Köszönöm!
És hol található?
Kösz
Ha valakinek van PC34-re (2002) eladó fekete tankja, ne fogja vissza magát. Az enyém megrepedt és szivárog...
Ha majd valamikor másik motorod lesz, márkától függetlenül arra át kell raknod ezt a rendszámtartót!
Esküszöm soha nem cserélem le!
Nekem is most PR3 van és szerintem is rendben van.
Profik alatt ezt tudja:
visordown
Képen látszik a különbség a 3 verzió összetételében. Hornetre a sima verzió tökéletes.