Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van egy ilyen plexim...(gyári?). 2002-es Hornethez adta az előző tulaj.
Ha valakit érdekel eladom, én nem teszem fel mert eltereli a bogarakat és olyan a ruhám meg a sisakom, mintha nem motoroznék.
Alsóörsi felvonulást kellene összeszervezni....Én megyek az biztos, szombaton indul a felvonulás 12.00-kor alsóörs-ről,fürednél lehetne csatlakozni....Tavaly is király volt,valószínű hogy a tavalyi csapat is jön,5-6 motor biztos...
Péntek délután felénk vagy inkább feletek ?
Ára?
Sziasztok


Érdekelne valakit ez a dobozpár. Meg nem volt használva. 4 kulcs van hozzá
Benne vagyok ha nem kell dolgoznom. Szombat délelőtt? Délután programon van. Vasárnap nem jó. Vagy péntek délután...
Sicc, Devid, Isti és a kornyekbeliek valahol valamit meginni a közeljövőben ?
Budapesten valahol lehet kapni 28,6mm-es pazzaz vagy dyna racing kormányt és kormányátalakítót? Valami bolt esetleg? Vagy valakinek elfekvőben Budapesten valahol?
2. kis kuplung, az ülésen meg pont úgy hátrébb tudok csúszni mintha direkt egy kerekű motornak tervezték volna
Hali,
új motor vásárlás miatt feleslegessé vált új, nem használt sportlégszűrő dobozában, tipus:
Pipercross MPX040 és hozzá tisztító, olajzó szett
Gyári Honda helyettesítő cikkszám: 17230-MBZ-K00
Kompatibilis:
Honda Hornet CB600F 1998-2006
CBF500 2004-2008
CBF600 N 2004-2007
Ár: 15.000Ft
Sziasztok!
Eladó egy új állapotú sárvédő (láncvédő is egyben), Puig márka, fekete, méretpontos, két perc alatt felszerelehető. Ár: 32.000Ft
Üdv.
Megfájdul a lapockám alatt ha sokat cibálgatom
Karbisor szét, fúvókákat leellenőrizni, beállítani és jííííhááá

Csináltam egy CBF-et, az is 8-at evett. Miután rendbe raktam, óvatosban Pécsig 4,2 lett az átlag, aztán vegyesben 4,8-5,5.
Ott az előző tulaj karosszériás volt és a gázpisztoly tisztítóval takarította a fúvókákat
a teló olaj simán 10W (nincs 40), ami fontos hogy pont annyi olaj kerüljön bele amennyi kell.
és neked ötlet?
Hali. Teleszkóp olajat cserélnék 04es hornetba. Lényeg csak az hogy 10W40 legyen? És első fékbetétet is cserélnék. Viszont láttam többfélét is.. Mi az ilyenek között a különbség?
Kéne.. de nem csak azért fogyaszt többet.
Nekem sincs még összelőve a sportdobbal, pörgősen is használom (6-7-8ezer), de mostanában standard 5,7 litert mértem.
ezt a fogyasztást úgy mondom hogy van benne normál 110 és van lendületesebb is de így vegyesen? és az nem lehet a baj hogy a sport dobb nincs össze hangolva a karbival mert azt mondták nem kell de szerintem nagyon is kéne?
Köszönöm a válaszokat. 100 + láncot azért szeretnék (még ha nem is kell) mert volt már egy csúnya balesetem nem motorral de tanulópénznek nagyon sok is volt. Inkább kifizetem a felárat de az legyen tuti, meg talán nem is nyúlik olyan gyorsan majd. 16-os lánckereket azért szeretnék mert nekem sztem az is elég lenne, és az én súlyom alatt meg sem érezném a változást gyorsulásban, erőben.Talán még a fogyasztást is lejjebb tudom tornászni.
Ha 5,5-6-nál többet eszik, ott baj van
nekem is 8 liter körül eszik. most tankoltam tele és kíváncsi vagyok mennyit eszik ha nem cibálom neki állandóan és kicsit nyugger módin vezetek. de persze csak kíváncsiságból.
Én is 6 l-t mondok. Ez elég egy jó ízű motorozáshoz. Takarékosan lehet akár 4,5 is. Ezt csak hallottam, furcsa ha egy gurulásnál ez a cél. Elforgatgatva, pályán, hegyen 5l, de nem százon, hanem 50 km-en.